Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko helpompaa saada naisseuraa jos on hyvännäköinen?

Vierailija
15.11.2020 |

Eli siis ajattelin miehen näkökulmasta. Naisille on toki helppoa saada miesseuraa jos on kaunis mutta entäs mies? Jos hän on hyvännäköinen ja mulava niin onko helpompaa saada naisseuraa?

Miksi/miksi ei?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta eipä tuo takaa onnellisuutta mitenkään. Itse hyvännäköinen mies kuulemma, mutta katseet lähinnä ahdistaa. En ole koskaan etsinyt mitään missiä tai mallia, vaikka tällaiset henkilöt ovat joskus kiinnostuneet, koska meillä ei todennäköisesti olisi mitään yhteistä juuri. Ei heissä mitään vikaa, mutta olen erilainen. Toisaalta voi olla hankalaa löytää juuri sellaista kivaa ja omannäköistä henkilöä, sillä ihmiset kiinnittävät tietysti ulkonäköön ensiksi huomiota. Toki kivasta ulkonäöstä on hyötyä, ei sitä voi kieltää. Rakkauden etsintä jatkuu edelleen, vaikka ikää jo päälle 30.

Päättelet pelkästään naisen ulkonäöstä millainen hän on ihmisenä ja mitkä ovat hänen kiinnostuksen kohteensa?

Naiset tekee niin vielä raaemmin. Ovat valmiita hyväksymään seksirikollisenkin kunhan vain on Chad!

Vierailija
42/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä auta suomessa vaikka olisi hyvännäköinen suomalainen mies. Ruma ulkomaalainen taas saa seuraa miten helposti tahansa. Suorastaan tyrkytetään.

Hyvännäköinen ja keskivertokin suomalainen mies on ehdottomasti listallani ykkösenä. Ulkomaalaiset menee vasemmalle joka kerta. En ikinä huolisi muuta kuin kunnollisen suomalaisen miehen. N30

Ootko rasisti? Miksi ulkomaalainen mies ei voisi muka olla hyvännäköinen ja mukava?

Itse oot rasisti, kun et hyväksy sitä että, jotkut suosii suomalaista. Rasismia on myös suomalaisia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäpä Youtubeen hakusanaksi chadfishing. Löytyy mielenkiintoisia kokeita mm. Tinderistä, jossa siis esiinnytään komeiden mallimiesten kuvilla ja testataan miten naisia kiinnostaa. Sieltä löytyy tutkimusnäyttöä, että kyllä hyvännäköinen mies saa naisseuraa äärimmäisen helposti vaikka olisi sovinisti, rikollinen tai väkivaltainen pahapoika.

Ja koska se on netissä, sen täytyy olla totta

#facepalm

Olen itsekin tehnyt tämän kokeen. Oli valaisevaa . Jotkut tosiaan saavat elää moisessa huomiyltälylläisyydessä ja piehtaroida seksissä. Lisäsihän se naisvihan ja katkeruuden ihan tappiin, mutta haluan aina tavoitella totuutta.

Miksi? Haluatko kuitenkin edelleen parisuhteen naisen kanssa? Miksi, jos kerran vihaat meitä naisia? Miksi tykkäät piehtaroida katkeruudessa?

Entä moniko tuntemasi parisuhteessa oleva mies on komea mallimies? Isäsi, veljesi, työkaverisi, serkkusi, enosi/setäsi, opiskelukaverisi, naapurissa asuvat miehet...? Tai kääntäen: kuinka monella tuntemallasi parisuhteessa olevalla naisella on miehenä malli? Äidilläsi, siskoillasi, serkuillasi...?

Mitä helvetin iloa te saatte tästä jokapäiväisestä piehtaroinnista itsesäälissä?

Ehkä jossain syvällä alitajuisesti haluan parisuhteen, mutta on se kyllä aika syvällä. Tuo ei ole pointti , että näillä miehillä on joku, vaan se että heihin on tyydytty. Ensisijaisesti nainen haluasi megachadin vaikka tämä olisi minkälainen mulkkú tahansa.

Rehellisyys ja totuus ei ole mukavaa, mutta minulle itseisarvo.

Tulosta huoneentauluksi ”Oikeassa oleminen voittaa p*nemisen 6-0”

Sitten vilkaiset sitä mielialan kohottamiseksi joka kerta, kun tekee mieli tulla nettiin suoltamaan, kuinka naiset ovat sieltä ja syvältä, ja jätät sen räyhäämisen sikseen. Koska tottahan on, että ihminen tarvitsee merkityksen tunteen elämäänsä, ja jos ei se löydy tärkeistä ihmissuhteista, tarvitaan jokin ideologia. Mutta ei kukaan jaksa loputtomasti niitä negatiivisia fantasioita, voisit opetella omavaraisemmaksi tuon itsesi pönkittämisen suhteen.

Ei se voita, mutta kuten sanoin on se itsetarkoitus. Lisäksi vaikka olisin väärässä Sehän ei muuttaisi tilannetta.

Vierailija
44/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäpä Youtubeen hakusanaksi chadfishing. Löytyy mielenkiintoisia kokeita mm. Tinderistä, jossa siis esiinnytään komeiden mallimiesten kuvilla ja testataan miten naisia kiinnostaa. Sieltä löytyy tutkimusnäyttöä, että kyllä hyvännäköinen mies saa naisseuraa äärimmäisen helposti vaikka olisi sovinisti, rikollinen tai väkivaltainen pahapoika.

Ja koska se on netissä, sen täytyy olla totta

#facepalm

Olen itsekin tehnyt tämän kokeen. Oli valaisevaa . Jotkut tosiaan saavat elää moisessa huomiyltälylläisyydessä ja piehtaroida seksissä. Lisäsihän se naisvihan ja katkeruuden ihan tappiin, mutta haluan aina tavoitella totuutta.

Miksi? Haluatko kuitenkin edelleen parisuhteen naisen kanssa? Miksi, jos kerran vihaat meitä naisia? Miksi tykkäät piehtaroida katkeruudessa?

Entä moniko tuntemasi parisuhteessa oleva mies on komea mallimies? Isäsi, veljesi, työkaverisi, serkkusi, enosi/setäsi, opiskelukaverisi, naapurissa asuvat miehet...? Tai kääntäen: kuinka monella tuntemallasi parisuhteessa olevalla naisella on miehenä malli? Äidilläsi, siskoillasi, serkuillasi...?

Mitä helvetin iloa te saatte tästä jokapäiväisestä piehtaroinnista itsesäälissä?

Ehkä jossain syvällä alitajuisesti haluan parisuhteen, mutta on se kyllä aika syvällä. Tuo ei ole pointti , että näillä miehillä on joku, vaan se että heihin on tyydytty. Ensisijaisesti nainen haluasi megachadin vaikka tämä olisi minkälainen mulkkú tahansa.

Rehellisyys ja totuus ei ole mukavaa, mutta minulle itseisarvo.

Se on sitten sinun totuutesi. Kukaan ei ikinä tule sinua rakastamaan.

Tuota eiköhän se ole aika ilmeistä. Miehistä megachadit sitä ehkä naisilta voi saada, muihin tyydytään...joksikin aikaa.

Oletko omasta mielestäsi hauska? Nautitko elämästä, jossa sunnuntai-iltapäivien keskeinen sisältö on trollata naisvaltaisella palstalla, koska sen lähemmäksi naista et pääse?

Kuka sanoin että tämä olisi hauskaa tai minä olisin sitä? Olenhan käyttänyt sanoja kuten" ei mukavaa"

Miten siitä vedät johtopäätöksiä hauskaan?

Vierailija
45/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta eipä tuo takaa onnellisuutta mitenkään. Itse hyvännäköinen mies kuulemma, mutta katseet lähinnä ahdistaa. En ole koskaan etsinyt mitään missiä tai mallia, vaikka tällaiset henkilöt ovat joskus kiinnostuneet, koska meillä ei todennäköisesti olisi mitään yhteistä juuri. Ei heissä mitään vikaa, mutta olen erilainen. Toisaalta voi olla hankalaa löytää juuri sellaista kivaa ja omannäköistä henkilöä, sillä ihmiset kiinnittävät tietysti ulkonäköön ensiksi huomiota. Toki kivasta ulkonäöstä on hyötyä, ei sitä voi kieltää. Rakkauden etsintä jatkuu edelleen, vaikka ikää jo päälle 30.

Päättelet pelkästään naisen ulkonäöstä millainen hän on ihmisenä ja mitkä ovat hänen kiinnostuksen kohteensa?

Sanoo naisen joka suosii miesten komeinta top 10!

Vierailija
46/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä auta suomessa vaikka olisi hyvännäköinen suomalainen mies. Ruma ulkomaalainen taas saa seuraa miten helposti tahansa. Suorastaan tyrkytetään.

No mene sinne ulkomaille rumana ulkomaalaisena miehenä hakemaan sitä suurta suosiota sitten. Sieltähän nuo teidän ”tutkimuksetkin” on peräisin, onnistuminen on siis varmaa.

Mutta kun siellä ei ole suomalaisia naisia. Suomalaiset naiset on maailmankin mittakaavassa hyvin seksuaalisia. Ei muualla ulkomaalaista miestä revitä käsistä. Ulkomaalaisuus on ulkomailla lähinnä rasite.

Vierestä

mies52v

Vierailija
47/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene sinne ulkomaille rumana ulkomaalaisena miehenä hakemaan sitä suurta suosiota sitten. Sieltähän nuo teidän ”tutkimuksetkin” on peräisin, onnistuminen on siis varmaa.

Mutta kun siellä ei ole suomalaisia naisia. Suomalaiset naiset on maailmankin mittakaavassa hyvin seksuaalisia. Ei muualla ulkomaalaista miestä revitä käsistä. Ulkomaalaisuus on ulkomailla lähinnä rasite.

Vierestä

mies52v

Ainakin Euroopan mittakaavassa meillä on kevytkenkäisimmät naiset . Naiset ovat nússineet suomen maailmankartalle! Miehet talvisodassa taisteli Suomen maailmankartalle..

Vierailija
48/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä

mies52v

Ainakin Euroopan mittakaavassa meillä on kevytkenkäisimmät naiset . Naiset ovat nússineet suomen maailmankartalle! Miehet talvisodassa taisteli Suomen maailmankartalle..

Niin kaikki tavallaan. Mua on aina naiset kohdellut hyvin..kaikkialla, mutta onhan tuossa totuuden siementä.

mies52v

Vierailija
49/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Kun on tarpeeksi komea ja karismaattinen mies, ei naisista ole koskaan pula. Olen naimisissa erittäin komean miehen kanssa ja kyllä niitä yrittäjiä riittää vaikka olen itse vieressä.

Tämä. Ja ei tiedä miten näitä tyrkyttäjiä pitäisi kohdella.

Jos häätää pois, menehän nyt tiehesi siitä, saa kuulla olevan kauhean mustasukkainen ukostaan, jolle ei anna tilaa hengittää.

Sitten taas jos kääntyy hihitellen pois ja antaa miehen hoitaa tilanteen, tulee itselle paha olo kun ei auta miestään tukalassa paikassa vaan poistuu epälojaalisti kun naurattaa se uskomaton röyhkeys tulla pokaamaan selvästi varattua miestä. Vaikkei siinä mitään nauramista edes ole, absurdi tilanne.

Uskomatonta toimintaa.

Ja se kun joku tuleekin juttelemaan pelkästä juttelusta, erottuu.

Joopajoo. Sellaiset sadut taas.

Tunnen pari komeata mallin hommia tehneitä jätkää. Korkeintaan kerran vuodessa joku muija yrittää pokata. Siis baarin ulkopuolella. Baarissakin on aika harvinaista.

Ja nyt sitten pitäisi uskoa että jatkuvasti pokataan ja ihan vaikka on muijakin vieressä. Just.

Kyllä näitä käy kuule useastikin kun on tarpeeksi komea mies kyseessä. Mallit eivät automaattisesti ole mitään jumalaisen komeita miehiä, tai upeita kauniita naisia.

Vierailija
50/50 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten naiset tulivat käytännössä tarjoutumaan minulle. Olin todella nätissä kunnossa ja ilmeisesti naamakin riitti. Pari esimerkkiä: olin joukkueen kanssa pelireissulla. Kävimme paikallisessa ravintolassa syömässä. Tarjoilija etsi minut facesta jälkikäteen ja laittoi viestiä jossa kehui kroppaani. Emme jutelleet ravintolassa. Toisella pelireissulla ulkomailla lätkän mm-kisoissakin vaikuttanut cheerleader-neito iski minuun silmänsä. Kolmannella kerralla joukkueestamme juttua tekemään tullut neito yritti väkisin päästä sänkyyni baarissa.

Naisseuraa on aina löytynyt etsimättä ja parhaina päivinä kauniita naisia oli jonoksi asti.

M30