Uskallatko käydä yksin baarissa, keikalla, risteilyllä jne.?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:10"]
Keikoille voi ihan hyvin mennä yksinkin. Baareissa taas ei ole kauhean kivaa yksin (siellä ei ole mitään ohjelmaa, toisin kuin keikoilla), mutta olen joskus käynyt ottamassa yhden oluen jossain pienessä ja hiljaisessa paikassa. Varsinaiseen yökerhoon en menisi yksin. Ristelyt varsinaisesti eivät kiinnosta, mutta laivalla olen matkustanut yksin ja oli ihan jees.
[/quote]
Missä ne keikat sitten on, jos ei baarissa tai yökerhossa?
Uskallan ja olen käynytkin nuorempana paljon, mutta valitettavasti koen sen helvetni tylsäksi joten en enää käy. Kotona on paljon mukavampaa, kun voi pelailla tietokoneella, katsoa telkkua, olla vapaasti.
Baarissa ja keikoilla kyllä, risteilyllä en. Itse asiassa kävin aikoinani paljonkin baarissa yksin - toki asuin ihan vieressä, muuten en varmaan olisi uskaltanut. Siellähän ihmisiin tutustuu. Hauskaa oli.
Jotenkin outoa että yksin meneminen koetaan niin ihmeellisenä. Itselleni aina ollut normaalia
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:10"]
Keikoille voi ihan hyvin mennä yksinkin. Baareissa taas ei ole kauhean kivaa yksin (siellä ei ole mitään ohjelmaa, toisin kuin keikoilla), mutta olen joskus käynyt ottamassa yhden oluen jossain pienessä ja hiljaisessa paikassa. Varsinaiseen yökerhoon en menisi yksin. Ristelyt varsinaisesti eivät kiinnosta, mutta laivalla olen matkustanut yksin ja oli ihan jees.
[/quote]
Missä ne keikat sitten on, jos ei baarissa tai yökerhossa?
[/quote]
Festareilla, muissa ulkoilmatapahtumissa, varsinaisilla keikkapaikoilla, esim. Tavastia jne.
Risteilyllä on ihan kamalaa yksin! Ei tee mieli poistua hytistä, kun heti on joku limainen keski-ikäinen iskemässä... Kai yksinäinen nainen vaikuttaa helpota saaliilta... Tuli kuitenkin kuljettua jonkun verran laivalla suomeen kun asuin ruotsissa ja niitä risteilyjä sai jollain kympillä.
Baariin en lähtisi yksin. Ei siksi etten uskaltaisi, en vaan enää siinä mitään järkeä. Keikalle voisin mennä, yksin siellä joskus on kuitenkin jos muut lähtee tiskille eikä löydä enään tms.
Olen ollut monesti ulkomailla yksin, ei mitään ihmeellistä. Antoisia matkoja ovat olleet. Ei ole kenestäkään riippuvainen. Olen tehnyt myös pitkiä matkoja.
Uskaltaisin, mutta yksin on tylsää lähteä mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:17"]
Jotenkin outoa että yksin meneminen koetaan niin ihmeellisenä. Itselleni aina ollut normaalia
[/quote]
Niinpä. Mietin, että onko tässä nyt kysymys juuri siitä, että uskallatko kulkea yksin ulkona lähtiessäsis ja tullessasi... Sen ymmärtää, raiskaus tai pahoinpietly tai ryöstö on aina uhka