missä turussa kannattaa käydä ultrassa, kun haluaa sukupuoliarvion
kävin mehiläisessä ja ei siellä ollut edes masunpäällisultraa, joten en päässyt näkemään edes vauvaa :-(
Kommentit (6)
Kävin siellä molemmissa raskauksissa ekalla kerralla Olli Piiroisella np- ja siinä loppuraskauden ultrassa rv30, jossa katsotaan sydäntä ja napanuoravirtauksia yms. ja toisella kerralla oli Pertti Palo. Ekasta veikattiin 100% poikaa näkyi niin selvästi sukupuoli ja poika syntyi. Meillä on ultrakuvakin, jossa näkyy sukukalleudet. Kakkosesta mies ei halunnut tietää sukupuolta ja sai ylipuhuttua minutkin jännittämään synnytykseen asti sitä kumpi tulee. Ja ultrissa ei sitten näytetty alapäätä eikä puhuttu mitään sukupuolesta. Poika tuli vaikka tyttöä odotin :o) oli mukamas niin tyttöraskausoireet ja tyttömaha...
Medisonarissa on tosiaan mukava henkilökunta ja sellainen jännän rauhallinen tunnelma. Niin ja siellä on se 3d (vai 4d) ultra, joka maksaa n.150 Eur.
Kävimme siellä 4D ultrassa rv 24+3 ja kokemus oli valtavan IHANA!!! Lääkärinä oli Leo Mäkäräinen, joka saa kyllä kaikki pisteet! Oli tosi rauhallinen ja kertoi hyvin tarkkaan kaiken mahdollisen vauvasta. Saimme ihania kuvia ja myös dvd:lle tallennettua liikkuvaa kuvaa pikkuisesta:)
Sukupuolen kysyin jo rakenneultrassa (tavallinen 2D) ja tässä 4D:ssä se varmistui-poikahan sieltä on tulossa:)
Tuo lysti maksoi n.150¿ (siitä vähennettiin suoraan kelakorvaus eli tuo jäi itselle maksettavaksi).
Suosittelen lämpimästi!!!
T. Je_Ni 30+4
Meillä näkyi sukupuoli jo tavallisella 2D-ultralla rv 19. Eihän nuo 100% varmoja ole, mutta minä aloin ainakin hyvällä omallatunnolla ostelemaan vaaleanpunaisia. Ja tyttöhän sieltä tuli :).
itse kävin 2 ekaa ultraa(np ja rakenne) Medisonarissa. ei kysytty vauvan sukupuolta. sit ei kuitenkaan jaksanut odottaa loppuun asti ja käytiin Kaarinassa Varsinais-Suomen lääkäripalvelu -nimisessä paikassa, tosi mukava lääkäri. 20 min. ultra maksoi 75 e ja saatiin vielä kotiin dvd-levy, jota on katsottu aika ahkerasti.. eli ultra oli ihan tavallinen, mutta hyvin näkyi kumpi on tulossa.
suosittelen tota paikkaa lämpimästi!!
sitä minäki suosittelen. Piiroinen ei sukupuolta halunnut kertoa, mutta Pertti Palo ja se naislääkäri (en muista nimeä) kertoivat kyllä.
Itse kävin koko esikoisen odotusajan Linnankadun Medisonarissa. Ihana henkilökunta ja uusin tekniikka. Suosittelen lämpimästi.