Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi sukupuolitauteja ei ehkäistä samalla tavalla kuin koronaakin, eli rajaamalla kontaktit mahdollisimman vähäisiksi?
15.11.2020 |
Koronasta sanotaan että tehokas tapa suojautua on rajata kontaktit mahdollisimman vähäisiksi. Mutta miksi samaa ei sanota myös sukupuolitaudeista?
Jos on tekemisissä vain pienen ihmismäärän kanssa, koronariski on pienempi kuin silloin jos hengaisi väenpaljouksissa.
Ja jos on seksiä vain oman puolison kanssa, tautiriski on huomattavasti pienempi kuin silloin jos on seksiä vaikka viiden tai kuuden kanssa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa