Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö, jos joku punkero syö vaan rahkaa ja ananasta?

Vierailija
12.03.2014 |

Päivästä toiseen?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yksinpuolinen ruoka tuo sen makeanhimon, toki ananaskin on aika makeaa. Purkkiananas taitaa olla sokeroitua, yleesä säilykehedelmät ovat. Mikset syö vihanneksia ja muita hedelmiä, niin saisit monipuolisuutta. Kyllä rahkalla ja säilykeananaksellakin voi lihoa, jos syö suuria määriä. Puutostiloja ainakin tulee. Ei kannattaisi syödä noin yksipuolisesti, kun Suolmessa on ruokaa valtavat määrät tarjolla ja kevyttäkin löytyy paljon. 

Vierailija
22/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, lähinnä huvittaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sua kun syön tässä samalla puuroa voisilmällä ja maidolla? Joka aamu sama juttu. Menkää oikeesti nukkumaan, töihin tai hakemaan töitä älkääkä tuhlatko kallista elämäänne palstalla vittuiluun ja muiden mollaamiseen, vain jotta itsellänne olisi parempi olo!

Ai mitäkö minä täällä teen? Luen juttujanne ja syön aamupalaa jotta jaksan kohta herättää lapset ja painua opiskelemaan.

Vierailija
24/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 05:15"]

Nauran partaani koska tiedän, että läski mättää meetvurstia suoraan paketista kun on muiden katseiden ulottumattomissa.

[/quote]
BMI 19,2 ja mä teen tätä! :D

Vierailija
25/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, koska ylipainoinen ei ymmärrä, että juuri tällainen ruoallapelleily on hänet lihottanutkin. Kannattaisi ihan vain syödä oikeaa ruokaa, niin pysyy kylläisenä eikä tee mieli syödä sitä suklaata suoraan keittiön kaapista.

Vierailija
26/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
27/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa lähinnä, että MIKSI, koska kyllähän niistä näkee, että pullaa ne mussuttaa kuitenkin kaiket illat kotonaan. No mutta jos haluaa esittää muuta kuin on, miksipäs ei.

Vierailija
28/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen näitä aloituksia tehtailee kaiket päivät? Eikö sulla ole töitä, opiskelupaikkaa, kavereita, lemmikkejä, perhettä, harrastuksia? 

Ja vastaus; koska mulla on noi kaikki edellä mainitut, niin ei kiinnosta pätkän vertaa mitä muut ihmiset syövät. Minua kiinnostaa vain se, kuinka hyvin asiat sujuvat muiden ihmisten kanssa, kuinka hyvin saadaan tehtyä työt ja opinnot yhdessä ja ylipäänsä elettyä yhdessä.

Vierailija
29/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tän aloituksen, töissä käyn, eläissäni en ole työttömänä ollut. Niin ja töissä syön sen rahkan ja anaksen, ihan jokikinen päivä, paino ei vaan putoa. Ihmeen kireitä ja agressiivisa muuten ootte, hyvää päivänjatkoa kaikille.

Vierailija
30/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja bmi:ni on 31, aloituksen tein vastikkeeksi tuolle "ärsyttääkö kun laiheliini nsyö kuin hevonen"..

-ap, yllättynyt ketjun herättämästä vihasta?

Vierailija
31/36 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tällä palstalla haukutaan kaikki joilla bmi yli 25, ja sitten jos joku yrittää asialle tehdä jotain, sekin ärsyttää!

Vierailija
32/36 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pahasti ylipainoinen (BMI 27), mutta lihoin tällaiseksi syömällä rahkaa ja ananasta (reilusti alle 1000kcal/päivä), kun olin vakavasti masentunut ja käytännössä makasin koko ajan sängyssä. Kilpirauhasarvotkin oli huonot, vaikkei riittävän huonot vajaatoimintaan ja lääkitykseen. Nyt paremmin asiat ja lihominen loppunut, vaikka syön kaikkea muuta kuin rahkaa ja ananasta (sokeria, suklaata, hiilareita...) ja kaloreita tuplaten.

Vierailija
33/36 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sivistymättömät, muiden syömisiä kyttäävät, ja ylipainoisia solvaavat ylimieliset läskifoobikot ärsyttävät. Miten ihmeessä jonkun elämä voikin pyöriä näin pientä piiriä? Ah, ai niin, kansanterveydestähän tässä vaan oli kyse...

jankuti, jankuti, blaa, blaa, bloh, päivästä toiseen....

Tämä. Keskittykää omaan elämäänne.

T. Ei punkero

Vierailija
35/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se punkero yrittää laiduttaa? Toistaiseksi minulle on samantekevää kuka syö ja mitä. Vaikka pullopullon kossua lounaalla ei vaikuta mun elämään....

Vierailija
36/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä muiden syömiset. Itse olen jonkin asteinen punkero. Myönnän suoraan tykkääväni herkuista ja kun ne toisinaan onnistunut jättämään väliin, alan heti laihtua. Varsinaista ruokaa syömällä en ole itseäni punkeroituttanut vaan niillä herkuilla.

Joten huomio lähinnä kiinnittyy (ei ärsytä) muihin punkeroihin, jotka esim. töissä lounastauolla ottavat vain salaatin tai sen ananas+rahkan vuodesta toiseen, mutta mitään muutosta ei muuten tapahdu. Eli syövät jossain muualla ne kilot itselleen. Miksi ei voi syödä normaalia työpaikkalounasta, eihän se ole se lihottava osa päivää kuitenkaan ja töissä tarvitsee energiaa, jotta jaksaa loppupäivän. Tähän kiinnitän enemmän huomiota kuin niihin punkeroihin, jotka syövät normaalisti. Itse syön töissä tavallisen lounaan. Ja olen sanonut suoraan, että herkut maistuu. Viimeksi, kun onnistuin laihduttamaan, olin nimenomaan herkkulakossa enkä muuta ruokavaliota muuttanut ja tippui 10kg kevyesti, sitten taas repsahdin... Olen päätellyt, että nämä töissä kevyesti syövät eivät jotenkin kehtaa syödä normaalia annosta ruokaa töissä, kun kuvittelevat, että kaikki miettivät vain sitä, että miksei tuo laihduta. No ei mieti.