Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette "vauvan" maissinaksuista?

Vierailija
13.03.2014 |

Siis näistä juustonaksuja ulkoisesti muistuttavista naposteltavista?

En ole lukenut tuoteselostetta, mutta ovatko ne terveellistä naposteltavaa lapselle. Joku mulle sanoo että ei ainakaan sitä parasta.

Itselleni tulee ikävästi mieleen mielikuva sipseistä. Niin että lapselle opetetaan, että on ihan ok syödä sipsejä välipalaksi.

Mitä mieltä te muut olette asiasta, annatteko lapsenne syödä maissinaksuja, vai onko se ehdoton nou nou?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä...  voi vittu teidän kanssa typerykset...On tää av-palsta pelkkiä typeryksiä täynnä. Maissinaksut on helppoa ja hyvää, turvallista sormiruokailtavaa, ainiin teillä ei taideta sormiruokaillakaan  kun silläkin varmana  opetetaan lapsi  vain napostelemaan? Siis oikeesti, tässä maailmassa on niin paljon pahempaakin mutta täällä vaan ruoditaan jotain hemmetin maissinaksujen pahuutta :D

Vierailija
22/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen söi niitä vauvana/taaperona (esim. juhlissa kun ei haluttu antaa varsinaisia herkkuja), on nyt kohta 6v eikä syö sipsiä kuin jossain synttäreillä kun emme mekään syö joten niitä ei ole kotona tarjolla. En tietysti tiedä jos tämä maissinaksualtistus laukaisee murrosiässä jonkin sipsinhimon...apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei annettu maissinaksuja siitä syystä, että kun syödään, syödään ruokaa. Omasta mielestäni on turha opettaa pienelle lapselle täysin turhaa napostelua. Ne maissinaksut sotkevat myös älyttömästi, kun sulavat pienen lapsen käteen. Pinsettiotetta harjoiteltiin jälkiruokana muutamalla riisimurolla, mikä oli hauskaa sekä lapsesta että itsestäni. Muroissa tosin on sokeria, joten ei sen puolesta parempi. Olen ehkä tiukkis, mutta pienestä ne tavat tulevat.

Vierailija
24/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 10:43"]

Meillä ei annettu maissinaksuja siitä syystä, että kun syödään, syödään ruokaa. Omasta mielestäni on turha opettaa pienelle lapselle täysin turhaa napostelua. Ne maissinaksut sotkevat myös älyttömästi, kun sulavat pienen lapsen käteen. Pinsettiotetta harjoiteltiin jälkiruokana muutamalla riisimurolla, mikä oli hauskaa sekä lapsesta että itsestäni. Muroissa tosin on sokeria, joten ei sen puolesta parempi. Olen ehkä tiukkis, mutta pienestä ne tavat tulevat.

[/quote]

Siis sun mielestä riisimurot on parempia terveyden kannalta kuin maissinaksut? Ja tästä ei oppinut napostelua, mutta samassa tilanteessa syödystä maissinaksusta olisi oppinut? 

Että mä en aina ymmärrä teitä naiset! 

Vierailija
25/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No, meillä ei lapselle opetettu maissinaksuilla täysin turhaa napostelua, vaan ihan normaalia ruokailua.

Vierailija
26/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten ne maissinaksut sinusta oleellisesti eroaa riisimuroista? Ja eikö murot sun mielstä ole turhaa napostelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä