minkälainen leffa Käsi joka kehtoa keinuttaa
Kommentit (20)
Oli yksi aikansa parhaimpia trillereitä :). Tykkään tosi paljon. Muistan katsoneeni sen ekan kerran teininä ja oli silloin tosi pelottava. Nyt kun on omia lapsia, niin koskettaa eri tavalla. Hyvä on joka tapauksessa!
Loistava. Vaimoni näkee kohta ensimmäistä kertaa.
On todella hyvä, tehty aikana kun juoni ja näyttelijänsuoritukset olivat tärkeämpiä kuin erikoistehosteet =)
Hyvähän tuo on, mut en suosittele lyhytjännitteisille ihmisille . Raakaa touhua henkisesti ! Ja kun siin on lapsia , en siitä pidä ! Mut mun mielipide !
Sovinnainen, valtavirta-kauhuelokuva. Tulee mieleen Fatal Attraction ja muut naispaholais-elokuvat (miehetön nainen uhkaa ydinperheen idylliä). Ellei ole nähnyt paljon elokuvia, niin siitä voi eka katsomalla saada ohimeneviä kauhusäväreitä, jos sellaisia kaipaa. Katsomisen kannattavuutta en osaa kommentoida.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 21:15"]
Missä tekstit?
[/quote]
Ei näy täälläkään tekstit.
Pelottava. Katson silti.
Näkyykö muilla tekstit?
Näkyykö muilla tekstit? Mulla ei näy..
Tuolla blondilla naisella on tosi jäätävä katse...!
Missä vitussa ne tekstit luuraa? Näkyykö jollain?
Kauhea leffa. Siinä teille natsismin huutelijat oikea narsistinen ihminen.
Samankaltainen kuin se pupunkeitto-elokuva jossa oli Glenn Close.
Aivan kauhea miten tässä uskaltaa mennä nukkumaan.
Mua AHDISTAA :D se vauva on melkein KOKO AJAN yksin siellä hiivatin sängyssä! Pitääkö joku vauvaansa oikeesti päivät läpeensä (joojoo oli keittiössä niiden kaa ja sylissä joskus) yksin huoneessaan? Hä? Kävi sääliksi vaikka pelkkä leffa olikin :D
Tämä on todella hyvä leffa - edelleen. Se lastenhoitaja on niin "creepy" siinä roolissaan ja Rebecca De Mornay osaa näytellä todella hyvin. Punatukkainen Julianne Moore on cooli siinä kaverin roolissa, kunnes hänelle käy köpelösti.
Huomasitteko että se pikkutyttö on sama näyttelijä kuin se nuorin tyttö siinä Nanny-komediasarjassa jossa se nenäänsä puhuva isotukkainen lastenhoitaja :)
Trilleri, kyllä mä tykkäsin.