Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara-Marie nyt Enbuske & Linnanahde Crewn vieraana nyt!

Vierailija
13.03.2014 |

Katotaas.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:58"]

Miksi noita positiivisia kommentteja alapeukutetaan niin paljon?

[/quote]

Mobiililla pystyy alapeukuttamaan vaikka sata kertaa peräkkäin. Täällä ei tarvitse olla kuin yksi tai kaksi kateellista mammaa peukuttamassa mobiililla.

Vierailija
102/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi ei oo Krista Kosonen niin kuka sitten

http://aijaa.com/8FEAW2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:12"]

Jos toi ei oo Krista Kosonen niin kuka sitten

http://aijaa.com/8FEAW2

[/quote]

Melkoinen yhdennäköisyys. Tuo Linnanahde näyttää kuvassa irstaalta pervolta vanhalta sedältä, sellaiselta joita joutui juoksemaan karkuun parikymppisenä.

Vierailija
104/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L+?

Vierailija
105/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti uskovaisen perheen tyttö, kun Jumala on siunannut noin monilla lahjoilla.

Vierailija
106/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä kommentteja.

Oletteko te koskaan nähneet miltä amerikkalaiset naispuoliset viihdealan huipputähdet näyttävät oikeasti luonnossa ? Tuo mimmi on täsmälleen samaa kaliberia, suurin osa esim. leffatähden ulkonäöstä elokuvassa tulee ammattitaitoisten maskeeraajien kynästä.

Mitä tulee persoonaan, niin harvinaisen valmis ja tolkullinen esiintyjä noin nuoreksi.

Toisaalta perhetausta näkyy myös suoraan olemuksessa ja käytöksessä, keskiluokkainen suomenruotsalainen on vähän eri asia kuin yksinhuoltajan tytär Itä-Helsingistä.

Vierailija
107/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:08"]

Nää voi todellakin olla ihan valmiiksi jo siis suunniteltuja juttuja. Esim, että suvussa on jo se manager sattunut olemaan ja on heittänyt tytölle hyvn idean miten pääsee pinnalle. Ja sitten on tehty työtä asian eteen. Harjoitelut, kuvattu, stailattu. Voi oikeasti olla hyvinkin mahollista,että tämän kaiken takana onkin aika iso koneisto. 

Niinhän se Robinkin pompahti, yhdessä yössä. Ja isot rattaathan siellä pyöri takana. 

[/quote] Fakta on ettei kukaan pompahda yhtään mihinkään, koskaan, ellei tunne oikeita tyyppejä! Suunnitelma pitää olla aina ja halua päästä tavoitteeseen vaikka sitten kyynärpäätaktiikalla. Kassaneidin työ taisi olla vähän "silmänlumetta", näin saatiin tarinaan kansa puolelle, ryysyistä rikkauksiin.

[/quote]

Hassua, youtuben tilatuimman kanavan Pewdiepien Felix Kjellberg aloitti aivan nobodyna ja on nyt muutaman vuoden aikana saavuttanut kymmeniä miljoonia tilaajia. Hän ei tuntenut ketään (vasta myöhemmin tutustui muihin pelikanaviin) ja pyörittää kanavaansa yhä edelleen yksikseen, ilman minkäänlaista "takakoneistoa". Miksi hän siis nousi suosioon? Persoonallisuutensa ja sympaattisuutensa ansiosta. Hän myös aloitti pelivideoiden tekemisen silloin, kun se oli todella uutta, joten hän oli luomassa uutta "trendiä". Pewdiepie on elävä todiste siitä, että ketä tahansa voi onnistaa.

Vierailija
108/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin! Ja olen nainen. Kaikki jätkät hehkuttaa ja Enbuske!! :DD

Vierailija
109/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:46"]

Käsittämättömiä kommentteja.

Oletteko te koskaan nähneet miltä amerikkalaiset naispuoliset viihdealan huipputähdet näyttävät oikeasti luonnossa ? Tuo mimmi on täsmälleen samaa kaliberia, suurin osa esim. leffatähden ulkonäöstä elokuvassa tulee ammattitaitoisten maskeeraajien kynästä.

Mitä tulee persoonaan, niin harvinaisen valmis ja tolkullinen esiintyjä noin nuoreksi.

Toisaalta perhetausta näkyy myös suoraan olemuksessa ja käytöksessä, keskiluokkainen suomenruotsalainen on vähän eri asia kuin yksinhuoltajan tytär Itä-Helsingistä.

[/quote]

Sun kommentti alkoi ihan hyvin, mutta viimeinen lause olikin sitten jo aika törkeä ja asenteellinen. Itse olen yksinhuoltajan tytär ja vieläpä nimenomaan Itä-Helsingistä, mutta käyttäydyn sivistyneesti ja olen kouluttautunut pitkälle (teen väikkäriä tällä hetkellä) ja muutenkin kaikin puolin aivan tavallinen ihminen.

Vierailija
110/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no sitten sinä olet positiivinen poikkeus.

Minä olen myös "Idästä", enkä nyt todellakaan puhu jostain Marjaniemestä. Tunsin nuorempana mm. useita ihmisiä jotka olivat rikollisia. Vaikka olen itse lainkuuliainen.

Ja se nyt vain on niin, että joku Kontulan kaupungin vuokratalo ja suomenruotsalaisen IT-ammattilaisen omakotitalo Pietarsaaressa ovat vähän erilaisia paikkoja elää ja kasvaa. Paikallisista kouluista puhumattakaan.

Mikä taas sitten näkyy suoraan siinä millaisia ihmisiä sieltä KESKIMÄÄRIN tulee. Tämä on yksinkertaisesti fakta.

Vierailija
111/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän naiivia, kyllä niitä narkkareita ja linnakundeja tulee yhtä paljon paremmistakin piireistä. Ehkä käyttävät vähän sosiaalisesti hyväksytympiä väylöjä.

Vierailija
112/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:58"]

Niin, no sitten sinä olet positiivinen poikkeus.

Minä olen myös "Idästä", enkä nyt todellakaan puhu jostain Marjaniemestä. Tunsin nuorempana mm. useita ihmisiä jotka olivat rikollisia. Vaikka olen itse lainkuuliainen.

Ja se nyt vain on niin, että joku Kontulan kaupungin vuokratalo ja suomenruotsalaisen IT-ammattilaisen omakotitalo Pietarsaaressa ovat vähän erilaisia paikkoja elää ja kasvaa. Paikallisista kouluista puhumattakaan.

Mikä taas sitten näkyy suoraan siinä millaisia ihmisiä sieltä KESKIMÄÄRIN tulee. Tämä on yksinkertaisesti fakta.

[/quote]

Yleistykset on niin helppoja. Niin, mä olen yksinhuoltajaäidin lapsi Itä-Helsingistä, vähän Kontulaa alempaa, mutta en ole asunut kaupungin vuokrataloissa tai kaveerannut rikollisten kanssa. Tunnen, tai pikemminkin muistan kyllä koulukavereita perheistä, joissa huono-osaisuus ja syrjäytyneisyys peritytyi suoraan, ne tosin olivat kaikki ydinperheitä ja niistäkään lapsista kukaan ei asunut kaupungin vuokratalossa.

Äitini on korkeasti koulutettu, kuten minäkin ja opiskelukavereihini lukeutui varakkaan kulttuurikodin kasvatti, suomenruotsalainen sekakäyttäjä-narkomaani, joka joutui jättämään yliopisto-opinnot kesken. Mut tämä nyt menee jo täysin OT.

Vierailija
113/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan tajuu kuinko viattomasti (isot pyöreet silmät ym.) tää "kielinainen" flirttaa & hurmaa niin ettei katsojat edes reagoi siihen ennenkuin jo kirjoittavat Youtube:n kommentteihin rakkausviestejä...ja vielä rodusta ja maanosasta välittämättä. Siis ihan ehtaa kamaa mitä Hollywoodissa on yritetty tuottaa vuosisadan ja tää laittaa jakoon ihan hetken mielijohteesta...

Vierailija
114/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hehkuttaa tytön kauneutta ja kielellisiä lahjoja. Yhdyn toki hehkutuksiin noidenkin osalta, mutta itselleni kolahti eniten hänen laulutaidot. Upea ääni, monipuolinen lahjakkuus. Mitähän muita taitoja hänellä on? En yllättyisi vaikka olisi kirjoittanut lukuisiä L:iä yo-kirjoituksissa, vaikkei se kaikkea ihmisestä toki kerrokaan. Karismaattinen ja huumorintajuinen, valovoimainen tyttö. Maailma on auki. Toivottavasti hän saa tästä irti enemmänkin kuin vain mainoskasvodiilejä. Ansaitsisi paljon enemmän.

Vierailija
115/115 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:56"]

Tyttö on vasta 19. Harva tuon ikäinen pystyy oikeasti esiintymään noin rennosti televisiossa ihan kylmiltään ja puhumaan kieltä, jota ei varsinaisesti käytä äidinkielenään.

[/quote]Vaan mitä?

[/quote]

Ruotsi on Sara-Marien äidinkieli ja asuu vieläpä ruotsinkielisellä Pohjanmaalla. Joten ei varmasti ihan hirveästi suomen kieltä arjessa käytä.

Mutta eihän se Sara-Marieta haittaa, koska hän on kielinero ja puhuu äidinkielensä lisäksi myös täydellistä suomea ja englantia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi