Olisin eilen saanut vierasta naista,
Kommentit (23)
Minäpä sain eilen vierasta miestä, ihanaa oli.
En halua. Rakastan ja arvostan vaimoani. En tekisi hänelle mitään sellaista mitä en haluaisi hänen tekevän minulle.
No se on ihan kiva.
Vähän kettumaista jos mies lähtee ekan hänestä kiinnostuvan matkaan vaikka omakin nainen löytyy. Moni nainen saa usein kiinnostuneilta ehdotuksia eikä silti petä.
Mä nussisin heti ja täysillä erästä jos tilaisuus tulisi. Ehkäpä sellainen järjestyy...
- varattuja
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:12"]
En halua. Rakastan ja arvostan vaimoani. En tekisi hänelle mitään sellaista mitä en haluaisi hänen tekevän minulle.
[/quote]Hienoa!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:32"]
No se on ihan kiva.
Vähän kettumaista jos mies lähtee ekan hänestä kiinnostuvan matkaan vaikka omakin nainen löytyy. Moni nainen saa usein kiinnostuneilta ehdotuksia eikä silti petä.
[/quote]Baiset tosiaan tottuvat ehdotusten runsaudenpulaan. Miehille ei pahemmin ehdotella, tavismiehille siis.
hieno päätös. Voi silti olla, että asia vaivaa vielä myöhemmin, mutta tilaisuus oli ja meni eikä tule toistumaan.
no ihan armottomasti! Ei ap.[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:42"]mieles teki kumminkin..
[/quote]
Vanhat ihmiset katuvat sitä, mitä eivät tehneet vaikka olisi ollut tilaisuus. Eivät kadu sitä, mitä tekivät. Odota vaan kunhan vanhenet edes minun ikääni. M72
Ootpa oikee sankari. Mäkin saisin millon tahansa seksiä mutten ota, vau oonpa hieno ihminen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:32"]
Vanhat ihmiset katuvat sitä, mitä eivät tehneet vaikka olisi ollut tilaisuus. Eivät kadu sitä, mitä tekivät. Odota vaan kunhan vanhenet edes minun ikääni. M72
[/quote]
Oot ottanu vähän liian kirjaimellisesti ton jutun. Kyllä se vois kaduttaa jos yhden seksikerran takia hyvä, kenties elinikäinen suhde kariutuisi.
Olen ollut samassa tilanteessa kuin ap useamman kerran. Tänäkin kesänä kolmesti. Joka kerta vituttaa, mutta omatuntoni on ainakin puhdas. m29
Itse olen antanut 20 edelliselle pyytelijälle pakit. Olen sinkku ja asun mutsin kanssa.
Hieno homma arvostan päätöstäsi