Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on miniä, joka syö minut loppuun

Vierailija
15.11.2020 |

Enkä voi tehdä mitään.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: älä ole yhteydessä.

Mutta silloin menettäisin kaiken.

Vierailija
42/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miksi puutut nuorten asioihin. Ilmoita, että tulevat puhumaan jos on asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään voida tietää millaisia puolia löytyy jos et kerro.

Estää, manipuloi ja valehtelee.

Miksi?

Mitä ilmeisimmin persoonallisuushäiriö.

Ap:lla, oletan.

Ei ole, tosin ei ole valtaakaan.

Vierailija
44/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse lähellekään. En voi sanoa mihinkään yhtään mitään. Olen näkymätön.

Vierailija
45/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kyse on muustakin kuin miniästä. Esimerkiksi pojastasi.

Vierailija
46/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppini on sitä mieltä, että estän mieheni ja tämän sukulaisten välisen yhteydenpidon ja estän lapsia tutustumasta sukulaisiinsa.

Kuitenkaan ko. sukulaiset eivät pidä meihin (tai mieheen tai lapsiimme) yhteyttä ja mies ei koe tarvetta pitää yhteyttä heihin, kun välit ei juuri koskaan ole olleet läheiset. Ne sukulaiset, joiden kanssa mies on muutenkin ollut tekemisissä, kuuluu meidän elämään nykyäänkin.

Mutta tokihan tämä on miniän vika.

Oletkohan veljeni vaimo?

Olen usein miettinyt mitenköhän sinä koet sukumme. Seurassasi me kaikki pingotumme kuin epävireiset viulunkielet, ilmiölle ei ole näkyvää syytä, joku kireys vaan ilmenee. Myös veljeni muuttuu oudoksi. Kun sinä et ole seurassamme, meno on rentoa ja räävitöntäkin. Siksi pidämme yhteyttä lähinnä whatsapp-ryhmän kautta, jossa sinä et ole mukana. Veljeni on siellä avoin ja rento itsensä, viittaa sinuun välillä siihen samaan tyyliin että kun muija on kiree ja tulee huutoa. Se on jännä, koska varsinaisesti vihaisena en ole sinua koskaan nähnyt, olet aurinkoinen ja ystävällinen näennäisesti, mutta silti hampaat kirskuvat ja vaikutat pidättelevän vihanpurkausta.

Aistin aina pilkallisuutta, kun puhut ihan mistä tahansa minun tai äitini kanssa. Saatat vaihtaa viallisia ilmeitä lapsenne kanssa, ja aistin ja tiedän että pilkkaatte meitä selkämme takana. Se harmittaa, mutta tärkeintä on että yhteys veljeeni on koko sivuillamme selkäsi takana hyvä.

Vierailija
47/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tunkeutumista, kun sinua ei selkeästi jostain syystä haluta mukaan.

Vierailija
48/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppini on sitä mieltä, että estän mieheni ja tämän sukulaisten välisen yhteydenpidon ja estän lapsia tutustumasta sukulaisiinsa.

Kuitenkaan ko. sukulaiset eivät pidä meihin (tai mieheen tai lapsiimme) yhteyttä ja mies ei koe tarvetta pitää yhteyttä heihin, kun välit ei juuri koskaan ole olleet läheiset. Ne sukulaiset, joiden kanssa mies on muutenkin ollut tekemisissä, kuuluu meidän elämään nykyäänkin.

Oletkohan veljeni vaimo?

Olen usein miettinyt mitenköhän sinä koet sukumme. Seurassasi me kaikki pingotumme kuin epävireiset viulunkielet, ilmiölle ei ole näkyvää syytä, joku kireys vaan ilmenee. Myös veljeni muuttuu oudoksi. Kun sinä et ole seurassamme, meno on rentoa ja räävitöntäkin. Siksi pidämme yhteyttä lähinnä whatsapp-ryhmän kautta, jossa sinä et ole mukana. Veljeni on siellä avoin ja rento itsensä, viittaa sinuun välillä siihen samaan tyyliin että kun muija on kiree ja tulee huutoa. Se on jännä, koska varsinaisesti vihaisena en ole sinua koskaan nähnyt, olet aurinkoinen ja ystävällinen näennäisesti, mutta silti hampaat kirskuvat ja vaikutat pidättelevän vihanpurkausta.

Aistin aina pilkallisuutta, kun puhut ihan mistä tahansa minun tai äitini kanssa. Saatat vaihtaa viallisia ilmeitä lapsenne kanssa, ja aistin ja tiedän että pilkkaatte meitä selkämme takana. Se harmittaa, mutta tärkeintä on että yhteys veljeeni on koko sivuillamme selkäsi takana hyvä.

Mun anoppi syyttää mua, kun ei enää saa juoksutettua poikaansa 24/7. Mun tuella poika uskaltaa uhmata äitiään, ja on pistänyt oman perheensä etusijalle, äitinsä vaatimuksia käy toteuttamassa jos jaksaa ja huvittaa. Anoppini on varakas, joten näiden pikkupalvelusten ostaminen olisi hänelle ihan mahdollista. Anoppini on myös kykenemätön sanomaan kenestäkään mitään hyvää, tosin itseään kehuu vuolaasti.

Mutta joo, mun vika kun olen "pilannut" hänen ja mieheni välit. Tässä farssissa anoppi on varannut itselleen täysin viattoman uhrin osan.

Vierailija
49/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan veljeni vaimo?

En liene. Kannattaisi varmasti keskustella asioista suoraan.

Vierailija
50/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti omasta elämästäsi ja siitä, ettei tarvi olla lasten talutusnuorassa ja koko ajan saatavilla! Matkustele, harrasta, elä! Älä tuppaa kun ei tykätä. 

Vierailija
51/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ketjussa nyt useampi joka esittää ap:ta?

Koska hirmu ristiriitaisia vastauksia, toisaalta miniä junailee asioita, estää, valehtelee ja manipuloi ja toisaalta ei ole tekemisissä ap:n kanssa.

Kumpikohan on oikea ap, vai onko kumpikaan?

Vierailija
52/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole puuttunut.

Vierailija
53/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ketjussa nyt useampi joka esittää ap:ta?

Koska hirmu ristiriitaisia vastauksia, toisaalta miniä junailee asioita, estää, valehtelee ja manipuloi ja toisaalta ei ole tekemisissä ap:n kanssa.

Kumpikohan on oikea ap, vai onko kumpikaan?

Siinäpä se onkin oikein sanottu ristiriitaista todella on.

Vierailija
54/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti omasta elämästäsi ja siitä, ettei tarvi olla lasten talutusnuorassa ja koko ajan saatavilla! Matkustele, harrasta, elä! Älä tuppaa kun ei tykätä. 

Kunpa voisinkin.

Vierailija
55/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tunkeutumista, kun sinua ei selkeästi jostain syystä haluta mukaan.

Perimä määrää.

Vierailija
56/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan veljeni vaimo?

Tuo voisi pitää paikkansa siltä osin, että teillä on se whatsapp ryhmä. Muuten ei ole syytä huoleen.

Vierailija
57/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se syö sinut?

Oletko ikinä kuullut sanontaa, kun jokin asia syö miestä/ naista.

Vierailija
58/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun anopilta. Tosin totuus siinä tapauksessa on, että kyseessä on MINÄ MINÄ MINÄ narsisti jolle ei kelpaa jos kaikki ei hänen pauloihinsa lankea ja alistu hänen käskyihinsä. Jos sanoo ei ja asettaa omat rajat, kuoriutuu tästä pikkupirulaisesta sellainen monsteri että isompiakin itkettäisi. Sitten aloittaa marttyyrimaisen ulinan ja itkun ja valehtelun.

Uskoisin että samanlainen tapaus kyseessä tässä, jos pieniä murusia tiputtelee mutta ei kerro mikä onkaan ongelma.

Vierailija
59/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaisit tilanteeseen uusia näkökulmia, mahdollista apua, tai edes mielipiteitä, kertoisit esimerkkejä näistä tilanteista. Nyt tilanne on se, että haukut täällä miniääsi ja kerjäät sääliä, ilman että avaisit mitään edes anonyymein esimerkein. Jos käytöksesi on samanlaista, eikä ole mitään syytä olettaa ettei se olisi, miniäsi kanssa, on vika mitä suuremmalti sinussa. Miniästäsi emme tiedä mitään muuta kuin että persooonallisuuhäiriöisen anopin lapsen kanssa on mennyt yhteen.

Vierailija
60/67 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin anoppini on sitä mieltä, että se on vaimon työ pitää yhteydet miehen puolen sukulaisiin ja vanhempiin sekä sisaruksiin, jotta lapsilla syntyy suhde myös heihin.  Ei voi ymmärtää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi