Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara-Marie nyt Enbuske & Linnanahde Crewn vieraana nyt!

Vierailija
13.03.2014 |

Katotaas.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös Krista Kosonen mieleen. Kauniit olivat kasvot ja ilmeikkäät. Itse en näihin salaliittoteorioihin usko;D

Sara oli oikein edukseen ohjelmassa. Fiksun oloinen typykkä.

Vierailija
62/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:09"]

Mun mielestä hän ei ole taviksen näköinen, vaan tosi persoonallisen ja ilmeikkään näköinen samaan tyyliin kuin Krista Kosonen.

Sara-Marien managerit ovat sukulaisiaan, ei ole tienannut videoista vielä mitään eikä ole myöskään kiertänyt videoiden vuoksi ympäri maapalloa, että jospa ne AV:n kuuluisat salaliittoteoriat jäisi edes tämän asian osalta :/

[/quote]

Joo Krista Kosonen! Ihan on muuten samaa näköä ja eleitä ja olemus. Kiitos :D

[/quote]

Nenäkin on samanlainen. Krista on varmaan ollut tuon tyyppinen olemukseltaan ja eleiltään opiskeluaikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin muutamiin kommentteihin vois kommentoida jo hieman kulahtaneen mutta tässäkin todeksi todetun "haters gonna hate.

".....:D

Vierailija
64/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lataan jonkun siansaksavideon ja ens viikolla oon julkkis

Vierailija
65/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:23"]Mäkin lataan jonkun siansaksavideon ja ens viikolla oon julkkis

[/quote]

njaa, sinuna keksisin jotain uutta.

Vierailija
66/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hän ei ole taviksen näköinen, vaan tosi persoonallisen ja ilmeikkään näköinen samaan tyyliin kuin Krista Kosonen.

Sara-Marien managerit ovat sukulaisiaan, ei ole tienannut videoista vielä mitään eikä ole myöskään kiertänyt videoiden vuoksi ympäri maapalloa, että jospa ne AV:n kuuluisat salaliittoteoriat jäisi edes tämän asian osalta :/

[/quote]

Ei ole vielä, mutta sinne maailmalle kovasti halutaan, odotetaan vaan sitä parasta tarjousta joka PR:n kannalta kannattaa hyväksyä.. Tälläistä itse puhui juuri tv:ssä.

Miksi managerit olis palkannut jos ei julkisuutta ja rahaa haluaisi?  Ihan tavallinen tyttö olis laittanut puhelimen kiinni ja jatkanyt kiltisti kaupan kassalla.

Vierailija
67/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:56"]

Tyttö on vasta 19. Harva tuon ikäinen pystyy oikeasti esiintymään noin rennosti televisiossa ihan kylmiltään ja puhumaan kieltä, jota ei varsinaisesti käytä äidinkielenään.

[/quote]Vaan mitä?

[/quote]

Ruotsia. Pietarsaaresta.

[/quote]Miksi se ruotsia puhuis kun vanhemmat on suomenkielisiä

[/quote] Bloggaa suomeksi, vloggaa suomeksi. Vähän säälittävää tuo ruotsinkielisyysjankutus.

Vierailija
68/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä miksi joidenkin on vaikea uskoa, että youtubea käytetään ihan tähtien ponnahduslautana nykyään. Miten kuvittelette, että niin moni katsoja on löytänyt tuon nauhan ihan yht äkkiä. Kyllä tällä tytöllä on ollut jo alunperinkin suhteita ja paljon. Odottakaa vaan, ei mene pitkään kun levy ilmestyy. Ja voi kyllä...sitä levyä on tehty jo paljon ennen tätä. Saattaa olla jo valmiskin. Nyt saatiin vain hyvä markkinointi levylle ja kohta aletaan takomaan rahaa.

Eikä tässä kukaan mikään vihaaja ole. Minusta tyttö on nätti ja tuo kielillä puhuminen oli oikein hauska juttu. Ei mitään pahaa sanottavaa. satun vaan tietämään miten nämä hommat nykyään toimii :)

Vierailija
69/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:23"]

[/quote]

[/quote]

Nenäkin on samanlainen. Krista on varmaan ollut tuon tyyppinen olemukseltaan ja eleiltään opiskeluaikoinaan.

[/quote] Kososen nenä on leikattu ja muutenkin vähän kasvoja muokattu. Ruorempana olleet rypyt ovat ainakin mystisesti kadonneet ja poskipäät kohonneet.

Vierailija
70/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, miten niin nörtähtävä:-o Minusta aidon, reippaan ja läsnäolevan oloinen nuori nainen. Nättikin vielä:)

Vierailija
71/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:26"]En nyt ymmärrä miksi joidenkin on vaikea uskoa, että youtubea käytetään ihan tähtien ponnahduslautana nykyään. Miten kuvittelette, että niin moni katsoja on löytänyt tuon nauhan ihan yht äkkiä. Kyllä tällä tytöllä on ollut jo alunperinkin suhteita ja paljon. Odottakaa vaan, ei mene pitkään kun levy ilmestyy. Ja voi kyllä...sitä levyä on tehty jo paljon ennen tätä. Saattaa olla jo valmiskin. Nyt saatiin vain hyvä markkinointi levylle ja kohta aletaan takomaan rahaa.

Eikä tässä kukaan mikään vihaaja ole. Minusta tyttö on nätti ja tuo kielillä puhuminen oli oikein hauska juttu. Ei mitään pahaa sanottavaa. satun vaan tietämään miten nämä hommat nykyään toimii :)

[/quote]

No mutta täähän me nähdään sitten lähitulevaisuudessa! En nyt lähtökohtaisesti näihin usko, mutta kyllähän Sara tuota laulutaitoa tuo esiin. Mutta ei mielestäni ole siinä niin hyvä että sillä vielä uraa Suomessa/Suomesta käsin loisi. Eli eiköhän parempi olisi eka tehdä duunia kielilläpuhumisen suhteen ja sitten vasta rueta levyä väsäämään. Ellen Degenerisin show vois olla hyvä tavoite esimerkiks.

Vierailija
72/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:09"]

[/quote]

Ei ole vielä, mutta sinne maailmalle kovasti halutaan, odotetaan vaan sitä parasta tarjousta joka PR:n kannalta kannattaa hyväksyä.. Tälläistä itse puhui juuri tv:ssä.

Miksi managerit olis palkannut jos ei julkisuutta ja rahaa haluaisi?  Ihan tavallinen tyttö olis laittanut puhelimen kiinni ja jatkanyt kiltisti kaupan kassalla.

[/quote]

Minä olen tavallinen tyttö, enkä kaupan kassalle palaisi, jos saavuttaisin kuuluisuuden jollakin tavalla. Tottakai ottaisin siitä kaiken irti. Sinun logiikallasi pitäisi piiloutua johonkin maan rakoon, kun on menestystä saavuttamaisillaan.. Perus suomalainen mentaliteetti.

Vierailija
73/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko näyttelijä vai oikea henkilö. Näytti Krista Kososelta ihan alusta asti ja eri näköiseltä kuin videoissa

Vierailija
74/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Sara! Enbusken haastis oli huono, se vaan tuijotteli...

Ja mitä ihmettä kaikki jauhaa tytön ulkonäöstä täällä, naisen pääarvo EI ole ulkonäkö!

Vierailija
75/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:56"]

Tyttö on vasta 19. Harva tuon ikäinen pystyy oikeasti esiintymään noin rennosti televisiossa ihan kylmiltään ja puhumaan kieltä, jota ei varsinaisesti käytä äidinkielenään.

[/quote]Vaan mitä?

[/quote]

Ruotsia. Pietarsaaresta.

[/quote]Miksi se ruotsia puhuis kun vanhemmat on suomenkielisiä

[/quote] Bloggaa suomeksi, vloggaa suomeksi. Vähän säälittävää tuo ruotsinkielisyysjankutus.

[/quote]

Mitäs jos tulisit tänne Pietarsaareen vaikka viikoksi vierailemaan ja katsoisit että missä täällä pärjäät puhumatta ruotsia :D

Vierailija
76/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, Embuske möllötti naama punaisena:D:D

Vierailija
77/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Kososen nenä on leikattu ja muutenkin vähän kasvoja muokattu. Ruorempana olleet rypyt ovat ainakin mystisesti kadonneet ja poskipäät kohonneet.

[/quote]

oli miten oli, lahjakkuutta ei voi parannella kirurginveitsellä ja on huippulahjakas nainen hänkin.

Vierailija
78/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä katkeroituneiden eukkojen leuat nyt loksuu, jotain pahaa on pakko päästä sanomaan nuoresta, nätistä tytöstä. :D "Ei minulla mitään häntä vastaan ole, mutta..." Mutta haluanpa vaan sanoa, että ihan suunniteltu juttu, ei mitään lahjoja ole hänellä ja kyllä minäkin jos minulla olisi yhtä hyvä taustakoneisto ja ei ole oikein minkään näköinenkään ja nenäkin taitaa olla leikattu! 

Vierailija
79/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:34"]

Oliko näyttelijä vai oikea henkilö. Näytti Krista Kososelta ihan alusta asti ja eri näköiseltä kuin videoissa

[/quote]

Älä viitsi! Onko tämä siis oikeasti Krista Kosonen :/ En edes ajatellut tällaista vaihtoehtoa.

Vierailija
80/115 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vitussa on Pietarsaari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi