Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysytäänkö teillä koskaan lupaa...

Vierailija
27.07.2006 |

Kysyykö kumppanisi koskaan sinulta lupaa laueta, vaikket itse olisi vielä saanut orgasmia? Vai toimivatko näin vain huomaavaiset rakastajat ja salarakkaat? Tämä kysymys niin kauemmin kuin lyhemmänkin aikaa parisuhteessa olleille naisille.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät siihen pysty yhtä hyvin.

Vierailija
2/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä seksi hänen kanssaan ollut niin antoisaa, kuin tuosta " huomaavaisuudesta" voisi päätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laukean ensin ja silloin ei kysele. Tai sitten sanoo, että hidastetaan, meinaa tulla, että jos en halua, ettävielä laukeaa, niin hidastetaan pikkasen

Vierailija
4/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi silloin joskus harvoin kun tulee niin yllättäen ettei kerkiä sanomaan kuin että pakko tulla.

Mua naisena joskus " inhottaa" se luvan kysyminen. Musta olis ihan ok että tulis vaan, en mäkään lupaa kysy kun tulen :-)

Vierailija
5/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ että oma kiihotustila tipahtaa siitä jos mies alkaakin yht`äkkiä hidastelemaan. Eli en " hyödy" yhtään mitään siitä jos kumppani yrittää pitkitellä tulemistaan. Jos on tullakseen ensin niin sitten saa tulla.

Vierailija
6/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysyäkään kun minä en saa, niin ei kestollakaan väliä ole.

Vierailija
7/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että minä en saa orgasmia yhdynnässä kuitenkaan, joten se ei siis vaikuta mitenkään mun orgasmiini, kuinka kauan yhdyntää harrastetaan. Ja meillä seksi ei välttämättä kuitenkaan pääty siihen miehen laukeamiseen.

Vierailija
8/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee, en voi enään pidättää! Tunnut liian hyvälle!

Vierailija
9/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai luvan annan. Hoitelee minut sitten muuten. Yleensä ehdin saada ensin. :-)

Nainen30v , 9v taivalta ukon kanssa takana

Vierailija
10/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies kysymättäkin hoitelee naiselleen ensin orkut. Tai sitten teidän miehet on huonoja rakastajia.

Saanko tulla: junttia!

Ja mikä frigidi lehmä ei saa yhdynnässä orgasmia, vai onko miehessä vika? hohhoijaa...

Vierailija
11/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä se mies kysymättäkin hoitelee naiselleen ensin orkut. Tai sitten teidän miehet on huonoja rakastajia.

Ja mikä frigidi lehmä ei saa yhdynnässä orgasmia, vai onko miehessä vika? hohhoijaa...

Miehessä ei ole vikaa eikä muissakaan miehissä. minä vaan en saa orkkua, olen viallinen. Mutta sellaista kuin frigidi ei ole olemassakaan nykyisen tieteen mukaan.

Vierailija
12/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hidastaa tahtia sopivasti.... Kunnes ei voi enää pidättää ja sitten tullaan yhtä aikaa, aaah.

Vierailija
13/19 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutenkin isompi ongelma on se, ettei millään haluaisi tulla... Itse jo tullut ja paikat alkaa kuivua, mutta mies vaan jaksaisi...

Vierailija
14/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Miehessä ei ole vikaa eikä muissakaan miehissä. minä vaan en saa orkkua, olen viallinen. Mutta sellaista kuin frigidi ei ole olemassakaan nykyisen tieteen mukaan.

Taidat olla aika turhauttava seksikumppani.

Vierailija
15/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Taidat olla aika turhauttava seksikumppani.

Koska mieheni haluaa. Tokihan voisin kieltäytyä, mutta se taas meinaa itkua ja hampaiden kiristystä kummallekin. Olen ihan varmasti turhauttava kumppani, kai se käy miehen itsetunnollekin kun ei voi vaimoaan tyydyttää. Vaan minulla ei ole keinoja tämän ratkaisemiseksi, tuskin kellään muullakaan.

Vierailija
16/19 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysytään lupa, ennen lupaa ei saa laueta. Vastaus on aika usein kieltävä. Myös itsetyydyttäminen on kielletty. Kyllä on mies niin anelevaa poikaa ;) 

Saanko tulla? Et. Oikeesti? Oikeesti. ;)

Vierailija
17/19 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on keinoja saada se toinen laukeamaan

ei siinä aina ole pakko olla penis vaginassa

Vierailija
18/19 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee halutessaan ihan ilman lupaa, mutta ei se seksi siihen lopu. Sitten on toinen kierros luvassa, jos molemmat vielä haluaa/käsillä tyydytys, jos en saanut. Vessassa käynti/suihku välissä.

Vierailija
19/19 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko jotkut lupaa kyselevät? Naiseni varmaan nauraisi minulle jos alkaisin tämmöisiä puhumaan. Jos meinaa tulla niin sitten tullaan