Koska teillä harrastettu viimeksi seksiä gallup? Ongelmia!!!!
Olen saanut seksiä marraskuussa 2008, uskokaa tai älkää. Onko liittomme tuhoon tuomittu? Meillä on kaksi lasta ja jotenkin seksi on vaan jäänyt samoiten halu siihen.
Kommentit (46)
Parit joilla on alle kolmivuotiaia lapsia, harrastavat seksiä keskimäärin kerran kuussa. Tutkittua tietoa.
Parit joilla on alle kolmivuotiaia lapsia, harrastavat seksiä keskimäärin kerran kuussa. Tutkittua tietoa.
No ei kyllä tosiaankaan koske kaikkia perheitä tämä, olkoon kuinka tutkittua tietoa tahansa. Meillä mentiin semmonen 5krt/vko, kun perheessä oli yksi kouluikäinen ja yksi alle kolmevuotias.
Meillä samoin kuin nro 2 eli viimeksi eilen ja lapsia 4 joista nuorin 18kk. Keskimäärin 3...4 krt/viikko.
meilläkin alle kolmivuotias ja seksiä on keskimäärin 3-7krt viikossa
Meillä 2 kpl alle 3v ja seksiä ehkä 3-4 kertaa vuodessa...
ja vaimo haluisi seksiä väh. joka toinen päivä. Itselle riittää kerta /viikko.
M32
Meillä on 7, 5 ja kolmevuotiaat lapset, molemmat vanhemmat töissä ja minä (äiti) opiskele. Tänä keväänä halut on palanneet kunnolla esikoisen syntymän jälkeen ensimmäistä kertaa. Nyt tekisi mieli joka päivä paitsi kuukautisten aikaan tietty. Parisuhteenne ei ole tuhoon tuomittu, mutta uskon molempien kärsibän seksittömyydestä. Olen itse huomannut, että yhteinen aika ja tekeminen virkistää myös seksielämää. Ja pieneillä asioilla sitten eteenpäin :o) Mutta toisaalta olen huomannut, ettei pakollakaan asiat hoidu. Meillä minä olen se, joka haluaisi useammin, miehelle riittäisi harvemmin. Ilman seksiäkin pärjää, mutta mukavampaa seksin kanssa kuitenkin :o)
Vaimolla oli halut aina kovat kuukautisten aikaankin, suihkussa tuli silloin paneskeltua. Nykyään ei tule menkkoja kun on hormonikierukka. Ja halut on kovat! Älkää käyttäkö pillereitä. Ne tappaa halut!
Nyt tekisi mieli joka päivä paitsi kuukautisten aikaan tietty.
Meillä on 3 lasta ja neljäs syntyy heinäkuussa, ei ole ikinä ollut 2vkoa pidempää taukoa seksielämässä. Yleensä 3-4x viikossa..
Olen saanut seksiä marraskuussa 2008, uskokaa tai älkää. Onko liittomme tuhoon tuomittu? Meillä on kaksi lasta ja jotenkin seksi on vaan jäänyt samoiten halu siihen.
sitä on liikkeellä meillä on n2v tyttö.ennen harrastimme seksiä meilkein joka päivä nyt saattaa olla monen kk paussi että meillä ei tapahdu mitään 1 pusun saaminen on niin hemmetin vaikeaa.olen itse monesti miettinyt että onko vaimollani toinen mies kun on niin hiljaista silä saralla
.t.mies itä-hki
Olen usein miettinyt, että missä "välissä" pienten lasten vanhemmat sitä seksiä harrastavat? Meillä 3v poika nukkuu meidän välissä (älkää sanoko, että laittakaa omaan sänkyyn. Yritimme 2 vuotta ja kun palasin töihin vuosi sitten, annoimme periksi). Menen hänen kanssaan nukkumaan ja unta odotellaan tunti. Sen jälkeen nukahdan itsekin ja herään pojan kanssa aaamulla kl 7. Tarvitsen itsekin unta saman 9h, mitä poikakin. Joskus vietämme mieheni kanssa illan kahden mutta seksi ei enää huvita. Lapsen syntymän jälkeen on ollut seksiä kerran vuodessa. Mieheni haluaisi enemmän mutta asiasta ei enää puhuta. Minulta katosi ne vähätkin halut lapsen synnyttyä. Ei kiinnosta edes asia yhtään.
Meillä kaksi lasta, 5v ja 3v. Seksistä nautitaan molemmat ja nyt 3. lapsi tilauksessa.
Seksittömyyteen tottuu, luulen että teillä nyt se tilanne. Itse repesin pahasti esikoisen synnytyksessä ja muuttunut kroppa yhdessä tikkien ja kipeän alapään kanssa oli minulle raskas taakka. Seksittömyyttä kesti 6 kk. Mieheni sanoi odottavansa tasan niin kauan että olen valmis. Asia vaivasi minua suunnattomasti, mutta en alkanut seksiä harrastamaan ennenkuin se tuntui oikealta. Siitä se sitten normalisoitui. Menetetty aika otettiin takaisin korkojen kera...
Ja meilläkin 3v tyttö nukkuu meidän välissä. Nukahtaa kyllä omaan sänkyynsä. Seksiä kyllä ehtii harrastamaan jos vaan haluaa. Viikonloppuaamuisin hiljaa lastenohjelmien aikoihin, iltaisin kun lapset nukkuu, aamuisin ennenkuin lapset herää jne.
Lapsi nukkuu kyllä ilman aikuistakin, kun on väsy ja on ollut tarpeeksi aktiivinen päivä. Oma mokanne, että lapsi ei nuku muualla kuin teidän välissä!!!
Nimim. 3-vuotias nukkuu omassa huoneessaan ovi kiinni klo 19.30-6.30
nukkunut näin jo 2 vuotta, repikää siitä :)
ja seksiä yleensä 2-4krt/viikko. Eli ei tosiaan ole kinni lasten lukumäärästä. Meillä seksielämä on vain parantunut lasten myötä. Nykyään oman huoneen ovessa on lukko, jotta voidaan piipahtaa välillä päiväläkin pikasille.
Mieheni tosin haluaisin vieläkin useammin, mutta itse en usein viikolla jaksa innostua. Mutta viikonloppuihin kuuluu seksi ehdottomasti.
..onnen lahjat. Mulla pillu vieläkin hellänä eilisen illan panoista ja imutuksesta. Mutta ei se mitään, tänä iltana jatketaan...
Lapsia on neljä ja viimeisimmän jälkeen ei kyllä jaksa enää innostua. Mihinkään. Se vaan ei enää tunnu hyvälle. Itse asiassa - se tuntuu pahalle. Olen paremmalla tuulella ilman sitä huonoa seksiä.
Minulla kolme lasta, seksiä päivittäin ja viikonloppuisin parikin kertaa päivässä ;)
Kuukaudessa ehkä sellaset kolme tai neljä seksitöntä päivää, lähinnä menkkakipujen takia..
Joskus hyvin harvoin saatan kieltäytyä kun väsyttää liikaa. Nyt olen ollut kaksi päivää putkeen ilman ja hirmuisesti tekee jo mieli - täällä siis kulutan työaikaani seksiä ajatellen ja pöksyt kosteana ;)
En voi ymmärtää näitä seksittömiä tai kuivahkoja parisuhteita. Seksi on ihanaa! Eikä ne lapset mitään estä, vähän mielikuvitusta ja leikkimielisyyttä kehiin niin kyllä aikaa ja paikkoja löytyy. -nainen 35 v-
mutta olisikohan ollut pari viikkoa sitten. Meillä on kaksi alle kolmevuotiasta lasta ja seksiä ei ole kyllä turhan usein.
Ei ole lapset vaikuttaneet haluihin. Sun pitää herätellä ne halut.