Paahdoin ison kasan porkkanoita uunissa
Ai että ne ovat makeita tällä hetkellä, uudet porkkana, nami nami !
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä porkkanoita? Mitä niiden lisäksi? Minä kasvatan omassa puutarhassa luomuporkkanoita ja on maut kohdillaan! Uuniporkkanat kruunaan tietysti suolalla ja voilla. Oman maan punajuuria ja perunoita, sekä lanttua ja naurista on siinä myös. Paahdettuina nekin. Kyytipojaksi täysmaitoa omista lehmistä.
Käy vähän kateeksi.
Ovat kyllä hyviä, varsinkin jos pistää hieman hunajaa päälle. Ja fetajugurttidippi niiden kanssa.
Tuhlausta! Lämmitän yhden porkkanan kerrallaan vesihauteessa.
En ole makean ruoan ystävä. Vain kanakastikkeessa semmoinen makea maku kyllä menee.
Vierailija kirjoitti:
Höyryttäen ei tule karsinogeeneja ja säilyvät vitamiinitkin.
Vesiahuteessa ei muodostu mitään karsinogeenejä, vaan grillatessa ja paistaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höyryttäen ei tule karsinogeeneja ja säilyvät vitamiinitkin.
Sulla on pahat karsinogeenit alapäässäs.
On kyllä nyt makeita. Varhaiskaslisalaatissa ja kaalipadassa olen niitä maistellut. Loput ajattelin raastaa sämpylätaikinaan.
Vierailija kirjoitti:
Energian tuhlausta lämmittää porkkanoita yksitellen.
Vierailija kirjoitti:
En ole makean ruoan ystävä. Vain kanakastikkeessa semmoinen makea maku kyllä menee.
olen pari kertaa tehnyt paahdettuja kasviksia.
Yäk.
EN tee enää ikinä!
RAaastan tai pilkon salaattiin yms!
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä porkkanoita? Mitä niiden lisäksi? Minä kasvatan omassa puutarhassa luomuporkkanoita ja on maut kohdillaan! Uuniporkkanat kruunaan tietysti suolalla ja voilla. Oman maan punajuuria ja perunoita, sekä lanttua ja naurista on siinä myös. Paahdettuina nekin. Kyytipojaksi täysmaitoa omista lehmistä.
En pilaa porkkanoita millään voilla, hiukan murustin fetaa pinnalle ja reilusti kanaa, kevyesti välillä, se on ollut hyvä resepti. Yleensä kyllä laitan myös muita juureksia mutta porkkanat olivat aivan todella makeita, uutta satoa, joten en kaivannut muuta. Illalla sitten jotain muuta !