Hyviä Netflix-sarjoja?
Olen katsonut enimmäkseen elokuvia sieltä, mutta nyt olisi kiva alkaa katella jotain sarjaa... Suosituksia?
Kommentit (164)
Mäkin oon kattonut teen wolfia. Ekastakin jaksosta jäi jo koukkuun. Nyt oon kattonut kaikki 3kautta mitä löytyy netflixistä
Orange is the new black, Dexter, Moderni perhe, Frendit, Bones...
Mad Men.
Parhaita sarjoja joita olen koskaan nähnyt. Mulla meni Mad Men hype alunperin ihan ohi, kun en katsonut hirveesti tv:tä, mutta olen nyt kahlannut läpi syksyn aikana melkein kaikki tuotantokaudet. Harmi että tätä herkkua ei saa enää lisää viimeisen kauden jälkeen.
Jos Suomi netflixistä alkaa loppuu katottava, niin Jenkki netflixissä sitä riittää... Jenkki version saa helposti Suomeen tällä:
http://turboflix.com/?ref=92
pako valehtelevat viettelijät ja from dusk till dawn en sano ihan parhaaks mut hyvii
doctor who, sherlock, supernatural, teen wolf, lie to me, hannibal, arrow
Mad Men, Call the Midwife, Breaking Bad...
Sitten kevyempänä Moderni perhe ja Frendit.
How i met your mother, lilyhammer, new girl, orange is..., shameless (brittiversio), moderni perhe, rita, mitähän muuta. Nämä nyt ainakin katsottu alusta loppuun, kaikki täälläkin jo tosin ehkä mainittuja
Ite tykkään tosi paljon pretty little liarsista . Tietääkö kukaan milloin uusia kausia tulee netflixiin?
Breaking Bad ja The Walking Dead, ehdottomasti. Orange is the new black on myös katsomisen arvoinen.
Parenthood, Suits, Top of the lake, Call the midwife...
Kovat kaulassa. Ihan paras. Komea näyttelijä.
Breaking Bad, How I met your mother ja Downtown Abbey.
Mä oon tykännyt Breaking bad, vampyyripäiväkirjat, How I met your mother, Drop dead diva ja Walking dead.
Jenkkiversiot (kun suomalaiset kaudet loppuu ) katson firefoxin mediahint lisäosalla
Hyväksi havaittu: Downton Abbey, Orange is the New Black, Silta, Breaking Bad, Modetn Family, Walking Dead
En ole nähnyt, mutta kehujen perusteella meinaan katsoa: Broadchurch, Homelands, Mad Men, House of Cards, The Killing (Förbrydelsenin jenkkiversio)
Top of the lake -minisarja, ei ihan perinteinen poliisisarja mutta todella hyvä.