Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löytyykö alennuskoodia sportamorelle?

Vierailija
12.03.2014 |

ja onko kuinka luotettava nettikauppa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava. Mulle tuli sähköpostiin juuri koodi "vitsippa", joka antaa 200 kruunun alennuksen yli 1000 kruunun ostoksista, mutta mahtaako toimia tuolla suomalaisella puolella?

Vierailija
2/6 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy alennuskoodia, mutta Sportamore on erittäin luotettava kauppa. Monesti olen tilannut, ei koskaan mitn ongelmia. Supernopea toimitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:54"]On luotettava. Mulle tuli sähköpostiin juuri koodi "vitsippa", joka antaa 200 kruunun alennuksen yli 1000 kruunun ostoksista, mutta mahtaako toimia tuolla suomalaisella puolella?

[/quote]

Voihan sitä kokeilla mutta epäilen ettei toimi. Ruotsin Sportamoressahan on muuten yleensä edullisemmat hinnat kuin Suomessa. Sama esim. Cdon.comin kanssa.

Vierailija
4/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hotelleihin löytyy koko ajan alennuskoodeja, vaate- ja kenkäkaupoista en oo niin varma http://bloggen.fi/alennusmarssi/2014/03/24/miten-hotellien-alennuskoodit-toimivat/

Itse varasin juuri hyvällä alennuksella Helsingistä Holiday Innistä huoneen.

Vierailija
5/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROITUS!!!!! ÄLKÄÄ TILATKO SPORTAMORESTA!!!!!! Palautin kyseiseen liikkeeseen kolme Peakin untuvatakkia AJALLAAN JA TÄYSIN OHJEIDEN MUKAAN. Ennen palautusta soitin ja tein reklamaation yhdestä takista ja varmistin vielä että palautan takit normaalisti ohjeiden mukaan! Useiden kuukausien kuluttua minuun otettiin yhteyttä ja vaadittiin maksamaan kahdesta PALAUTTAMASTANI takista täysi hinta koska ne eivät olleet heidän mukaan saapuneet heille koskaan, että paketissa jonka olin lähettänyt palautuksena oli ollut ainoastaan yksi takki. Jouduin siis loppujen lopuksi maksamaan vajaa 300e tuotteista joita en koskaan saanut itselleni. Sportamoren paketteja ei punnita missään välissä palautuksen yhteydessä, ainoastaan lähetysvaiheessa! Kukaan ei siis voi todistaa oletko palauttanut kaikki vai vain osan tuotteista! Olen täydellisen pettynyt kyseiseen kauppaan enkä koskaan aio tilata sieltä mitään ja olkoon tämä varoituksena muillekin!

Vierailija
6/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut ja tykännyt, nythän sai alennusta jos tilas yli 100e..
Harmi juttu toi takkien palautus, itse kävi nellyllä niin että tilasin pari vuotta sitten kahdet rintaliivit kokoa 70b ja sain kokoa 85E!!! vaikka toimituslistassakin oli oikeat koot, lähdin tietty palauttamaan ja kyseessä oli calvin kleinin 50e rintsikat molemmat.
Noh nelly väitti ettei ole palautunit ja että on omalla vastuullani tämä eikä meinannut maksaa takaisin, 2kk taistelun jälkeen suostuivat lopulta mutta sen jälkeen en sieltä enää ole tilannut.