Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mukava" yllätys Burger Kingin hampurilaisessa

Vierailija
12.03.2014 |

Kävin ensimmäistä kertaa tänään suomessa Burger Kingillä hakemassa muutaman hampurilaisen kotiin töiden jälkeen. Odotukset oli tietysti korkealla kaiken mediahehkutuksen jälkeen. Ekassa kanahampurilaisessa pihvi oli kärähtänyt mustaksi, ja löysin salaatista yheen pilaantuneen salaatinlehden. No ei siinä vielä kaikki, salaatin mukana hampurilaisen välistä nousi mato/etana tai joku muu vastaava ällötys. No menin nettiin katsotaan yhteystietoja, että olisin soittanu BK:lle, että kannattaa varmaan loput salaatista tarkistaa myös, no mutta mistäänhän ei löytyny yhteystietoja, ei edes kuitista!

No voitte arvata että jäi hampurilaiset syömättä. Ja ainoa yhteydenottokeino näyttää olevan facebookin sivujen kautta viestin laittaminen, no viestiä sitten laitoinkin.

No, eipähän tartte enää uudelleen mennä. Vahinkoja tietysti sattuu kaikille, mutta kyllä toivoisi jonkunlaista laaduntarkkailua kuitenkin.

Muilla tämmösiä kokemuksia, vai oliko vain huonoa tuuria?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä no-sanaa hoet..

Vierailija
2/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin löytyi kerran etana salaatin seasta. Eri firmasta kuitenkin on kyse ja se kertoo sen että salaatit on itse tehtyjä ja parempi laatuisia kuin valmissalaatti yritysten kama. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei tosiaan ole sivuja, ei suomenkielistä asiakaspalvelua eikä mitään muutakaan ravintotietoutta tms. missään.

En ole vielä käynyt testaamassa, mutta feikkijonot ym. eivät lupaa hyvää.

Vierailija
4/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla euroopassa burgerking hakkaa mennen tulleen muut hamppariketjut. Kiinnostavaa käydä joskus kokeilemassa miltä ne suomessa maistuu 

Vierailija
5/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovasti kyllä yllätti tuo, ettei minkäänlaisia yhteystietoja missään. Ja ei tuo etana/mato ollut enää elossa, että tuskin nyt ihan luomusalaatista kyse kuitenkaan ole..  :)

ap

Vierailija
6/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee burger kingistä aina ripuli :DDD Mutta ei se mitään, käyn muualla.

Vierailija
7/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sitä matoa ois maistanu jos oisit sen syöny (tai kuollu siihen.)

Vierailija
8/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:27"]

Mulle tulee burger kingistä aina ripuli :DDD Mutta ei se mitään, käyn muualla.

[/quote] 

Mulla ei ikinä burger kingistä ole tullut mitään ulkomailla. Onko suomessa hygieniataso niin alhainen? Hesburgerista oon kuullut että niistä tulee porukalle ripulia myös 

Vierailija
9/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin just googlata ja heti tuli hakutuloksiksi heidän Facebook-sivunsa ja sähköpostiosoite. Ei ole sulla kovin hyvät nettitaidot.

Kunhan haluat täällä vaan levittää negatiivista mainosta.

Vierailija
10/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, onko tuo sinusta riittävää asiakaspalvelua? Aiemmin en minäkään nähnyt siellä sähköpostiosoitetta, etsin kun olisin halunnut kysyä erästä juttua allergiaa koskien.

Vierailija
11/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: Jos on sähköpostiosoite, on turha väittää, ettei ole "minkäänlaisia yhteystietoja".

Ja joo, en ensin huomannut, että aloituksessa mainitsit jo ottaneesi sitä kautta yhteyttä. Vastasin lähinnä viestiisi nr. 6.

Valitettavasti on nykyaikaa, että sähköposti on ainoa yhteydenottoväline.

*10

Vierailija
12/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 ei ollut ap.

Vierailija
13/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt parikin kertaa ja ei ole ollut mitään valittamista. Verrattuna Hesburgeriin/Macciin, ruoka on huomattavasti maukkaampaa ja hinnat kuitenkin samassa. Jos jonot lyhenisi nykyisestä, niin tulisi varmasti käytyä useamminkin. Eihän tuo mitään gourmet ruokaa ole, mutta pikaruoaksi kelpo kamaa.

Vierailija
14/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:36"]

Minä kokeilin just googlata ja heti tuli hakutuloksiksi heidän Facebook-sivunsa ja sähköpostiosoite. Ei ole sulla kovin hyvät nettitaidot.

Kunhan haluat täällä vaan levittää negatiivista mainosta.

[/quote]

No onhan tuo tänä päivänä oikeasti surkeaa. Ylipäätään, jos ei edes ole nettisivuja, kaupalliselle sivustolle parin sanan rustausta ei kotisivuksi kuitenkaan lasketa.

Tänä päivänä vähintään tuollaisen ketjuravintolan sivuilta pitäisi kuitenkin löytyä tietoa annoksista, samoin kuin tieto saako gluteenittomana, laktoosittomana jne jne.

Vierailija
15/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan en kirjoittanut viestiä 11. Ja facebook- sivu ei ole sama kuin sähköposti, eli ainut väylä mitä itse ainakin googlettamalla löysin, oli tuo fb-sivu ja sieltä yksityisviesti. Kaikki ei kuulu edes facebookkiin, joten silloin yhteydenotto näyttäisi olevan hankalaa, kun viestiä ei voi lähettää ilman fb tunnuksia.

ap

Vierailija
16/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:06"]

Joo tosiaan en kirjoittanut viestiä 11. Ja facebook- sivu ei ole sama kuin sähköposti, eli ainut väylä mitä itse ainakin googlettamalla löysin, oli tuo fb-sivu ja sieltä yksityisviesti. Kaikki ei kuulu edes facebookkiin, joten silloin yhteydenotto näyttäisi olevan hankalaa, kun viestiä ei voi lähettää ilman fb tunnuksia.

ap

[/quote]

Ja jos kerta helposti googlettamalla löytyy s.postiosoite, niin kertokaa toki minullekin. Itse en löytänyt usemmankaan yrityksen jälkeen. Ja minulla ei ole mitään tarvetta mustamaalata BK:ta, kuten ei mitään muutakaan pikaruokaketjua, miksi olisi? Kyseessä oli julkinen kuluttajan mielipide, ja huomautus laadusta ja sen tarkkailusta, ja ihmettelyä yhteystietojen puuttumista kohtaan. ap

Vierailija
17/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö siellä on jonoa??

Vierailija
18/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:22"]

Muualla euroopassa burgerking hakkaa mennen tulleen muut hamppariketjut. Kiinnostavaa käydä joskus kokeilemassa miltä ne suomessa maistuu 

[/quote]

Ei ne Heseä hakkaa kyllä ja tämän on sanonut ulkomaalaiset. Ulkomailla esim Englannissa mäkki on ns mustien paikka, sotkuista ja paskasta. Kingissä taas paskat maut ja huono ja epätasainen laatu. KFC on paras. AP laita lehdille tieto niin huomenna on juttua iltapävälehdissä.

Vierailija
19/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alalla työskentelevänä, pakko sanoa että eihän se kivaa ole jos sieltä löytyy etana ja pihvikään ei ole täysi kymppi.

puolustaisin kuitenkin tuota etanaa sillä, että voit ajatella ettei ruokasi ole ollut tuholaismyrkkyjä täyteen tuupattua.

Siis en tarkoita että etana salaatissa olisi hyväksyttävää.

Mutta se puhuu puhtaasti kasvatettujen raaka-aineiden puolesta.

Vierailija
20/52 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese on aivan järkyttävän pahaa joten huono mainos