Kuntosalilla!!
Miksi monet naiset laittavat hiuksia, meikkiä naamaan,hajuvetta ENNEN treeniä?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:39"]
Enempi miesten lajiksi mielletty. T.4
[/quote]
Eli vapaaottelu.... http://wpmedia.o.canada.com/2013/03/162480960_26019787.jpg
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:57"]
Ei kai tässä ole siitä kyse, että jos esim työpäivän jälkeen menee meikit naamassa, vaan siitä (mikä minuakin ärsyttää) että ennen esim spinning-tuntia siellä pukuhuoneessa suihkutellaan hiuslakkaa ja laitetaan puuteria ja sit mennään polkemaan. Siis miksi pitää puunata erikseen sitä tuntia varten?
[/quote]
Onko se sulta jotenkin pois?
[/quote]
Ei. En vaan ymmärrä, miksi niin pitää tehdä?
[/quote]
Niin no, miksi ihmiset meikkaa...? Minkä takia on ok meikata, kun menee kaverin kanssa kahville muttei silloin kun menee kuntosalille? Siis MINKÄ TAKIA pitäisi sitten meikata jos menee jonnekin kahville? Ei varmaan ole kuitenkaan tarkoitus mennä sinne ketään iskemään tms.
Onko siis ok meikata vain töihin (jos on jotain edustushommaa) ja juhlia varten?
[/quote]
HIkoiletko ja teetkö rankkaakin treeniä samalla kun juot kahvia?
Eikö se meikkivoide/puuteri mene sitäpaitsi aivan hukkaan kun meikkaat salille? 5min jälkeenhän ne valuvat jo jaloissa?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:54"]
Eikö se meikkivoide/puuteri mene sitäpaitsi aivan hukkaan kun meikkaat salille? 5min jälkeenhän ne valuvat jo jaloissa?
[/quote]
Ei av-mammat hikoile vaikka vetää niin kovaa treeniä, että oksennus meinaa tulla.
Kyllä minä meikkaan ja laitan hiukset vaikka menisin lähikauppaan. Ja tietysti salillekin. Minulla on läiskikäs kirjava iho ja hiukset suoran ja luonnonkiharan välillä olevaa pörrööntyvää laatua ja en halua liikkua ihmisten ilmoilla huuhkajan näköisenä. Olisi niin tosi vaivaantunut olo, vähän niinkuin ilman housuja. Ihan tavan ponnari, nuttura tmv on liimattuna hiuslakalla paikoilleen koska muuten näytän homssuiselta sekä meikkivoide, puuteri, ripsiväri, luonnollisen värinen huulipuna. Joku muu näyttää varmaan samalta ilman laittautumista mutta minä laittaudun näyttääkseni normaalin siistiltä ihmiseltä joka on katsonut peiliin ennen lähtöään. Ja olen liikunta-alalla, homssualmana olisin huonoa mainosta itsellenikin.
Oikeasti ei kaikki hikoa niin että mascarat valuu nilkkoihin saakka. Mä kuulun niihin jotka hikoaa selästä ja jonkin verran ohimoilta vaikka treenaisin kuinka. En meikkaa pukkarissa vaan menen sen päivän meikit naamassa salille.
En mäkään ole IKINÄ nähnyt kenenkään meikkaavan missään pukkarissa ennen treeniä.:O Täyttä legendaa koko aloitus. Sen ymmärrän että suihkauttaa vähän lakkaa ponnariin, jos on sellainen hiuslaatu että muuten tukka repsahtaa silmille.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:39"]
Enempi miesten lajiksi mielletty. T.4
[/quote]
Eli vapaaottelu.... http://wpmedia.o.canada.com/2013/03/162480960_26019787.jpg
[/quote]
Anna jo olla, pieleen menee :Dddsdd se laji nyt ei ollut pointti tässä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:54"]
[/quote]
Ei av-mammat hikoile vaikka vetää niin kovaa treeniä, että oksennus meinaa tulla.
[/quote]
Sori nyt järkytyksestä, mutta ihan oikeasti on näin :) ite voin vetää kesäkuumalla 1,5 h juoksulenkin suht korkeallakin sykkeellä, enkä hikoa. Poikki toki olen ja ihan piipussa ja kuumissani, mutta hiki näkyy maksimissaan pienenä kiiltelynä kasvoissa.
No mä olen nähnyt monesti kuinka naiset meikkaa pukkarissa ennen treeniä. Yksi treenaa monta tuntia peräkkäin ja käy jopa välillä korjailemassa meikkiä, lisäämässä puuteria. Todella hyvä kuntoinen nainen, mutta kasvojen iho on huono. Enkä yhtään ihmettele kun hikoilee meikit naamalla.
Itse meikkaan ihan normaalisti ja kun menen työpäivän jälkeen salille/tunnille otan meikit pois etenkin iholta. Ripsari saa olla, mutta iholla ei. Eikä siihen mitään purnukka-arsenaalia tarvita, meikinpoistopyyhe riittää. Kunnolla voi sitten pestä suihkussa treenin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 07:41"]
Nämä ketjut todistavat joka ikinen kerta sen, mitä aina salilla ihmettelen. Olen ihan normaalivartaloinen ja ihan kaunis 40v nainen ja joka kerta törmään naisiin, jotka katselee ja jopa tuijottaa mua. Miksi siellä salilla täytyy kyylätä muita? Itse keskityn omaan treeniini enkä seuraile ja tuijottele muita ihmisiä. Elikä siellä siis saatetaan tuijottaa vaikka sen takia, että mulla on aamulla töihin laittamani meikit naamassa. Ei ole todellista. Käykää ihmiset salilla ja keskittykää siihen omaan treeniin. Tulis teille varmaan sitten sitä tulostakin.
[/quote]
En minä siellä salilla ihmisiä tuijottele kun muutakin tekemistä sielä tosiaan on mutta pukuhuoneessa kyllä HAISTAA kun naiset läträävät niillä hajuvesillään ja hiuslakoillaan ENNEN treeniä
[/quote]
Mistä tiedät että ne lakat on suihkuteltu ennen treeniä päähän eikä treenin jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:25"]
No mä olen nähnyt monesti kuinka naiset meikkaa pukkarissa ennen treeniä. Yksi treenaa monta tuntia peräkkäin ja käy jopa välillä korjailemassa meikkiä, lisäämässä puuteria. Todella hyvä kuntoinen nainen, mutta kasvojen iho on huono. Enkä yhtään ihmettele kun hikoilee meikit naamalla.
Itse meikkaan ihan normaalisti ja kun menen työpäivän jälkeen salille/tunnille otan meikit pois etenkin iholta. Ripsari saa olla, mutta iholla ei. Eikä siihen mitään purnukka-arsenaalia tarvita, meikinpoistopyyhe riittää. Kunnolla voi sitten pestä suihkussa treenin jälkeen.
[/quote]
Onhan se hassua, myönnetään. Mutta antakaa ihmisten olla. Heillä on omat syynsä meikata salille mentäessä. Miksi se teitä niin kamalasti ärsyttää?? Olen varmaan kummallinen ihminen, kun en koskaan huomaa mitään tuollaista tapahtuvan ympärilläni :D Saati sitten, että ärsyyntyisin. Antaa kaikkien kukkien kukkia!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:25"]
[/quote]
Onhan se hassua, myönnetään. Mutta antakaa ihmisten olla. Heillä on omat syynsä meikata salille mentäessä. Miksi se teitä niin kamalasti ärsyttää?? Olen varmaan kummallinen ihminen, kun en koskaan huomaa mitään tuollaista tapahtuvan ympärilläni :D Saati sitten, että ärsyyntyisin. Antaa kaikkien kukkien kukkia!
[/quote]
Mua henk.koht. ei ärsytä jos joku meikkaa, se on hänen oma asiansa. Kyllä sen huomaa kun viereisellä kaapilla oleva meikkaa, ei tarvitse erikseen katsoa. Mutta tosiaan kukin tyylillään ja vaikkei meikkaus ärsytä niin se ihmetyttää. Samat naiset ketkä on pitämässä kuntoaan yllä ei huolehdi ihon kunnosta. Kaikkien ihoa meikeissä hikoilu ei pilaa, mutta monen kyllä. Ne ennen tunteja meikkaavat joita itse näen, kärsii jokainen epätasaisesta ja näppyläisestä ihosta. Samoin käy minulle jos puhdistuspyyhkeet unohtuu kotiin, pikkunyppyjä nousee hyvin pian.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 07:41"]
Nämä ketjut todistavat joka ikinen kerta sen, mitä aina salilla ihmettelen. Olen ihan normaalivartaloinen ja ihan kaunis 40v nainen ja joka kerta törmään naisiin, jotka katselee ja jopa tuijottaa mua. Miksi siellä salilla täytyy kyylätä muita? Itse keskityn omaan treeniini enkä seuraile ja tuijottele muita ihmisiä. Elikä siellä siis saatetaan tuijottaa vaikka sen takia, että mulla on aamulla töihin laittamani meikit naamassa. Ei ole todellista. Käykää ihmiset salilla ja keskittykää siihen omaan treeniin. Tulis teille varmaan sitten sitä tulostakin.
[/quote]
Minä jään aina välillä tuijottamaan ihmisiä, mutta se ei oikeasti tarkoita yhtään mitään. =D TAi voi olla että mietin että mistähän tuo on ostanut nuo housut tai paidan, tai että onpa kivan väriset hiukset yms. mutta ei se tarkoita mitään pahaa. Ei siellä salilla nyt oikein voi silmälaput naamallakaan kulkea. Treeniin keskityn kyllä, mutta taukojen aikana on aikaa tehdä vaikka mitä. Äläkä nyt vain väitä että vain lahjattomat pitää taukoja sarjojen välissä..
Joskus käy muuten niinkin, että jään tuijottamaan jos joku tekee jotain sellaista liikettä mikä näyttää kivalta.
Ei, en voi aukaista suutani ja sanoa syytä tuijottamiselleni, koska kun puhun vieraille, alan änkyttämään ja ihmiset yleensä inhoavat meitä änkyttäjiä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:54"]
[/quote]
[/quote]
aineenvaihdunta niin tukossa kaiken pullan mussuttamisen ja sohvalla löhöilyn jäljiltä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 02:21"]
Ja ennen ku joku tulee väittämään etten treenaa kunnolla niin kerron että olen sm-tason kilpaurheilija fyysisesti rankassa lajissa ja treenit sen tasoisia.
[/quote]
MIstä näitä vitsiniekkoja oikein rittää? Täällä voisi järjestää valehtelun sm-kilpailut.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:04"]
En minä ala raahaamaan töihin mukaan meikinpuhdistusaineita ja kosteusvoiteita, tai purkamaan tukkaa jos se on jotenkin laitettu. Menen salille/jumppaan töistä suoraan, ja siellä on tasan samat maalit naamassa mitkä oli työpäivän ajan. Enpä ole mitään iho-ongelmiakaan tästä saanut, kyllä se hiki pääsee puskemaan meikin läpikin pintaan.
[/quote]
Meikin voi poistaa perusvoiteella. Apteekissa myydään perusvoiteita pikkuputkuissa ja niitä on kätevä pitää mukana treenikassissa. Vauvojen pyllypyyhkeillä voi viimeistellä ja pyyhkiä myös parfyymejä pois iholta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:57"]
Ei kai tässä ole siitä kyse, että jos esim työpäivän jälkeen menee meikit naamassa, vaan siitä (mikä minuakin ärsyttää) että ennen esim spinning-tuntia siellä pukuhuoneessa suihkutellaan hiuslakkaa ja laitetaan puuteria ja sit mennään polkemaan. Siis miksi pitää puunata erikseen sitä tuntia varten?
[/quote]
Onko se sulta jotenkin pois?
[/quote]
Heiiii, se käry, se käry....
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 09:11"]
Miksi monet naiset laittavat hiuksia, meikkiä naamaan,hajuvetta ENNEN treeniä?
[/quote]
Toisten naisten takia. Kävin naisten kuntosalilla ja en ole missään nähnyt niin koppavan näköisiä wannabe-fitneksiä mitä siellä. Oli ihan kuin olisi taas ala-asteen pihalla nyljettävänä. Kävin pyörähtää ja menin rautasalille missä viereisessä laitteessa pieree mörssärit eikä tarvi miettiä miltä näyttää. Miehiä ei kiinnosta salilla naisten ripsienpidennykset, joten oman empiirisen tutkimukseni mukaan naiset tälläytyvät toisiaan varten. Mua se ällöttää, kun iltameikissä oleva naama valuu hikeä ja hajuveden ja hien yhdistelmä tunkee sieraimiin. :P
Meikit on jokaisen oma asia, mutta ne hajuvedet! Olen joutunut lopettamaan mm. fitness pilateksen, kun en kestänyt sitä löyhkää.. Pumpissa sen tyyppisiä naisia tuntuu käyvän onneksi vähemmän tai ei ainakaan haise. Jos hajuvettä laittaa liikaa, se ei tuoksu, se haisee. Tuoksu on aina hillittyä.
Te jotka ette nyt ymmärtäneet aloitukseni pointtia niin puhuin siitä että miksi täytyy pukkarissa ENNEN TREENIÄ laittautua! Totta kai ymmärrän että jos töistä menee suoraan salille niin tietenkin on meikit naamassa.. Huuuuuuuoooh