Kuntosalilla!!
Miksi monet naiset laittavat hiuksia, meikkiä naamaan,hajuvetta ENNEN treeniä?
Kommentit (47)
Salilla käyminen on joku must -juttu monelle. Se nyt vaan kuuluu käydä salilla ja osalla täysin epäselvää, miksi.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 02:21"]
Ei ne meikit ees haittaa, kun mä en juuri hikoa. (Ja ennen ku joku tulee väittämään etten treenaa kunnolla niin kerron että olen sm-tason kilpaurheilija fyysisesti rankassa lajissa ja treenit sen tasoisia. Mutta kaikki ei vaan hikoa vaikka kuinka hampaat irveessä vääntäis tappotreeniä:))
[/quote]
Jos ihminen ei hikoile tai hikoilee vähän hän sairastaa anhidroosia tai hypohidroosia. Kyseessä on siis sairaus ei normaali tilanne.
[/quote]
Ahas, minä olen sitten sairastanut yllä mainittuja koko ikäni. En juuri koskaan hikoile niin, että paita kastuisi tai kainaloissa olisi märät läiskät. Todella rankan jumpan jälkeen saattaa niska hiota ja kainalot vähän kostua, mutta ei mitään muuta. Ja tämä siis todella rankan liikunnan jälkeen. Sen sijaan olen aivan punainen :D
Ja jos tämä nyt on taas yksi treenaamisen mittari ja kyttäys-asia salilla, että kuka on punainen ja kuka ei, niin hahhah!
9
[/quote]
Kerro toki minkä lajin sm-tason urheilija olet, jos et kerran hikoile ollenkaan? Kiinnostaa tietää, haluan itsekin vaihtaa lajiin, jossa kansalliselle tasolle pääsee hikoilematta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 02:21"]
No mä meikkaan joka päivä, ja usein oon esim ollut töissä ennen salille menoa ja oon niissä edustusmeikeissä sielläkin. Kyllä muilta naisilta tulee joskus ylimielisiä katseita mutta antaa tulla,mä keskityn omaan treeniin. Ei ne meikit ees haittaa, kun mä en juuri hikoa. (Ja ennen ku joku tulee väittämään etten treenaa kunnolla niin kerron että olen sm-tason kilpaurheilija fyysisesti rankassa lajissa ja treenit sen tasoisia. Mutta kaikki ei vaan hikoa vaikka kuinka hampaat irveessä vääntäis tappotreeniä:))
[/quote]
Hahaha. AV:lla joka toinen kommentoija on oman kertomansa mukaan sm-tason treenaaja. Olisipa kiva nähdä nämä treenajat, kuulla heidän lajinsa ja nähdä oikeat tuloslistat :D ennemmin satuilun sm-tasoa...
Koska minulla on erittäin paha akne ja olo on hirvittävän paljas jos olisin ilman meikkiä (olen joskus kokeillut, mutta huono itsetuntoni takia keskityin treenin sijaan lopulta miettimään miltä ihoni näyttää ja ketkä näkee sen). Eli laitan meikkivoidetta ja peitevoidetta ennen salille menoa, en tosin ripsiväriä yms. sillä en koe tarvitsevani sitä.
Ja akneni ei todellakaan tule meikistä, se alkoi ennen kun olin koskaan edes käyttänyt meikkiä. Joten turha syytellä että olisin itse sen aiheuttanut. En myöskään ymmärrä miksi se olisi muilta pois jos joku käyttää salilla meikkiä? Hajuvettä ymmärrän, jos joku on sille allerginen, mutta muiden meikkaaminen ei kai millään tavalla vaikuta omaan suoritukseen. Vai vaikuttaako?
jotta saavat itselleen syyn olla itseään rasittamatta.
No mä meikkaan joka päivä, ja usein oon esim ollut töissä ennen salille menoa ja oon niissä edustusmeikeissä sielläkin. Kyllä muilta naisilta tulee joskus ylimielisiä katseita mutta antaa tulla,mä keskityn omaan treeniin. Ei ne meikit ees haittaa, kun mä en juuri hikoa. (Ja ennen ku joku tulee väittämään etten treenaa kunnolla niin kerron että olen sm-tason kilpaurheilija fyysisesti rankassa lajissa ja treenit sen tasoisia. Mutta kaikki ei vaan hikoa vaikka kuinka hampaat irveessä vääntäis tappotreeniä:))
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 09:11"]
Miksi monet naiset laittavat hiuksia, meikkiä naamaan,hajuvetta ENNEN treeniä?
[/quote]
Toisten naisten takia. Kävin naisten kuntosalilla ja en ole missään nähnyt niin koppavan näköisiä wannabe-fitneksiä mitä siellä. Oli ihan kuin olisi taas ala-asteen pihalla nyljettävänä. Kävin pyörähtää ja menin rautasalille missä viereisessä laitteessa pieree mörssärit eikä tarvi miettiä miltä näyttää. Miehiä ei kiinnosta salilla naisten ripsienpidennykset, joten oman empiirisen tutkimukseni mukaan naiset tälläytyvät toisiaan varten. Mua se ällöttää, kun iltameikissä oleva naama valuu hikeä ja hajuveden ja hien yhdistelmä tunkee sieraimiin. :P
[/quote]
Ai. Minä käyn naistensalilla ja siellä ei meikkaa muut kuin respassa olevat työntekijät.
Tosin tuo meininki saattaa olla vähän erillainen tuolla suomineidon alapäässä kuin täällä navan seutuvilla.