Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla!!

Vierailija
13.03.2014 |

Miksi monet naiset laittavat hiuksia, meikkiä naamaan,hajuvetta ENNEN treeniä? 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 02:21"]

No mä meikkaan joka päivä, ja usein oon esim ollut töissä ennen salille menoa ja oon niissä edustusmeikeissä sielläkin. Kyllä muilta naisilta tulee joskus ylimielisiä katseita mutta antaa tulla,mä keskityn omaan treeniin. Ei ne meikit ees haittaa, kun mä en juuri hikoa. (Ja ennen ku joku tulee väittämään etten treenaa kunnolla niin kerron että olen sm-tason kilpaurheilija fyysisesti rankassa lajissa ja treenit sen tasoisia. Mutta kaikki ei vaan hikoa vaikka kuinka hampaat irveessä vääntäis tappotreeniä:))

[/quote]

laji oli cheerleading? :DD

Vierailija
2/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan käydä asioilla ennen salia tai sen jälkeen ja silloin on kivempi että on jotain naamassa. Meikkivoide suojaa talvella viimalta ja kesällä auringolta pyöräillessäni salille eikä häiritse ainakaan omaa treeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kävin eilen pitkästä aikaa toisella salilla, kuin normisti käyn. Ei tuntunut kyllä miltään koko kansan salilta. Mullakin on yleensä vähän meikkiä mennessäni, miksi poiskaan pesisin jos valmiina on. Mutta jokunen todella laitettu oli, sitä ihmettelen. Näytti kuin tukkaakin olisi laitettu tunti ennen tuloa...

Kylläpähän silti kylmä fakta on, ettei meikkaaminen tuo treenituloksia. Vaikka miten hienona kekkaloi, se ei omaan treeniin vaikututa ja sen kyllä sitten huomaa.

Vierailija
4/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 05:06"]

No mä meikkaan joka päivä, ja usein oon esim ollut töissä ennen salille menoa ja oon niissä edustusmeikeissä sielläkin. Kyllä muilta naisilta tulee joskus ylimielisiä katseita mutta antaa tulla,mä keskityn omaan treeniin. Ei ne meikit ees haittaa, kun mä en juuri hikoa. (Ja ennen ku joku tulee väittämään etten treenaa kunnolla niin kerron että olen sm-tason kilpaurheilija fyysisesti rankassa lajissa ja treenit sen tasoisia. Mutta kaikki ei vaan hikoa vaikka kuinka hampaat irveessä vääntäis tappotreeniä:))

[/quote]

[/quote]

Cheerleadinghän on fyysisesti rankka laji, ihan yhtä lailla kuin hiihto tai kestävyysjuoksukin.......

Vierailija
5/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit pitäisi pestä pois ennen kuntosalille menoa. Hikoilu ja meikit on pärställe kuluttava yhdistelmä. Ripsari ja huulipuna on ok. Ihmettelen vain, että moni ohjaajakin on täydessä sotamaalauksessa, luulisi edes heidän tietävän että meikkivoide ja hikoilu on iholle pahasta. Jotkut kuntosalit ovat kieltäneet hajuveden käytön. On se ohjatuissa jumpissa joskus aika kamalaa, kun useampi lady löyhkää niin ettei hengittää voi. Hiki ei haise niin pitkälle kuin liikaa läträtty hajuvesi ja kuntosalilla saaki hiki haista. En ole koskaan ohjatuissa jumpissa tuntenut kamalaa hien hajua, vaikka näen selvästi että jotkut miehet suorastaan valuvat. Hajuveden löyhkä on sen sijaan arkipäivää. 

Vierailija
6/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut todistavat joka ikinen kerta sen, mitä aina salilla ihmettelen. Olen ihan normaalivartaloinen ja ihan kaunis 40v nainen ja joka kerta törmään naisiin, jotka katselee ja jopa tuijottaa  mua. Miksi siellä salilla täytyy kyylätä muita? Itse keskityn omaan treeniini enkä seuraile ja tuijottele muita ihmisiä. Elikä siellä siis saatetaan tuijottaa vaikka sen takia, että mulla on aamulla töihin laittamani meikit naamassa. Ei ole todellista. Käykää ihmiset salilla ja keskittykää siihen omaan treeniin. Tulis teille varmaan sitten sitä tulostakin.

Vierailija
7/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ala raahaamaan töihin mukaan meikinpuhdistusaineita ja kosteusvoiteita, tai purkamaan tukkaa jos se on jotenkin laitettu. Menen salille/jumppaan töistä suoraan, ja siellä on tasan samat maalit naamassa mitkä oli työpäivän ajan. Enpä ole mitään iho-ongelmiakaan tästä saanut, kyllä se hiki pääsee puskemaan meikin läpikin pintaan.

Vierailija
8/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen meikit naamassa salilla, olen tullut sinne suoraan töistä ja viikonloppuna jostain muista menoista, kuten muutkin täällä kirjoittavat. En todellakaan meikkaa sitä salille menoa varten, esim. vkl-aamuina menen ilman meikkiä. Mutta töissä kun pitää olla huolitellun näköinen, niin ne meikit on sitten salillakin. En putsaa niitä siinä välissä, ei vaikuta minun ihooni vaikka hikoilenkin. Hiukset saatan sipaista ylänutturalle tai jollekin syttyrälle, jos olen ne jotenkin erilailla laittanut työpäivän ajaksi. Mitkään nipsut tms. kun ei ole kivoja niskassa painamassa treenin aikana.

Kyllä on tosiaan murheet joillakin, toisten meikit salilla. Keskittykää siihen omaan treeniinne.

Vierailija
9/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne meikit ees haittaa, kun mä en juuri hikoa. (Ja ennen ku joku tulee väittämään etten treenaa kunnolla niin kerron että olen sm-tason kilpaurheilija fyysisesti rankassa lajissa ja treenit sen tasoisia. Mutta kaikki ei vaan hikoa vaikka kuinka hampaat irveessä vääntäis tappotreeniä:))

[/quote]

Jos ihminen ei hikoile tai hikoilee vähän hän sairastaa anhidroosia tai hypohidroosia. Kyseessä on siis sairaus ei normaali tilanne.

Vierailija
10/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:36"]

Ei ne meikit ees haittaa, kun mä en juuri hikoa. (Ja ennen ku joku tulee väittämään etten treenaa kunnolla niin kerron että olen sm-tason kilpaurheilija fyysisesti rankassa lajissa ja treenit sen tasoisia. Mutta kaikki ei vaan hikoa vaikka kuinka hampaat irveessä vääntäis tappotreeniä:))

[/quote]

Jos ihminen ei hikoile tai hikoilee vähän hän sairastaa anhidroosia tai hypohidroosia. Kyseessä on siis sairaus ei normaali tilanne.

[/quote]

Ahas, minä olen sitten sairastanut yllä mainittuja koko ikäni. En juuri koskaan hikoile niin, että paita kastuisi tai kainaloissa olisi märät läiskät. Todella rankan jumpan jälkeen saattaa niska hiota ja kainalot vähän kostua, mutta ei mitään muuta. Ja tämä siis todella rankan liikunnan jälkeen. Sen sijaan olen aivan punainen :D

Ja jos tämä nyt on taas yksi treenaamisen mittari ja kyttäys-asia salilla, että kuka on punainen ja kuka ei, niin hahhah!

9

Vierailija
11/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä ole siitä kyse, että jos esim työpäivän jälkeen menee meikit naamassa, vaan siitä (mikä minuakin ärsyttää) että ennen esim spinning-tuntia siellä pukuhuoneessa suihkutellaan hiuslakkaa ja laitetaan puuteria ja sit mennään polkemaan. Siis miksi pitää puunata erikseen sitä tuntia varten?

Vierailija
12/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:57"]

Ei kai tässä ole siitä kyse, että jos esim työpäivän jälkeen menee meikit naamassa, vaan siitä (mikä minuakin ärsyttää) että ennen esim spinning-tuntia siellä pukuhuoneessa suihkutellaan hiuslakkaa ja laitetaan puuteria ja sit mennään polkemaan. Siis miksi pitää puunata erikseen sitä tuntia varten?

[/quote]

Onko se sulta jotenkin pois?

Vierailija
13/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:57"]

[/quote]

[/quote]

Ei. En vaan ymmärrä, miksi niin pitää tehdä?

Vierailija
14/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi sillä päätäsi vaivaat? Kannattaisiko sun laittaa energiat johonkin tärkeämpään?

Vierailija
15/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:57"]

[/quote]

[/quote]

Monet hiuslakat ovat niin voimakkaan tuoksuisia, että ne käyvät henkeen. Itse sairastan astmaa ja yritin käydä kuntosalin jumpissa, mutta parin astmakohtauksen jälkeen käynnit piti lopettaa. Hiki ei aiheuta hengityssoireita, mutta ne tuoksut, ugh.

Vierailija
16/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 05:06"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 02:21"]

[/quote]

[/quote]

Hahah, ei tosiaan:) Eikä myöskään taito-tai muodostelmaluistelu tai vastaava, yhtään ko. lajeja väheksymättä :) Enempi miesten lajiksi mielletty. T.4

Vierailija
17/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin no, miksi ihmiset meikkaa...? Minkä takia on ok meikata, kun menee kaverin kanssa kahville muttei silloin kun menee kuntosalille? Siis MINKÄ TAKIA pitäisi sitten meikata jos menee jonnekin kahville? Ei varmaan ole kuitenkaan tarkoitus mennä sinne ketään iskemään tms.

Onko siis ok meikata vain töihin (jos on jotain edustushommaa) ja juhlia varten?

Vierailija
18/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuo on aivan ymmärrettävää mutta vähän väliä pukkarissa on näitä naisia jotka laittavat hiuslakat ja meikit kuntoon ennen treeniä ja se on outoa

AP

Vierailija
19/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 07:41"]

Nämä ketjut todistavat joka ikinen kerta sen, mitä aina salilla ihmettelen. Olen ihan normaalivartaloinen ja ihan kaunis 40v nainen ja joka kerta törmään naisiin, jotka katselee ja jopa tuijottaa  mua. Miksi siellä salilla täytyy kyylätä muita? Itse keskityn omaan treeniini enkä seuraile ja tuijottele muita ihmisiä. Elikä siellä siis saatetaan tuijottaa vaikka sen takia, että mulla on aamulla töihin laittamani meikit naamassa. Ei ole todellista. Käykää ihmiset salilla ja keskittykää siihen omaan treeniin. Tulis teille varmaan sitten sitä tulostakin.

[/quote]

En minä siellä salilla ihmisiä tuijottele kun muutakin tekemistä sielä tosiaan on mutta pukuhuoneessa kyllä HAISTAA kun naiset läträävät niillä hajuvesillään ja hiuslakoillaan ENNEN treeniä

Vierailija
20/47 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 5-6 kertaa viikossa kahdella suositulla kuntosalilla/keskuksessa Helsingin keskustassa, enkä ikinä ole nähnyt kenenkään meikkaavan ennen treeniä. Missä te käytte, jotka näette meikkaavia ihmisiä? Sofia Ruusilan kanssa samalla salilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan