Hyviä Netflix-sarjoja?
Olen katsonut enimmäkseen elokuvia sieltä, mutta nyt olisi kiva alkaa katella jotain sarjaa... Suosituksia?
Kommentit (164)
Pako, Breaking bad, suits ja sons of anarchy omat suosikkini
Ainakin USA:n netflixistä löytyy Idiot abroad eli yleltäkin joskus tullut ääliö ulkomailla. Parasta viihdettä pitkiin aikoihin.
Sons of anarchy!! Voisin sanoo että yhtä koukuttava ja hyvä sarja melkeenpä kuin esim Breaking Bad tai the walking dead. Aluks vaikuttaa vähän tylsältä, mutta ekan kauden jälkee on vaan PAKKO nähä lisää!! Yks parhaista sarjoista mitä oon nähny! SUOSITTELEN :):)
Itse olen pitänyt ainakin näistä: Teenwolf, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Pako, Grimm, Supernatural, The Walking Dead, aika moni on yliluonnollista.
Itken täällä ku kovat kaulassa loppui! Niin hyvä sarja!!!
Nämä kaikki katsottu, ja nyt löydettävä lisää hyviä:
kovat kaulassa (white collar)
Walking dead
Suits
24
Unit
Orange is the new black
Person in interest (kohde)
orphan black!!
aloin katsomaan ku oli todella tylsää ja eka jakso ei vielä kauheesti vakuuttanu mutta nyt oon aivan koukussa :D ensvuonna tulee 4. kausi.
Breaking Bad, Orange is the New Black
Orange is new Black, Dexter, weeds, how i met Your mother, Frendit.. Näillä pääsee jo alkuun. :)
Orange is the new black!!! Kesällä tulee vihdoin toinen tuotantokausi, oujee!
Tanskalainen sarja Rita on hyvä! Kertoo räväkästä ala-asteen opettajasta ja hänen perheestään, suosittelen!
Hävettää tunnustaa mutta jäin koukkuun the unit -sarjaan. Ihastuin myös ihan älyttömästi yhteen miehistä :D Arrested development ja varsinkin Better of Ted oli ihan älyttömän hauskoja!
(+tietty itsestäänselvyydet House of card ja Breaking bad)
Orange is the new black, House of Cards, Silta, Black Books, Misfits!!!
Doc martin oli hauska ja koukuttava. Jaksoja ei myöskään ollut liian monta kautta joten tuli koko sarja katsottua. Toivottavasti on vielä tarjolla, mieskin jaksoi katsoa sarjan...
Bomb Patrol: Afghanistan