Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pahamaineinen yh voisi löytää uuden kumppanin

Vierailija
15.11.2020 |

No oikeasti en ole yh, vaan viikko-viikko äiti. Lapset 9v ja 6v. Ikä 32, mies saisi olla 30-40v. Baareissa en käy, keikat ym. on korona vienyt jo pitkään.. tinderistä ei löydy. Ihannekumppani olisi suunnilleen omanikäinen mies, jolla itsellään 1-3 lasta. Omassa ikäluokassa nämä vaan on vielä varattuja, kun ihmiset tuppaa eroamaan vasta neljäkymppisenä näköjään 😅

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka kutsuu tai edes vihjaa itseään yksinhuoltajaksi olematta yksinhuoltaja on oksettavan vastenmielinen ainakin näin miehen näkökulmasta. Ex-vaimo teki sitä joskus vaikka maksan itseni kipeäksi elatusmaksuja, lapset ovat luonani säännöllisesti ja olen osa heidän elämäänsä.

M37

Vai niin. En itsekkään halua miestä joka on kovin traumatisoitunut ex-vaimostaan, elatusmaksuistaan, isällisistä velvollisuuksistaan ja jauhaa niistä kaiket päivät. Vaikka ei edes kysytä. 

Pahamaineinen yh oli vitsi, ja koitin sillä nopeasti sivuuttaa ne kaikki perinteiset yh-jorinat mitkä alkaa kun mainitset olevasi "äiti joka etsii uutta parisuhdetta". Koska minua ihan oikeasti nyt kiinnostaa vain missä voisin kohdata kohderyhmääni, sen ulkopuolelta ei minua muut miehet tai ihmisten mielipiteet edes kiinnosta. 

-N32

En ole sama, mutta persoonasi vaikuttaa kyllä aika hiton vastenmieliseltä

Vierailija
22/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Ehkä seksin merkeissä voisi tapailla, mutta suhde ei kiinnosta.

T. M42/1lapsi.

Siihen saa kyllä 10-20 vuotta nuorempiakin 🤔

Mutta etsin tosiaan parisuhdetta.

-N32

M42 alapeukutti

En peukuttanut, tottahan tuo on ja 32v on jo aika vanha pelkkään seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka voi olla, ettei tinderistä löytynyt? Valtava miesmäärä joista luulisi edes yhden kelvanneen.

Toisaalta, kaikkein varmin kikka on tehdä uusi profiili sinne ja kirjoittaa profiiliin, että myös ĸíľttì ja kokematon míes kelpaa. Silloin tuhannet miehet alkavat nähdä päiväunia sinusta, kun kokevat, että olet heidän pelastajansa ja ainut mahdollisuus parisuhteeseen heidän elämässään. Normaalisti nimittäin tuollaista miestä ei kukaan nainen huoli.

En usko että voisin olla kovin kokemattoman miehen kanssa. Kiltin kyllä joo, todellakin. Kai sieltä tinderistä tosiaan jonkun voisi löytää jos kelpuuttaisi "mitä vaan". Mutta minä en kelpuuta "mitä vaan". Ja toisaalta moni ei kelpuuta minua oletettavasti koska lapset. Mikä on ihan ok sinänsä, koska sekin tekee taas sen että minä en kelpuuttaisi heitä suhteeseen. Eli summa summarum, ei vaan ole löytynyt sitä oikeaa vielä. Tinderissä kuitenkin tuntuu olevan aika vähän sellaisia potentiaalisia miehiä jotka olisi ikäluokkaa 30-40 v, eronneita JA isejä. 

-N32

Vierailija
24/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

T. M42/1lapsi.

Mikä tekee juuri sinusta niin hyvän seksissä että kelpaisit tälläiseen? 

Tosiaan on niitä nuorempia ja viriilejäkin tarjolla ihan jonoiksi asti niin miksi pitäisi valita ryppyinen mela?

Vierailija
25/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka voi olla, ettei tinderistä löytynyt? Valtava miesmäärä joista luulisi edes yhden kelvanneen.

Toisaalta, kaikkein varmin kikka on tehdä uusi profiili sinne ja kirjoittaa profiiliin, että myös ĸíľttì ja kokematon míes kelpaa. Silloin tuhannet miehet alkavat nähdä päiväunia sinusta, kun kokevat, että olet heidän pelastajansa ja ainut mahdollisuus parisuhteeseen heidän elämässään. Normaalisti nimittäin tuollaista miestä ei kukaan nainen huoli.

Tämä oli hauska! Oikeasti ne kiltit ovat vain hetkittäin ja näytösluontoisesti epätoivoisia. Vähän kun pintaa raaputtaa, selviää, että yh:t ja ”yh:t” eivät kelpaa, eivät myöskään yhtään pyöreät naiset. Ja samalla selviää toki, miksi ovat yksin.

Vierailija
26/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

T. M42/1lapsi.

Siihen saa kyllä 10-20 vuotta nuorempiakin 🤔

Mutta etsin tosiaan parisuhdetta.

-N32

M42 alapeukutti

En peukuttanut, tottahan tuo on ja 32v on jo aika vanha pelkkään seksiin.

Kiitos tiedosta, vaikka en tosiaan tee mitään sillä tiedolla mitä seksuaalisia mieltymyksiä joillain randomeilla 42v isämiehillä on. 

-N32

Vierailija
27/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä pitää olla lapsi(a)? Kysyn ihan vain aidosta kiinnostuksesta, koska itse en osannut koskaan ajatella, että sillä olisi merkitystä kumpaankaan suuntaan. Monesti tuota perustellaan sillä, että samassa elämäntilanteessa osaisi jotenkin ymmärtää toista paremmin. Kuinåtenkin itse sinkkuaikanani tapasin useita eronneita isiä, jotka eivät millään tasolla osanneet asettua toisen asemaan, ja toisaalta useita lapsettomia miehiä, joille se kävi ihan luonnostaan. Parisuhteeseen päädyin ihanan lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
28/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka kutsuu tai edes vihjaa itseään yksinhuoltajaksi olematta yksinhuoltaja on oksettavan vastenmielinen ainakin näin miehen näkökulmasta. Ex-vaimo teki sitä joskus vaikka maksan itseni kipeäksi elatusmaksuja, lapset ovat luonani säännöllisesti ja olen osa heidän elämäänsä.

M37

Vai niin. En itsekkään halua miestä joka on kovin traumatisoitunut ex-vaimostaan, elatusmaksuistaan, isällisistä velvollisuuksistaan ja jauhaa niistä kaiket päivät. Vaikka ei edes kysytä. 

Pahamaineinen yh oli vitsi, ja koitin sillä nopeasti sivuuttaa ne kaikki perinteiset yh-jorinat mitkä alkaa kun mainitset olevasi "äiti joka etsii uutta parisuhdetta". Koska minua ihan oikeasti nyt kiinnostaa vain missä voisin kohdata kohderyhmääni, sen ulkopuolelta ei minua muut miehet tai ihmisten mielipiteet edes kiinnosta. 

-N32

Hoplop on aika hyvä paikka, ainakin yh-äitejä seksiseuraksi löytyy hyvin normaaliaikoina, corona ajasta en nyt osaa sanoa kun ei ole tullut käytyä kuin mökillä, töissä ja kaupassa.

Vierailija
29/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huumorintajutonta porukkaa. Tajusin heti, mitä ap tarkoitti.

Leikkipuistoista? Siellä on isiä lastensa kanssa ja luonnollinen tilanne alkaa jutella. Samalla myös näkisi kuinka lapset on kasvatettu ja kuinka tulee omien kanssa toimeen.

Vierailija
30/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että voisin olla kovin kokemattoman miehen kanssa. Kiltin kyllä joo, todellakin. Kai sieltä tinderistä tosiaan jonkun voisi löytää jos kelpuuttaisi "mitä vaan". Mutta minä en kelpuuta "mitä vaan". Ja toisaalta moni ei kelpuuta minua oletettavasti koska lapset. Mikä on ihan ok sinänsä, koska sekin tekee taas sen että minä en kelpuuttaisi heitä suhteeseen. Eli summa summarum, ei vaan ole löytynyt sitä oikeaa vielä. Tinderissä kuitenkin tuntuu olevan aika vähän sellaisia potentiaalisia miehiä jotka olisi ikäluokkaa 30-40 v, eronneita JA isejä. 

-N32

Jos on vaikeuksia löytää omiin kriteereihin sopivaa miestä, niin silloin pitää vähentää niitä kriteerejä jotta voi onnistua. Eli myönnytykseksi huolia se neitsytmies (asia jota juuri kukaan nainen ei normaalisti suostu tekemään) sen vastineena, että se mies vuorostaan tekee sen myönnytyksen, että huolii naisen jolla on lapsia (asia jota hyvin harva mies on valmis tekemään).

Vierailija
31/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Tuskin halusi vähätellä sinua. Tässä puhutellaan niitä miehiä, joiden sanavarastossa ei ole muita ilmaisuja kuin ”yh” eronneille vanhemmille, jotka ovat naisia - täysin huoltajuusjärjestelyistä riippumatta.

Vierailija
32/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä pitää olla lapsi(a)? Kysyn ihan vain aidosta kiinnostuksesta, koska itse en osannut koskaan ajatella, että sillä olisi merkitystä kumpaankaan suuntaan. Monesti tuota perustellaan sillä, että samassa elämäntilanteessa osaisi jotenkin ymmärtää toista paremmin. Kuinåtenkin itse sinkkuaikanani tapasin useita eronneita isiä, jotka eivät millään tasolla osanneet asettua toisen asemaan, ja toisaalta useita lapsettomia miehiä, joille se kävi ihan luonnostaan. Parisuhteeseen päädyin ihanan lapsettoman miehen kanssa.

Koska oman kokemukseni mukaan samassa elämäntilanteessa oleva juurikin ymmärtää parhaiten. Tottakai aina on poikkeuksia, eikä tuo ole mikään kiveenhakattu vaatimus. Mutta luullakseni parhaan osuman löytäisin todennäköisemmin tuosta viiteryhmästä ja siksi mietin missä heitä voisi tavata. Hoplop tosiaan voisi olla hyvä, mutta kun korona. 

-N32

Vierailija
33/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahamaineisesta yyhoo äidistä mulla tulee ekana mieleen nää otsikoissakin olleet vuoden äidit jotka on jättänyt vaippaikäisen yksin kotiin ja lähtenyt ryyppäämään.

Vierailija
34/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta?

Vierailija
35/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N32

Jos on vaikeuksia löytää omiin kriteereihin sopivaa miestä, niin silloin pitää vähentää niitä kriteerejä jotta voi onnistua. Eli myönnytykseksi huolia se neitsytmies (asia jota juuri kukaan nainen ei normaalisti suostu tekemään) sen vastineena, että se mies vuorostaan tekee sen myönnytyksen, että huolii naisen jolla on lapsia (asia jota hyvin harva mies on valmis tekemään).

Nuo molemmat vaatimukset ovat oikeastaan aivan naurettavia ja perustuvat muinaisiin ajatusmalleihin, missä mies "ei halua pitää toisen siittämiä lapsia povellaan" ja nainen taas pitää sellaista miestä jolla on poikuus tallella "epämiehekkäänä ja lauman pahnanpohjimmaisena". Eläinmaailmassahan nämä ajatusmallit elävät ja voivat hyvin molemmat.

Vierailija
36/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N32

Sitten varmaan tyydyn kohtalooni yksinäisenä naisena joka harrastaa silloin tällöin irtoseksiä hyväkuntoisten miesten kanssa. 

-N32

Vierailija
37/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Siinä on aika paljon soviteltavaa, jos kuviossa on mukana useita lapsia ja eksiä. Uusperheet eivät ole helppoja, mutta jotkut niistäkin toki selviävät.

Itselläni on lapsuudesta huonoja kokemuksia uusperheistä, joten en haluaisi tuoda vieraita ihmisiä asumaan lasteni kotiin. Toki voihan sitä seurustella asumatta yhdessä.

Vierailija
38/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulle vielä mies voi löytyä sieltä 50+ joukosta.

Vierailija
39/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Siinä on aika paljon soviteltavaa, jos kuviossa on mukana useita lapsia ja eksiä. Uusperheet eivät ole helppoja, mutta jotkut niistäkin toki selviävät.

Itselläni on lapsuudesta huonoja kokemuksia uusperheistä, joten en haluaisi tuoda vieraita ihmisiä asumaan lasteni kotiin. Toki voihan sitä seurustella asumatta yhdessä.

Eikai kukaan nyt vieraita ihmisiä kotiinsa tuokaan asumaan herranjestas. 

Vierailija
40/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rääkyvät ja räväkät kouvolatukat löytää kumppaneita mistä vaan.

Ja aina vielä niitä hissukoita joita saavat tyrannisoida ja nollata ihan mielivaltaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi