Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi on läski, kuittailetko siitä?

Vierailija
13.03.2014 |

Entä tilitätkö tilannetta kavereille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuittaile puolisoni ulkonäöstä. Hän piti nuorena miehenä itseään liian ruipelona ja nyt taas keski-ikäisenä valittaa pientä vatsaa (minä en mitään näe), joten tiedän ulkonäön olevan hänelle ihan yhtä herkkä asia kuin minulle itsellenikin. Lähinnä kehun että toisella on hyvä mieli. Komia onkin. :)

Vierailija
2/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla kuittailematta, ainakaan ulkonäköä en arvostele mutta välillä tulee kritisoitua kun mies yrittää laihduttaa mutta ostaa silti olutta ja muita herkkuja. Ei se paino noin putoa! Kyllä saatan välillä kavereillekin tilittää sitä kun mies on taas dieetillä muttei kuitenkaan pysy päätöksessään. Olen jo huolissani yli 40-v. mieheni terveydestä, kolestroli on hieman koholla ja suvussa on diabetestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tunnetko ylemmyyttä, jos itse olet miestä hoikempi ?

Ap

Vierailija
4/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan erittäin surkealla itsetunnolla varustettu tuntee tarvetta arvostella toisten painoa tai ulkonäköä muutenkaan. Vähiten sen rakkaimman ihmisen habitusta.

Kuvaavaahan tuo jo on että käytät sanaa läski ylipainon sijasta.

Vierailija
5/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellämielistä kuittailua, puolin ja toisin. Olen raskaana, ja tänään joku mies katsoi pitkään. Mieheni sitten vitsaili miehen varmaan olleen muumien yksi eläintarhan vartijoista ja luulleen minua karanneeksi virtahevoksi. Näytinhän ihan muumimammalta valkoisessa puserossani ;)

Tuollaista puolin ja toisin :)

Vierailija
6/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hiukan tanakoitunut alkuvuosista. Tämä on perheemme ja kiireisen elämäntilanteen aiheuttamaa. En kuittaile. Pyrin tukemaan hänen itsetuntoaan, jotta hän voi olla minulle se upea mies (sisäisesti), jonka haluan.

Vierailija
7/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on luonnostaan sellainen ruumiinrakenne, että yläkeho todella leveä ja keskivartalo näyttää täysin sopusuhtaiselta, on siis paljon paljon kavempi mutta BMI:n käyrillä ollaan normipainon yläpuolella. Ei käy salilla, on siis varmaan fifty-fifty lihasta ja sitä rasvaa ;)

Vierailija
8/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:45"]

Mun miehellä on luonnostaan sellainen ruumiinrakenne, että yläkeho todella leveä ja keskivartalo näyttää täysin sopusuhtaiselta, on siis paljon paljon kavempi mutta BMI:n käyrillä ollaan normipainon yläpuolella. Ei käy salilla, on siis varmaan fifty-fifty lihasta ja sitä rasvaa ;)

[/quote]

ja sitten siihen itse kysymykseen, eli en kuittaile kun ei ole mitään kuitattavaa.

Muistan kyllä aikoinaan seurustelin reilusti ylipainoisen miehen kanssa, vaikka siis oli 189 cm pitkä, oli painoakin iha reilusti jakautunut ympäri kehoa. Minä en ikinä hänelle siitä sanonut, sillä mielestäni miehellä pitääkin olla kehossa rasvaa. Minulle, häntä aivan reilulla kädellä pienemmälle, naiselle, kyllä kehotti aina menemään lenkille & ravintoasioiden ohjeistuksessa oli oikea mestari ;-). 

nro. 8 siis taas. :)

Vierailija
9/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyväntahtoisesti puolin ja toisin kuittaillaan. Miehelle kasvaa sellanen iso mahakumpu kun lihoo, muuten on ihan entinen hoikkaraajainen ja -kasvoinen. Onhan se hassu.. =) Mä taas pursuan enempi ahterista.

Mutta mies taas laihtuu ihan ajatuksesta ja mä en.. =( Siitä se kuittailee mulle.

Vierailija
10/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittailen miehen vartalosta, jos hän minua alkaa haukkumaan.

Miehille sopii pyöreys tai sitten sitä muuten vaan ei yleisesti ajatella "muotikkaasti", että miehenkin pitäisi olla trimmi vartalo, että sopii naiselle, kuten aina miehet jankuttaa sitä, että pienikin jenkkakahva naisilla on pahasta tai "seurustele läskistää naisen ja saa unohtaman vartalon ja miehen ilon" tms. puheen...

Toki minustakin silmänilo naiselle on miehen hyvin treenattu kroppa, koska urheilu tuo myös hyvän itsetunnon. Läskillä miehillä on huono itsetunto ja purkaavat sen yleensä seurustelukumppaniinsa. Olisi hyvä löytää tasapaino, niin, että jos molemmat ovat pyöreät, nin ei oikeasti kommentoitaisi toisten vartaloa. Naisille kommentointi satuttaa eniten. Jos mies ei älyä pyytää aikuisten oikeasti anteeksi, niin suhde tulee loppumaan.

Vierailija
11/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minulla yhtään varaa kuittailla, kun mies on minua hoikempi :D

Vierailija
12/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittaileeko miehesi sinulle, kun olet läskiperse?

Vierailija
13/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta en, oluen ryystämisestä kyllä. Kavereille tilittämiseen myönnän syyllistyneeni.

Vierailija
14/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Molemmat ollaan tasaisesti pyöristytty suhteemme aikana, ja ollaan tyytyväisiä vähän pyöreitä ihmisiä :)

Vierailija
15/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole läskiä miestä ollut. Esteettinen haitta. Tämä on sitä rajua huumoria. 

Vierailija
16/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehelleni vittuilemaan ala. Jos hän kysyy, pitäisikö laihduttaa, sanon rehellisesti, että kyllä se hyvää tekisi. Hänellä on nimittäin tullut painoa selvästi lisää, ja laihduttaminen olisi hyväksi jo ihan terveydenkin takia. Mutta samanlainen pikkuläski minä itsekin olen, joten ei tässä oikein voi ruveta inhottavasti asiasta huomauttelemaan.

Vierailija
17/17 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, koska häntä on koulussa kiusattu ylipainosta. Hänpä kuitenkin katsoi asiakseen huomauttaa mulle, aika ilkeästi, raskauksien jälkeisestä roikkuvasta mahasta. Kieltämättä kirpaisi ja itkinkin. Yritti myöhemmin lieventää puheitaan, mutta sanottu mikä sanottu. Olen toki lihonut lasten saannin jälkeen, mutta olen vieläkin normaalipainoinen. Koskaan en voisi häntä loukata samoin.