Mitä mieltä olette "vauvan" maissinaksuista?
Siis näistä juustonaksuja ulkoisesti muistuttavista naposteltavista?
En ole lukenut tuoteselostetta, mutta ovatko ne terveellistä naposteltavaa lapselle. Joku mulle sanoo että ei ainakaan sitä parasta.
Itselleni tulee ikävästi mieleen mielikuva sipseistä. Niin että lapselle opetetaan, että on ihan ok syödä sipsejä välipalaksi.
Mitä mieltä te muut olette asiasta, annatteko lapsenne syödä maissinaksuja, vai onko se ehdoton nou nou?
Kommentit (26)
Esikoinen söi niitä vauvana/taaperona (esim. juhlissa kun ei haluttu antaa varsinaisia herkkuja), on nyt kohta 6v eikä syö sipsiä kuin jossain synttäreillä kun emme mekään syö joten niitä ei ole kotona tarjolla. En tietysti tiedä jos tämä maissinaksualtistus laukaisee murrosiässä jonkin sipsinhimon...apua
Meillä ei annettu maissinaksuja siitä syystä, että kun syödään, syödään ruokaa. Omasta mielestäni on turha opettaa pienelle lapselle täysin turhaa napostelua. Ne maissinaksut sotkevat myös älyttömästi, kun sulavat pienen lapsen käteen. Pinsettiotetta harjoiteltiin jälkiruokana muutamalla riisimurolla, mikä oli hauskaa sekä lapsesta että itsestäni. Muroissa tosin on sokeria, joten ei sen puolesta parempi. Olen ehkä tiukkis, mutta pienestä ne tavat tulevat.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 10:43"]
Meillä ei annettu maissinaksuja siitä syystä, että kun syödään, syödään ruokaa. Omasta mielestäni on turha opettaa pienelle lapselle täysin turhaa napostelua. Ne maissinaksut sotkevat myös älyttömästi, kun sulavat pienen lapsen käteen. Pinsettiotetta harjoiteltiin jälkiruokana muutamalla riisimurolla, mikä oli hauskaa sekä lapsesta että itsestäni. Muroissa tosin on sokeria, joten ei sen puolesta parempi. Olen ehkä tiukkis, mutta pienestä ne tavat tulevat.
[/quote]
Siis sun mielestä riisimurot on parempia terveyden kannalta kuin maissinaksut? Ja tästä ei oppinut napostelua, mutta samassa tilanteessa syödystä maissinaksusta olisi oppinut?
Että mä en aina ymmärrä teitä naiset!
[/quote]
No, meillä ei lapselle opetettu maissinaksuilla täysin turhaa napostelua, vaan ihan normaalia ruokailua.
[/quote]
Miten ne maissinaksut sinusta oleellisesti eroaa riisimuroista? Ja eikö murot sun mielstä ole turhaa napostelua?
Sipsejä... voi vittu teidän kanssa typerykset...On tää av-palsta pelkkiä typeryksiä täynnä. Maissinaksut on helppoa ja hyvää, turvallista sormiruokailtavaa, ainiin teillä ei taideta sormiruokaillakaan kun silläkin varmana opetetaan lapsi vain napostelemaan? Siis oikeesti, tässä maailmassa on niin paljon pahempaakin mutta täällä vaan ruoditaan jotain hemmetin maissinaksujen pahuutta :D