Mistä pahamaineinen yh voisi löytää uuden kumppanin
No oikeasti en ole yh, vaan viikko-viikko äiti. Lapset 9v ja 6v. Ikä 32, mies saisi olla 30-40v. Baareissa en käy, keikat ym. on korona vienyt jo pitkään.. tinderistä ei löydy. Ihannekumppani olisi suunnilleen omanikäinen mies, jolla itsellään 1-3 lasta. Omassa ikäluokassa nämä vaan on vielä varattuja, kun ihmiset tuppaa eroamaan vasta neljäkymppisenä näköjään 😅
Kommentit (70)
Hop lopun vessassa olen ainakin "lätissyt" useamman yhärin kanssa. Mutta siis ikäluokka pitää olla 18-22 v.
Ap, mikä sinulla on ajatuksena että haluaisit miehen jolla on lapsia? Itse äitinä voisin ottaa lapsettoman. En näe että vanhemmuus automaattisesti tekisi ihmisestä henkisesti kypsempää. Mietityttää vain se, kuinka lapseton kestäisi lapsiarkea. Esim. Lasten kiukuttelua, leikeistä aiheutuvaa meteliä, yöllisiä vieraita sängyssä ja siitä johtuvaa ahtautta, sotkua mitä lasten leikeistä tulee, jne.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka kutsuu tai edes vihjaa itseään yksinhuoltajaksi olematta yksinhuoltaja on oksettavan vastenmielinen ainakin näin miehen näkökulmasta. Ex-vaimo teki sitä joskus vaikka maksan itseni kipeäksi elatusmaksuja, lapset ovat luonani säännöllisesti ja olen osa heidän elämäänsä.
M37
No onko exä yksinhuoltaja vai onko teillä yhteishuoltajuus? Siitähän se on kiinni, eikä elatusmaksuista ja tapaamisista.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä sinulla on ajatuksena että haluaisit miehen jolla on lapsia? Itse äitinä voisin ottaa lapsettoman. En näe että vanhemmuus automaattisesti tekisi ihmisestä henkisesti kypsempää. Mietityttää vain se, kuinka lapseton kestäisi lapsiarkea. Esim. Lasten kiukuttelua, leikeistä aiheutuvaa meteliä, yöllisiä vieraita sängyssä ja siitä johtuvaa ahtautta, sotkua mitä lasten leikeistä tulee, jne.
No eikai se automaattisesti tee - mutta todennäköisemmin. Itsehän voin tapailla hyvin myös ilman lapsia, eli sinänsä homma voisi toimia lapsettomankin kanssa ja olen minä lapsettomia miehiä tapaillutkin. Mutta isät on keskimäärin selvästi kypsempiä ja se miehen aikuisuus ja kypsyys, elämänkokemus ja kyky tarvittaessa asettaa omia mielihaluja ja tekoja sivuun ilman kiukutteluja (lasten tarpeet) vetoaa minuun. Ja kun toinen tajuaa jo katseesta mitä tarkoitan kun lasten kanssa tulee jotain.
-N32
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Ehkä seksin merkeissä voisi tapailla, mutta suhde ei kiinnosta.
T. M42/1lapsi.Mikä tekee juuri sinusta niin hyvän seksissä että kelpaisit tälläiseen?
Tosiaan on niitä nuorempia ja viriilejäkin tarjolla ihan jonoiksi asti niin miksi pitäisi valita ryppyinen mela?
Tuskin 32v yh-äidillä riipareineen, löysine ryppyisine mahoineen ja löysine vit*uineen seksiparnereita jonoksi asti riittää, ehkä joitain kokeilun haluisia ja kavereitten kanssa nauravat niille sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
T. M42/1lapsi.Mikä tekee juuri sinusta niin hyvän seksissä että kelpaisit tälläiseen?
Tosiaan on niitä nuorempia ja viriilejäkin tarjolla ihan jonoiksi asti niin miksi pitäisi valita ryppyinen mela?
Tuskin 32v yh-äidillä riipareineen, löysine ryppyisine mahoineen ja löysine vit*uineen seksiparnereita jonoksi asti riittää, ehkä joitain kokeilun haluisia ja kavereitten kanssa nauravat niille sitten
Voivoi taidat olla aika kokematon naisten ja naisten kehojen suhteen 😅
-N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
-N32
Taidat kuvitella itsestäsi liikoja, pistä mitat ja kuvat jakoon.
Naapuri löytää lähikapakasta ainakin.
jos haluut imee letkuu niin oon valmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
-N32
Taidat kuvitella itsestäsi liikoja, pistä mitat ja kuvat jakoon.
Siis mitä todistaakseni? 😂 Että saan seksiseuraa, vakituistakin? 😂 Tarviiko yhdenkään naisen nyt oikeasti todistella tuollaisia, ihan sama mitkä mitat on. Kuule, sen suhteen on jokaiselle ottajansa.
-N32
Miksi AP hakee ikäluokkaa, hae henkilöä iästä riippumatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka voi olla, ettei tinderistä löytynyt? Valtava miesmäärä joista luulisi edes yhden kelvanneen.
Toisaalta, kaikkein varmin kikka on tehdä uusi profiili sinne ja kirjoittaa profiiliin, että myös ĸíľttì ja kokematon míes kelpaa. Silloin tuhannet miehet alkavat nähdä päiväunia sinusta, kun kokevat, että olet heidän pelastajansa ja ainut mahdollisuus parisuhteeseen heidän elämässään. Normaalisti nimittäin tuollaista miestä ei kukaan nainen huoli.
En usko että voisin olla kovin kokemattoman miehen kanssa. Kiltin kyllä joo, todellakin. Kai sieltä tinderistä tosiaan jonkun voisi löytää jos kelpuuttaisi "mitä vaan". Mutta minä en kelpuuta "mitä vaan". Ja toisaalta moni ei kelpuuta minua oletettavasti koska lapset. Mikä on ihan ok sinänsä, koska sekin tekee taas sen että minä en kelpuuttaisi heitä suhteeseen. Eli summa summarum, ei vaan ole löytynyt sitä oikeaa vielä. Tinderissä kuitenkin tuntuu olevan aika vähän sellaisia potentiaalisia miehiä jotka olisi ikäluokkaa 30-40 v, eronneita JA isejä.
-N32
Jos on vaikeuksia löytää omiin kriteereihin sopivaa miestä, niin silloin pitää vähentää niitä kriteerejä jotta voi onnistua. Eli myönnytykseksi huolia se neitsytmies (asia jota juuri kukaan nainen ei normaalisti suostu tekemään) sen vastineena, että se mies vuorostaan tekee sen myönnytyksen, että huolii naisen jolla on lapsia (asia jota hyvin harva mies on valmis tekemään).
Sitten varmaan tyydyn kohtalooni yksinäisenä naisena joka harrastaa silloin tällöin irtoseksiä hyväkuntoisten miesten kanssa.
-N32
Kerropa vielä mikä niissä kokemattomissa miehissä on niin kamalaa? Ihan konkreettisesti siis.
Vertauksen vuoksi lähes kaikki miehet kyllä huolisivat naisen joka on neitsyt.
Mä ainakin oon löytäny tinderistä useita 30-40-vuotiaita vuoroviikkoisiä. Kaikki jutut on vaan päättyneet siihen, että näillä miehillä on ollu alle kouluikäisiä lapsia enkä itse halua enää mitään pikkulapsiarkea, kun omat on jo lähellä täysi-ikää.
T. Kolmen lapsen mamma 39 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut aikapaljon yhäreitä näiden kotona, eikä kyllä kertaakaan ole jälkikasvu könynnyt äidin petiin kesken kaiken. Eikö ihmiset osaa kasvattaa lapsiaan?
m41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka voi olla, ettei tinderistä löytynyt? Valtava miesmäärä joista luulisi edes yhden kelvanneen.
Toisaalta, kaikkein varmin kikka on tehdä uusi profiili sinne ja kirjoittaa profiiliin, että myös ĸíľttì ja kokematon míes kelpaa. Silloin tuhannet miehet alkavat nähdä päiväunia sinusta, kun kokevat, että olet heidän pelastajansa ja ainut mahdollisuus parisuhteeseen heidän elämässään. Normaalisti nimittäin tuollaista miestä ei kukaan nainen huoli.
En usko että voisin olla kovin kokemattoman miehen kanssa. Kiltin kyllä joo, todellakin. Kai sieltä tinderistä tosiaan jonkun voisi löytää jos kelpuuttaisi "mitä vaan". Mutta minä en kelpuuta "mitä vaan". Ja toisaalta moni ei kelpuuta minua oletettavasti koska lapset. Mikä on ihan ok sinänsä, koska sekin tekee taas sen että minä en kelpuuttaisi heitä suhteeseen. Eli summa summarum, ei vaan ole löytynyt sitä oikeaa vielä. Tinderissä kuitenkin tuntuu olevan aika vähän sellaisia potentiaalisia miehiä jotka olisi ikäluokkaa 30-40 v, eronneita JA isejä.
-N32
Jos on vaikeuksia löytää omiin kriteereihin sopivaa miestä, niin silloin pitää vähentää niitä kriteerejä jotta voi onnistua. Eli myönnytykseksi huolia se neitsytmies (asia jota juuri kukaan nainen ei normaalisti suostu tekemään) sen vastineena, että se mies vuorostaan tekee sen myönnytyksen, että huolii naisen jolla on lapsia (asia jota hyvin harva mies on valmis tekemään).
Sitten varmaan tyydyn kohtalooni yksinäisenä naisena joka harrastaa silloin tällöin irtoseksiä hyväkuntoisten miesten kanssa.
-N32
Kerropa vielä mikä niissä kokemattomissa miehissä on niin kamalaa? Ihan konkreettisesti siis.
Vertauksen vuoksi lähes kaikki miehet kyllä huolisivat naisen joka on neitsyt.
Ei kai heissä mitään “kamalaa” ole sentään. Itselläni vaan henk.koht. seksuaaliset mieltymykset on aika vahvasti siihen suuntaan että mies on seksuaalisesti itsevarma ja kokenut, ennemmin kuin kokematon. Mutta tämä edustaa tosiaan vain omia seksuaalisia mieltymyksiä, maailmassa on varmasti paljonkin naisia joille miehen kokemattomuus on jopa se sytyttävä tekijä.
-N32
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP hakee ikäluokkaa, hae henkilöä iästä riippumatta
Koska jos mies on selvästi alle 30v tai paljon yli 40v niin suurella todennäköisyydellä hän ei sytytä seksuaalisesti.
-N32
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon löytäny tinderistä useita 30-40-vuotiaita vuoroviikkoisiä. Kaikki jutut on vaan päättyneet siihen, että näillä miehillä on ollu alle kouluikäisiä lapsia enkä itse halua enää mitään pikkulapsiarkea, kun omat on jo lähellä täysi-ikää.
Missäpäin Suomea?
-N32
Omani löytyi yhteisen kaverin juhannuspippaloista. Olivat tulleet sinne keikalle. Siitä se ajatus sitten lähti :) Miehellä 2 lasta ja itsellani 1 lapsi. Tosin omani on jo täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea?
-N32
Etelä-Suomi.
Harmittaa kun itse olen kíltti nainen ja haluaisin seurustella kíltin miehen kanssa, mutta ne räväkät diktaattori naiset nappaa aina nenän edestä kun en itse ole niin rohkea ja nopea. Ja ne kíltit miehet on niin vietävissä...