Miten puet rintsikat päällesi?
Kerro myös ikäsi ja kuppikokosi.
Minä laitan mummo tyylillä ensin hakset edessä kiinni, sitten pyöräytän hakaset taakse ja nostan olkaimet, muuten tuntuu ettei saa rintoja kunnolla kuppeihin. 27v ja 85G.
Kommentit (34)
Mummotyyli. Vaikka olenkin yleensä näppärä käsistä, niin tuo seläntakanahakasetkiinni on liian vaikeaa.. Kun ritsikat on käännetty niin olkaimet ylös ja kaikki rintakudos kuppeihin!
T. 60E
Vaihdoin notkeiden tyylistä mummotyyliin 45-vuotiaana. Nyt 50.
Mummotyyli koska se on helpompi ja nopeampi eikä rintsikat veny turhaan
Minäkin tuolla "mummotyylillä", vaikken kyllä nimitystä ymmärrä. Ikää 19 ja kuppikoko 65C.
Joku täällä alapeukuttelee niitä kommentteja, jossa hakaset laitetaan kiinni takaa. Miksi? Ärsyttääkö sinua jokin siinä tavassa? Kun et itse saa? Vai onko se sinusta jotenkin väärä tapa?
Kai te mummotyylin edustajat tiesitte, että jos rintsikat pystyy pukemaan teidän tyylillä, ympärysmitta on liian iso - kuten valtaosalla naisista on.
Apua! Tajusin just, että mulla mummistyyli! Äääk!
Ylämummotyylillä... jääkiekkofani kun olen :)
D85 (ikä hieman vähemmän)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:45"]Kai te mummotyylin edustajat tiesitte, että jos rintsikat pystyy pukemaan teidän tyylillä, ympärysmitta on liian iso - kuten valtaosalla naisista on.
[/quote]
Minä laitan hakaset kiinni edessä ja vieläpä rintsikat nurinpäin, käännän hakaset taakse, käännän liivit oikein päin, pujotan kädet olkaimiin ja asettelen rinnat kuppeihin. Ja aivan varmasti on oikea ympärysmitta, sillä ostan liivini aina alusvaateliikkeestä ja pyydän myyjää tarkastamaan istuvuuden. Onhan se kiepautus aika tiukka ja etenkin jos iho on hiukankaan kostea, on se todella hankalaa, mutta helpompi silti minusta niin kuin yrittää räpeltää neljä hakasta selän takana.
75F ja 26v
31 jatkaa..
Laitan siis hakaset kiinni vyötärön kohdalla, joka on kyllä kaposempikin kuin rinnanalunen.
Kädet olkaimiin, rinnat kuppeihin, hakaset takaa kiinni, rintojen kohentaminen.
85G