Hyviä Netflix-sarjoja?
Olen katsonut enimmäkseen elokuvia sieltä, mutta nyt olisi kiva alkaa katella jotain sarjaa... Suosituksia?
Kommentit (164)
Modern family. Koskaan en oo näin paljon nauranu, katon nytki parhaillaan
The walking dead ja breaking bad ne on semmoset ehottomat sarjat jotka pitää kattoo
Pako, Orange...
onko suosituksia sellaisista hyvistä, jotka ei näy tv:stä, esim. Hakekaa kätilö ja Downton Abbey katsottu sieltä.
Toi Breaking Bad on niin koukuttava että menee kolmas kausi jo putkeen.
Nämä aivan must: House of Cards, the Blacklist, the Killing, Orphan black, the Americans, Sense8. Ainakin nämä. Myös white collar (kovat kaulassa) ja silta.
pakoa parempaa et löydä mistään
The Killing oli hyvä omasta mielestäni. Ei perinteinen amerikkaistyylinen rikossarja, jossa murhia ratkotaan yksi joka jakso, vaan samaa tapausta selvitellään pidempään.
Bones on yksi suosikeistani ja tämä taas menee kateogoriaan tyypillinen amerikkalainen rikossarja. Vähän erilaisuutta tuo kuitenkin se, että tässä valotetaan rikosantropologin ammattia ja jokainen tieteellinen fakta yms. on totta, sillä Bones-kirjojen kirjailija on itse rikosantropologi ja sarjan tuottaja, jotta voi valvoa tiedeaspektin totuudenmukaisuutta.
Kevyempää katseltavaa taas ovat esim. Gossip Girl ja Drop Dead Diva. Etenkin ensimmäinen mielletään ehkä enemmän teinien sarjaksi, mutta itselleni ainakin parasta "aivot narikkaan" -viihdettä. Myös Suits ja White Collar mukavan kevyttä katsottavaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:40"]
Bonåes on yksi suosikeistani ja tämä taas menee kateogoriaan tyypillinen amerikkalainen rikossarja. Vähän erilaisuutta tuo kuitenkin se, että tässä valotetaan rikosantropologin ammattia ja jokainen tieteellinen fakta yms. on totta, sillä Bones-kirjojen kirjailija on itse rikosantropologi ja sarjan tuottaja, jotta voi valvoa tiedeaspektin totuudenmukaisuutta. [/quote]
ehkä ne tiedejupinat on totta, mutta tietotekniikan kanssa tää sarja ottaa aika paljon vapauksia:D vetää melkein csi:täkin överimmin...
Luther! Ihana, raamikas Idris Elba pääosassa esittää työlleen omistautunutta murharyhmän komisariota. Kolmr lyhyttä kautta, tunnin mittaisilla jaksoilla.
Grimm, Breaking Bad, Himym, Orange is the new black, Daredevil, Agent Carter
Mad Men
Luther
Uusi Sherlock
Derek
Happy Valley
Daredevil, Better Call Saul, Orange Is the New Black, Chef's Table, Bloodline