Hyviä Netflix-sarjoja?
Olen katsonut enimmäkseen elokuvia sieltä, mutta nyt olisi kiva alkaa katella jotain sarjaa... Suosituksia?
Kommentit (164)
PAKO ehdottomasti! Paras sarja mihin olen koskaan törmännyt.. Hyviä myös Suits ja kevyempää Gossip Girl
Hyvästä en tiedä, mutta Jenkeissä muutama kuukausi sitten alkanut Agent Carter löytyy Suomen Netflixistä. Jos Captain America-leffoista tykkäsi, niin must-sarja
White collar,Glades,the breakout kings sekä The blacklist ovat mun suosikit. Semmosia lepposia rikos-sarjoja :)
- The Americans! Aivan huippu sarja!
- Elementary. Tosi mahtava tämäkin!
- Spooks. Tuskin maltoin pitää taukoa 8 sesongin katselun lomassa. Pitää vain metsästää kaksi viimeistä kautta jostakin muualta.
- Homeland. Kaikkien aikojen paras sarja!
Kyle xy se vaan loppuu niin ikävästi kesken kun sarja lopetettiin tulee luultavasti aina olemaan lemppari tv ja netflix sarja
Vierailija kirjoitti:
- The Americans! Aivan huippu sarja!
- Elementary. Tosi mahtava tämäkin!
- Spooks. Tuskin maltoin pitää taukoa 8 sesongin katselun lomassa. Pitää vain metsästää kaksi viimeistä kautta jostakin muualta.
- Homeland. Kaikkien aikojen paras sarja!
Kaikki neljä myös minun suosikkejani! Pitää tilata niiden uudet kaudet Amazonilta, kun en jaksa odottaa, että tulevatko Netflixiin...
Lisää vaan ja perustelujen kanssa kiitos! :)
White collar, graceland ja suits ehkä parhaimmat!♡
Olen löytänyt pari uutta:
Black Sails
From Dusk till Dawn
Suosittelen myös: Jessica Jones, Daredevil, Hemlock Grove, Supernatural
Oon kattonu tosi paljon sarjoja netflixistä, mutta the 100 on ylivoimaisesti niistä paras.
Vierailija kirjoitti:
orphan black!!
aloin katsomaan ku oli todella tylsää ja eka jakso ei vielä kauheesti vakuuttanu mutta nyt oon aivan koukussa :D ensvuonna tulee 4. kausi.
Oho, kolmannen kauden vika jakso oli niin lopullisen oloinen. Ja koko kausi melko utopistinen. Mutta josko tää nelonen olisi hyvä.
Tästä ketjusta bongasin tuon Suits -sarjan ja aloitin eilen katsomaan. Vaikuttaa kiinnostavalta, jos vähänkään tykkää lakimaailmaan sijoittuvista sarjoista. Hyviä hahmoja ja nokkelaa dialogia.
Supernatural, Vampyyri päiväkirjat, The Originals, Pretty little liars, Teen wolf, Orphan black... Siinä ainakin jotain joihin jääny koukkuun ja kattonu kaikki kaudet mitä Netflixistä löytyy. Tosi hyviä sarjoja!
The 100 kirjoitti:
Oon kattonu tosi paljon sarjoja netflixistä, mutta the 100 on ylivoimaisesti niistä paras.
Tämä on munkin uusin löytöni. Sääli ettei löydy kuin eka kausi.
Toinen hyvä sarja on Jericho. Se löytyy Netflixistä kokonaan.
Breaking Bad ja Lilyhammer - ylivoimaisesti parhaita sarjoja ehdottomasti!
Orange is the new Black ei oikein kolahtanut omalla kohdalla. Ei myöskään Better Call Saul (Breaking Badin spin off) tai Narcos.
Sitten siellä on sellainen kiinalainen Empresses in the Palace, joka vaikuttaa aluksi ihan pahviselta, mutta kun sitä alkaa seuraamaan niin siinä on aika rankkaa settiä.
14v ja 16v teinien kanssa ollaan nyt koukkuunnuttu the Fosters - nimiseen sarjaan josta löytyy Netflixistä kaksi tuotantokautta ja sitä on tehty yhteensä neljä kautta.
Kaksi naista kasvattaa sijaislapia ja omia.
Sattuu & tapahtuu.
Herättää ainakin meillä keskustelua teinien kanssa :)
Jos tykkäsit Sillasta, katso The Killing (Jälkiä jättämättä). Kaksi poliisia jahtaa nuoren tytön murhaajaa. Molemmilla poliiseilla on omat luurankonsa kaapissa. Hyviä näyttelijöitä ja mielenkiintoinen juoni. Perustuu tanskalaiseen rikossarjaan.