Meinaatteko katsoa tänään ensin lätkää ja sitten euroviisuja? Koko illan katsomo pystyssä jossain?
Kommentit (36)
Ei kiinosta kumpikaan ja onneksi on maksullinen kanava jos ei telkkarista tule illalla mitään mitä jaksaisi katsoa. Euroviisut ei ole kiinostaneet ikinä ja lätkä kiinostaisi paljon enemmän kuin jääkiekko.
Siinä tämän illan suunnitelma. Lätkä alkaa 20 ja ohjelmaa tulee aina sinne 2 asti yöllä. Tästä tulee hyvä ilta....
Lätkä ei kiinnosta tippaakaan, mutta viisut katson. Täytyy varmaan ottaa päikkärit jotta jaksaa valvoa. Nyt ei ole varaa torkkua pisteitä laskettaessa.
En . Ei kiinnosta erityisemmin kumpikaan .
Molemmat kyllä kiinnostaa, mutteivät niin paljoa että viitsisin tuhlata elämästäni monta tuntia television edessä istumiseen.
Lopputuloksen näen sitten aamulla kun lehdet selaan.
M40
En katso urheilua, viisujen katsomista harkitsen, mutta voi olla, että jätän väliin.
Nyt on kevät kukkeimmillaan, nautin luonnosta, näystä ja tuoksuista. Ei kiinnosta lätkä, ei viisut.
En katso kumpaakaan. Euroviisuja olen viimeksi katsonut joskus 90-luvulla, samoin kuin missikisoja, ja lätkästä katson korkeintaan mitalipelin, jos Suomi om mukana.
En aio. Euroviisujen tulos selviää aamulla - ja lätkänkin. Lätkä saattaa näkyä telkassa, jos sen avaa, mutta se on sitten sattumaa.
Euroviisut ovat ohjelmana niin mummomoodia ja hidastempoista askaa, etten vaan jaksa katsoa (vaikka kappaleet olisikin kiva kuulla ns. livenä) ja lätkä ei just tänään kiinnosta
Sillä kai lisää niitä jotka ovat merkinneet artistin kotisivu ja sitten vielä kevättalvella alueen palvelutiedoista
En katso kumpaakaan. Euroviisut muuttuivat jo aikoja sitten läpimädäksi ja politisoituneeksi sirkukseksi, ei kiinnosta. Lätkäkään ei kiinnosta enää. Olen oppinut voittamisesta ja häviämisestä kaiken. Toisia vastaan kilpaileminen ei ole kehittyneen olennon toimintaa. Kilpailun sijasta pitäisi tehdä yhteistyötä.
Lätkää joo hivenen sieltä täältä, friikki-sirkusta en katso.
Katson rallia ensin ja sit vasta nuo.
Pojan kanssa kiekkoa ja tyttären kanssa viisuja :) Lätkäsalmiakkeja ja vihreitä prinsessaleivoksia :D
Miksi noi Euroviisut tulee nöin myöhään. Ei jaksa katsoa,, vaikka kuinka Käärijä.
En katso kumpaakaan, kun ei kiinnosta yhtään. Onneksi on muuta katsottavaa tarjolla.
En katso kumpaakaan. Olen ollut ulkona. Istun partsilla ja juon lasin viiniä, ihailen vihertäviä puita. Sitten saunaan ja nukkumaan. Lätkää en katso muutenkaan, enintään hetkittäin, jos Suomi pelaa kultamitalista, ja sekin on liian jännittävää mun hermoille. En jaksa valvoa viisujen takia.
Ajattelin korkata Leijona-viinapullon ja katsoa lätkää. Kun se on juotu ja jatkan jollain liikköörillä mitä tuolta kaapista mahtaa löytyä, niin olen jo niin päissäni ettei euroviisut kyllä kiinnosta. Kuuntelen varmaan stereoista täysillä den glider iniä loopilla Suomen voiton kunniaksi Saksasta ja halailen velipoikaa ennen kuin molemmat sammutaan.