Hyviä Netflix-sarjoja?
Olen katsonut enimmäkseen elokuvia sieltä, mutta nyt olisi kiva alkaa katella jotain sarjaa... Suosituksia?
Kommentit (164)
Netflix oli auki tänään kun ajattelin, et äkkilähtö ois ollu hyvä mennä kattomaan ehkä ens tai seuraavalla kun oi stoi turun paikka :)! nii ja hauskan pidon ison egoni kanssa! ehkä kesällä jonnekkin festareille!
Olen kattonut useemman sarjan mutta muiden ylitse nousi kyllä the 100 tulis vaa uusi kausi :)
Mun ehdottomat lempparit on kyllä:Pretty little liars, pako ja vampire diaries
Pretty Little Liars
Teen wolf
The vampire Diaries
Shameless
How I Met your Mothet (ensisilmäyksellä)
How to het away with a murder
Shadowhunters
Useimmat noista on leimattu ns "massa teini paskaksi" mutta kannattaa oikeasti katsoa! 40 vuotias äitinikin on innostunut kolmesta ensimmäisestä :D Ja haluan vielä vähän mainostaa elokuvaa nimeltä Brokeback Mountain, ihan lempielokuva. Toinen hyvä on The Notebook
Jessica Jones
Daredevil
Unbreakable Kimmy Schmidt
Breaking Bad
Narcos
From Dusk till Dawn
Z Nation
DC's Legends of Tomorrow
Mirror
Better Call Saul
Hemlock Grove
Supernatural
Black Sails
Silta. Mutta milloinhan tulee 3. kausi ... :(
Isänmaan puolesta sarjasta on useampi tuotantokausi Netflixissa, tosin nuo ovat tulleet jo tv:stä kaikki.
Onko Bloodline hyvä? Olen katsonut 1,5 jaksoa ja en oikein pääse sen imuun. Paraneeko se? Kannattaako katsoa?
Minä tykkäsin Bloodlinesta, kutkuttava ja jännä sarja ja tunnari on hyvä. Nyt siitä on tullut toinenkin kausi. Muita hyviä, jotka olen katsonut ja joista tykännyt ovat House of cards, OITNB, Silta, Happy Valley, Downtown Abbey ja Broadchurch. Osaisiko joku suositella muita hyviä brittisarjoja Netflixillä?
orange is the new black, arrow ja gossip girl // ne on parhaat sarjat mitä oon netflixin syövereistä tähän mennessä löytäny
Designated survivor.
Siitä tulee uus jakso viikottain, en tiedä mikä päivä. Tosi hyvä sarja!! :)
Isänmaan puolesta ehdottomasti paras!
Breaking bad, once upon a time, flash, Arrow, stranger things, pako, Dc legends of tomorrow, modern family ja vampyyrin päiväkirja
Outlander, midnight sun, how to get away with murder, matkustajat, 12 apinaa, naisten paratiisi, grand hotel
Sons of anarchy. 7 tuotantokautta puhdasta kultaa. Juoni aivan käsittämättömän hyvä. Jokainen näyttelijä osaa roolinsa. Seuraavaa tapahtumaa ei voi ennakoida niinkuin salkkareissa. Suosittelen!