Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme tätä palstaa vaivaa

Vierailija
13.03.2014 |

Niimpä niin. Ihmettelen miksi täällä on ihmisiä jotka kyseen alastaa toisten kirjotukset?. Provo, provo,provo. Tuolla jossakin oli kirjoitus että naiset ovat lähteneet täältä, en ihmettele. No minulle ei kukaan juurikaan vastaile mutta ei se minua häiritse, naurattaa vain kun kirjoitan jotain niin se mitä kysyttiin, niin loppuu viimeistään minun kommenttiin miksi en tiedä provoilijaha minä en ole. Vastaan mielestäni asiallisesti, tai fantasioin.M50+

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 09:50"]

Niimpä niin. Ihmettelen miksi täällä on ihmisiä jotka kyseen alastaa toisten kirjotukset?. Provo, provo,provo. Tuolla jossakin oli kirjoitus että naiset ovat lähteneet täältä, en ihmettele. No minulle ei kukaan juurikaan vastaile mutta ei se minua häiritse, naurattaa vain kun kirjoitan jotain niin se mitä kysyttiin, niin loppuu viimeistään minun kommenttiin miksi en tiedä provoilijaha minä en ole. Vastaan mielestäni asiallisesti, tai fantasioin.M50+

[/quote] Kiitos kirjoituksestasi, olen itsekin ihmetellyt sitä että turhan paljon on kirjoituksissa tai vastauksissa asiallisuus kaukana. / vilivallaton

Vierailija
2/14 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ns. asialinjan palsta. Eihän kukaan kommentoi takaisin, ellei kirjoittaja kirjoita täyttä asiaa. Lisäksi asioista voi olla erilaisia mielipiteitä, yllätys yllätys. Ei erilaisista mielipideistä pidä vetää hernettä nenään. Eihän täällä diktatuurissa eletä. Täällä on paljon nuoria aikuisa kirjoittelemassa. Ehkä jotkut iäkkäämmät ihmiset eivät ole oikein samoilla aaltopituuksilla enää heidän kanssaa, joten yhteistä säveltä ei löydy, mikä purkautuu sitten iäkkäämpien taholta negatiivisena kritiikkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koska elämme niin seksin kyllästämässä mailmassa helposti unohtuu mitä se seksi loppupeleissä on.

Mielestäni niin "tyhmää" kysymystä ei olekaan mitä ei voisi kysyä. Kaikki me ollaan oltu nuoria ja ihmetelty näitä seksiasioita..silloin vain ei ollut nettiä missä ihmetellä, kysellä ja kyseenalaistaa.

Ei varmaan kaikki halua laittaa ikäänsä mutta jotka sen laittavat uskoisin että sen ikäinen ko. henkilö on.

Palstalla käy silloin tällöin teinejä hihittelemässä ja laittamassa oman höysteensä tähän. Se heille sallittakoon jos vaikka vahingossa lukisivat näitä asiallisiakin kommentteja..

Mitä itse olen tänne kirjoittanut on oma kokemus ja fantasiat jätän sitten ihan omaksi iloksi.

N 49

Vierailija
4/14 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tiennyt seksistä saman kakskymppisenä kuin nyt viisikymppisenä, olisin varmaan maailman valtias :)

t. Nainen 51 v.

Vierailija
5/14 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus tuo viisautta ja varmuutta, myös seksiin 

Herra40+

Vierailija
6/14 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:25"] Ehkä jotkut iäkkäämmät ihmiset eivät ole oikein samoilla aaltopituuksilla enää heidän kanssaa, joten yhteistä säveltä ei löydy, mikä purkautuu sitten iäkkäämpien taholta negatiivisena kritiikkinä.

[/quote]

Vanhoilla ei ole enää seksielämää. Sitten tullaan tänne kateellisena hyihkymään  ja kauhistelemaan nykymenoa. Ottaakaa virsikirja esiin ja alkakaa veisaamaan tai lukekaa raamattua siinä kiikkustuolissa keinutellessanne, kun sitä ikääkin on jo niin paljon.

Vierailija
7/14 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:29"]

Jos olisi tiennyt seksistä saman kakskymppisenä kuin nyt viisikymppisenä, olisin varmaan maailman valtias :)

t. Nainen 51 v.

[/quote] Nam, miä viesti..., Kiinnostuin ;) / vilivallaton

Vierailija
8/14 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe.., tarkoitus oli kirjoittaa että Nam mikä viesti..

Vierailija
9/14 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinähän se M50+ pidät muiden kirjoituksia joka provoina,valheina ym,ja olet palstan kovin muiden kirjoitusten vaikka ovat tosi kovin epäilijä ja arvostelija. Johan pomppasi kirjoituksesi,huh huh! t: Rockmies

Vierailija
10/14 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajalle #9. Mitä tarkoitat, ettei vanhoilla ei ole seksielämää? Mulla tulee kuusikymppiä täyteen ja seksielämä kukoistaa.

Tumputtele vaan kiikkustuolissasi veisailusi kanssa.

Vierailija
11/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:42"]

[/quote]

Sinähän se M50+ pidät muiden kirjoituksia joka provoina,valheina ym,ja olet palstan kovin muiden kirjoitusten vaikka ovat tosi kovin epäilijä ja arvostelija. Johan pomppasi kirjoituksesi,huh huh! t: Rockmies

[/quote]

Hei mopomies. Laitatko minulle asian jota olen asiattomasti arvoastellut. M50+

Vierailija
12/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 19:35"]

t. Nainen 51 v.

[/quote]

Korjaus viestiini, siis maailman valtiatar :)

Selvennetään nyt sen verran, että nuorena kuvittelin että riittää kun vaan on, ja mies hoitelee hommat. Nyt taas tiedän, miten miehen saa taivaisiin ja kuinka paljon siitä nauttii itsekin - ja kuinka mies on sen jälkeen vietävissä :) harmi vaan, että tässä on sen verran rupsahtanut, että tilaisuudet ovat kohdaltani jo ohitse.

Vierailija
13/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N51

hyvin oivallettu, ei varmasti olisi tylsää sinun kanssa touhutessa

Herra40+

Vierailija
14/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 19:35"]

t. Nainen 51 v.

[/quote]

Korjaus viestiini, siis maailman valtiatar :)

Selvennetään nyt sen verran, että nuorena kuvittelin että riittää kun vaan on, ja mies hoitelee hommat. Nyt taas tiedän, miten miehen saa taivaisiin ja kuinka paljon siitä nauttii itsekin - ja kuinka mies on sen jälkeen vietävissä :) harmi vaan, että tässä on sen verran rupsahtanut, että tilaisuudet ovat kohdaltani jo ohitse.

[/quote] Älä noin hassuja höpöttele ;) Hassu olet ;)

Ps. mulla on joskus "liian" levottomat sormet, siksi tulee noita kirjoitus vairheitä ;)  / vilivallaton