Minulla on miniä, joka syö minut loppuun
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti omasta elämästäsi ja siitä, ettei tarvi olla lasten talutusnuorassa ja koko ajan saatavilla! Matkustele, harrasta, elä! Älä tuppaa kun ei tykätä.
Kunpa voisinkin.
Mikä estää? Okei, rahanpuute estää matkustelun, ja koronakin vähän haittaa, mutta muuten sinua estää vain sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu: älä ole yhteydessä.
Mutta silloin menettäisin kaiken.
Ei se alun alkaenkaan ollut sinun, joten et voi menettääkään sitä.
Miksi edes kuvittelit niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa lähestymiskielto.
En halua, liian paljon menetettävää.
Hän toimii " taustalla", junailee asioita mieleisekseen.
Missä asioissa toimii "taustalla"? Lastenhoitoasioissa? Kyläilyissä? Jos näin, niin onko käynyt mielessä, että kai miniän kuuluukin huolehtia elämästään, perheestään ja ajankäytöstään niin kuin itse parhaaksi näkee ja hoitaa asiat itselleen ja perheelleen parhaalla tavalla, eikä niin että asiat olisivat juuri anopille mieleiset?
Tämän ketjun perusteella miniä elää siis omaa elämäänsä oman perheensä kanssa ja ap on kiukkuinen kun ei ole enää poikansa tärkein nainen, eikä pysty määräämään miten poikansa perheen pitäisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella miniä elää siis omaa elämäänsä oman perheensä kanssa ja ap on kiukkuinen kun ei ole enää poikansa tärkein nainen, eikä pysty määräämään miten poikansa perheen pitäisi elää.
Jep. Mulla on samanlaiset välit anoppiin ja ketju on kuin hänen suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Miksi puutut nuorten asioihin. Ilmoita, että tulevat puhumaan jos on asiaa.
En pääse lähellekään. En voi sanoa mihinkään yhtään mitään. Olen näkymätön.
Et kuulu lähelle, et kuulu heidän perheeseensä. Sinun ei kuulu sanoa mihinkään yhtään mitään. Sinulla ei ole yhtään enempää sanomista nuoren parin yhteiseen elämään, kuin miniälläkään sinun elämääsi. Vai onko ongelmana, että miniä määrää sinun elämääsi ja tunkeutuu sinun yksityisyytesi piiriin. Se tietysti muuttaa asian.
Se, että et halua, kuin ähkiä noita itsesääliä huokuvia lausahduksia kertoo siitä, että haluat sääliä. Jos haluaisit nähdä asiasta uusia näkökulmia, kertoisit enemmän tilanteesta, että voisit niitä saada. Joten lopeta uhriutuminen.
Miksi veljesi on valinnut kys.naisen ja jatkaa vielä elämää hänen kanssaan? Mikä veljelläsi on vikana?
Ja miten yksi ihminen voi koko suvun illanvietot pilata vaikka olisi kireenä? Ettekö saa kysyttä ja keskusteltua asiallisesti asiasta, miksi se on teille niin vaikeaa?