sheivaus
Vaimolla ja minulle tuli riitaa kyseisestä asiasta. Hän rupesi mölyämään että parran sänki ei tunnu hyvältä koska "raapii" suuseksissä. Siihen vastasin että voisit sinäkin sheivata alapääsi koska se ei tunnu hyvältä
suuseksissä. No nyt on kaikki reilassa, minä ajan partani ja hän alapäänsä, nyt tuntuu hyvältä.
Kommentit (11)
Mun miehellä on viikset ja sellainen pukinparta leuassa. Ne kutittaa kauheesti, kun hän touhuaa siellä alapäässä. Se huono puoli partasuissa on, että parta pitäisi muistaa ja viitsiä käydä pesemässä aina suuseksin jälkeen tai sit se alkaa haista imelälle. Eihän mies sitä välttämätä itse huomaa, kun se siinä nenän alla käryää ja nenä tottuu siihen pillun käryyn.
sheivattu pillu ei ole seksikäs, antaa karvojen kasvaa vaan
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:23"]
Vaimolla ja minulle tuli riitaa kyseisestä asiasta. Hän rupesi mölyämään että parran sänki ei tunnu hyvältä koska "raapii" suuseksissä. Siihen vastasin että voisit sinäkin sheivata alapääsi koska se ei tunnu hyvältä
suuseksissä. No nyt on kaikki reilassa, minä ajan partani ja hän alapäänsä, nyt tuntuu hyvältä.
[/quote]
Sokerointi karvanpoistomenetelmä numero 1
Ihanan sileänä kestää noin 2 viikkoa..toki yksilöllistä ja sit vasta pikku sänki..
Parta raapii se on totta..sori miehet.
N 45
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 10:20"]
[/quote]
Sokerointi karvanpoistomenetelmä numero 1
Ihanan sileänä kestää noin 2 viikkoa..toki yksilöllistä ja sit vasta pikku sänki..
Parta raapii se on totta..sori miehet.
N 45
[/quote]Mutta kyllä tosi karvainen luomu pillu on paljon seksikkäämpi kuin posliini
Kyllä karvatussu on ihan jees, jos se vain pestään ja harjataan säännöllisesti. Muuten jää ikäviä aromeja karvoihin. Tarkotan kusta ja pillunesteitä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:36"]
Kyllä karvatussu on ihan jees, jos se vain pestään ja harjataan säännöllisesti. Muuten jää ikäviä aromeja karvoihin. Tarkotan kusta ja pillunesteitä.
[/quote]mutta naisella on ollut karvat pillussa kautta aikojen, toivottavasti tämä posliinivillitys menee pian ohi
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:26"]
[/quote]mutta naisella on ollut karvat pillussa kautta aikojen, toivottavasti tämä posliinivillitys menee pian ohi
[/quote]Ja miesten parranajovillitys voisi myös loppua. Eikä kainalokarvojakaan saisi naiset eikä miehet ajaa. Meikkaaminen ja hiusten kampaaminenkin ovat oikeastaan syntiä ja kumppanin huijaamista.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:26"]
[/quote]Ja miesten parranajovillitys voisi myös loppua. Eikä kainalokarvojakaan saisi naiset eikä miehet ajaa. Meikkaaminen ja hiusten kampaaminenkin ovat oikeastaan syntiä ja kumppanin huijaamista.
[/quote]
Just joo provo.
Kyllä siistityt karvat kuuluu tussuun. Pahin posliinivillitys alkaa jo laantua ja hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 11:04"]
Kyllä siistityt karvat kuuluu tussuun. Pahin posliinivillitys alkaa jo laantua ja hyvä niin.
[/qu
Niin asioillahan on puolensa. Ja sehän on makuasia :D. M50+
[/quote]
Unohdin laittaa niminerkkini.M50+, asiallisia vastauksia pyydän.