Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen työkaveri

Vierailija
13.03.2014 |

katsoo pitkään silmiin aina kun tulee vastaan, mutta ei ikinä tervehdi tai oo edes jutellut. Muille moikkailee ja juttelee kyllä. Miksi minua kohtaan tällainen? Oon kerran koittanut tervehtiä, mut hän vaan katsoo suoraan silmiin, eikä sano mitään. Yrittääkö viestiä jotain? jos, niin kertokaa ihmeessä mitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi on aina ollut tämmöinen, niin yllätä se: esittele itsesi koko nimellä ja millä osastolla oot töissä ;) Jos tää ei muuta käytöstä, ota yhteyttä työpaikan työsuojeluhenkilöön. Ei tuollaista käytöstä tarvitse sietää!!!

Vierailija
2/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toivomasi vastaus: hän on umpirakastunut sinuun eikä kykene normaaliin smalltalkiin kanssasi. Työpaikkojen vanhojen haahkojen kanssa sellainen kyllä onnistuu, mutta sinä varmaan ole niin ihana ja hehkeä, että miehiltä menee senat sakaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä susta. Todennäköisesti tietää sut jonkun tuttusi kautta ja kuullu juttua millainen kusipääjakari tai säälittävä hylkiö olet.

Vierailija
4/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse ajattelin lähinnä että yrittääkö ilmaista jotenkin, että ei halua olla tekemisissä kanssani? tai haastako jopa jotenkin riitaa? Ihmetyttää vaan kun silti pitää katsekontaktia hakea? ap

Vierailija
5/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:24"]

No, itse ajattelin lähinnä että yrittääkö ilmaista jotenkin, että ei halua olla tekemisissä kanssani? tai haastako jopa jotenkin riitaa? Ihmetyttää vaan kun silti pitää katsekontaktia hakea? ap

[/quote]Sillä on vaikea suhtautua suhun kuulemaansa (työpaikalla tai siviilissä) jälkeen. Pitää sua outona tai vastenmielisenä.

Vierailija
6/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu ongelmaan: älä katso tai kiinnitä huomiota häneen ohittaessa.

Vierailija
7/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:10"]Jos tää ei muuta käytöstä, ota yhteyttä työpaikan työsuojeluhenkilöön. Ei tuollaista käytöstä tarvitse sietää!!!

[/quote]Tän on selvästikin kirjoittanut joku todellisuudesta irtaantunut julkisen sektorin suojatyöviraston ämmä. 

Vierailija
8/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole yhteisissä työtehtävissä? Tai tekemisissä työn puolesta? Älä katso häntä, äläkä kiinnitä mitään huomiota.

Vierailija
9/9 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko välillänne jotain seksuaalista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme