"Mukava" yllätys Burger Kingin hampurilaisessa
Kävin ensimmäistä kertaa tänään suomessa Burger Kingillä hakemassa muutaman hampurilaisen kotiin töiden jälkeen. Odotukset oli tietysti korkealla kaiken mediahehkutuksen jälkeen. Ekassa kanahampurilaisessa pihvi oli kärähtänyt mustaksi, ja löysin salaatista yheen pilaantuneen salaatinlehden. No ei siinä vielä kaikki, salaatin mukana hampurilaisen välistä nousi mato/etana tai joku muu vastaava ällötys. No menin nettiin katsotaan yhteystietoja, että olisin soittanu BK:lle, että kannattaa varmaan loput salaatista tarkistaa myös, no mutta mistäänhän ei löytyny yhteystietoja, ei edes kuitista!
No voitte arvata että jäi hampurilaiset syömättä. Ja ainoa yhteydenottokeino näyttää olevan facebookin sivujen kautta viestin laittaminen, no viestiä sitten laitoinkin.
No, eipähän tartte enää uudelleen mennä. Vahinkoja tietysti sattuu kaikille, mutta kyllä toivoisi jonkunlaista laaduntarkkailua kuitenkin.
Muilla tämmösiä kokemuksia, vai oliko vain huonoa tuuria?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 09:31"]
Hesen majoneesit on niin täyttä skeidaa että huh huh.
[/quote]
mä saan niistä aina naaman täyteen finnejä muutaman päivän päästä, vaikka iho on muuten normaali :o
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:18"]
Mullakin löytyi kerran etana salaatin seasta. Eri firmasta kuitenkin on kyse ja se kertoo sen että salaatit on itse tehtyjä ja parempi laatuisia kuin valmissalaatti yritysten kama.
[/quote]
Kaveri kävi erässä helsinkiläisessä vähän hienommassa salaattibaarissa ja huomasi melkein jo puolet syötyään että annoksessa oli joku iso ällöttävä koppakuoriainen!
Parasta nähtävästi vaan tehdä salaatit kotona ja tarkistaa ettei niissä raaka-aineissa asusta ketään!
Veikkaan, että aloitus on oikeasti suomalaisen kilpailevan firman työntekijän tai fanittajan tekemä provo.
Etana, mato, ketsupista syöpää, palaneet pihvit, huonot yhteystiedot... Sillä kannalla olen minäkin että kilpailijoita harmittaa. Oikeesti funtsikaa mikä asiakaskato on käynyt niissä muissa paikoissa jotka ovat lähellä. Bk:n menestys on tarina josta kaikki haaveilee.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:26"]
Aika kovasti kyllä yllätti tuo, ettei minkäänlaisia yhteystietoja missään. Ja ei tuo etana/mato ollut enää elossa, että tuskin nyt ihan luomusalaatista kyse kuitenkaan ole.. :)
ap
[/quote]
Kai ymmärrät, että yrityksestä sellaisen väärän tiedon, josta voidaan katsoa koituvan haittaa, levittäminen netissä saattaa olla poliisitutkintaan johtava asia.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:22"]
Muualla euroopassa burgerking hakkaa mennen tulleen muut hamppariketjut. Kiinnostavaa käydä joskus kokeilemassa miltä ne suomessa maistuu
[/quote]
Ei ne Heseä hakkaa kyllä ja tämän on sanonut ulkomaalaiset. Ulkomailla esim Englannissa mäkki on ns mustien paikka, sotkuista ja paskasta. Kingissä taas paskat maut ja huono ja epätasainen laatu. KFC on paras. AP laita lehdille tieto niin huomenna on juttua iltapävälehdissä.
[/quote]
KFC:hän on ihan hirveetä moskaa :-o
KAIKKI muut pikaruokaketjut, joissa olen käynyt, pesee KFC:n tuotteet mennen tullen.
No okei, olen kokeillut kaksi kertaa, kerran Jenkeissä ja kerran Keski-Euroopassa. Kolmatta kertaa en rahojani KFC:lle anna.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:13"]
Fonectasta löytyi niinkin kekseliäällä haulla kuin "burger king" heti kärkeen tuo puhelinnumero: 020 770 1800. Sama näyttää olevan avajaispäivän kuitissa, enkä keksi miksi olisivat sen myöhemmin kuiteista poistaneetkaan.
FB-sivuilla ihan normaalisti kohdassa tietoja, on kartta sijainnista, osoite, sekä sähköposti: mannerheimintie12.burgerking@restel.fi. Ei voi sanoa että olisi jotenkin vaikea ollut näitä löytää.
[/quote]
Kiitos tästä tiedosta, mutta valitettavasti en tee näillä yhteystiedoilla yhtään mitään, koska en käynyt Mannerheimintien BK:ssa, vaan rautatientorin, ja niitä yhteystietoja kaipaan edelleen. Toki nyt jos oiken viitsisi, niin voisin soittaa tuonne, ja pyytää myös oikeat yhteystiedot, mutta tämä nyt on jo vähän kuluttajan pistämistä halvalla tällainen. Kiitos kuitenkin vastauksestasi, siitä ei kuitenkaan hyötyä minulle ollut. Valitettavasti et päässyt nyt pätemään, vaikka tarkoituksesi taisi ollakin. Edelleen kaipaan niitä oikeita yhteystietoja.. -ap
[/quote]
Restelin yhteystiedot ovat ne "oikeat", kyseessähän on Restelin ravintolat. Restelin sivuilta löytyy burgerking-vastaavan suorat yhteystiedot.
Nyt kaikki kyttää tuota Burger Kingin Suomen Facebook-sivustoa että kirjoittaako aloittaja tuon ötökkäjuttunsa sinne vai ei ;-) Vielä ei ainakaan näkynyt, vai näettekö te?
Noniin, vastauksena useampaan ylläolevasn viestiin:
Ensinnäkin, ihmettelen näitä kommentteja, että ketjun on aloittanut joku hesbergerin työntekijä tms., lähinnä siis ihmettelen tekeekö ihmiset jotain perättömiä aloituksia haukkuakseen jotain henkilö/yritystä jne. Ilmeisesti siis tekee, kun se osalle porukasta on tullut mieleen. Kerrottakoon siis vielä, että minulla on neutraali suhtautuminen jokaiseen pikaruokaketjuun :D
Toisekseen, en ole huolissani mistään perättömästä väitteestä, tai poliisitutkinnasta (:D). Olen saanut tänään vastauksen yhteydenottooni, ja asiaa selvitellään Bk:n päässä tällä hetkellä.
Kolmanneksi, yhteystiedot ovat edelleen olemattomat. Ei tällainen tavanpulliainen tiedä esim. että Bk:ta pyörittää joku Restel ja sieltä pitäisi yhteystiedot löytyä. Tähän on kuulemma tulossa parannusta.
Neljänneksi en viitsi pilata Bk:ta fanittavien iloa, postaamalla asiasta esim. fb- sivuille, ja samallahan saisitte selville henkilöllisyyteni... Bk:lla se on jo tiedossa, ja se riittänee. -ap
Hyi, tulee ihan kouluruoka mieleen. :D
Mä olen käynyt Burger Kingissä vain ulkomailla ja muistaakseni ei ollut häävi maku, muttei nyt varsinaisesti vikaakaan. Hesessä ei ole ollut muuta vikaa, paitsi että ne ranskalaiset on aivan kamalia ja hinta on liian kova, sekä joskus on aivan kamalat jonot. Mäkkärissä on tullut vastaan mm. palaneita hampurilaispihvejä/ranskalaisia ja kanahampurilainen on paha. Lisäksi Mäkkäreiden kassat antavat jatkuvasti vääriä tuotteita/unohtavat antaa jotakian. Ärsyttävää.
Onneksi ei ole toukkia vielä tullut vastaan.
BK:lla menee vissiin hyvin täällä ja vie muilta asiakkaita, niin tuli vaan mieleen että onko tämä aloitus jokin yritys pilata heidän bisnestään....?