Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on nykyään kiinnostuneita sijoittamisesta

Vierailija
15.11.2020 |

Oletteko huomanneet trendin

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
2/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika on sellainen. Nyt olisi mahdollisuus tehdä rahaa. Tietäisipä miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se kielii turvattomuudesta ja luottamuksen puutteesta yhteiskunnan kykyyn taata kaikille riittävä tulo ja hyvinvointi. Huoli on perusteltu.  Itse säästän ja sijoitan turvatakseni terveydenhoitoni tulevaisuudessa. Meillä on julkinen terveydenhuolto pellepuoskareiden käsissä ja jonot leikkauksiin järjettömiä. Kun muutaman kerran näihin tumpeloihin ja sadisteihin on törmännyt ja tietää, että rahalla asiat olisi hoitunut nopeasti, niin tästä viisastuneena päätin hankkia sen verran rahaa, että minulla on varaa käyttää yksityistä puolta.

Vierailija
4/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja se kielii turvattomuudesta ja luottamuksen puutteesta yhteiskunnan kykyyn taata kaikille riittävä tulo ja hyvinvointi. Huoli on perusteltu.  Itse säästän ja sijoitan turvatakseni terveydenhoitoni tulevaisuudessa. Meillä on julkinen terveydenhuolto pellepuoskareiden käsissä ja jonot leikkauksiin järjettömiä. Kun muutaman kerran näihin tumpeloihin ja sadisteihin on törmännyt ja tietää, että rahalla asiat olisi hoitunut nopeasti, niin tästä viisastuneena päätin hankkia sen verran rahaa, että minulla on varaa käyttää yksityistä puolta.

Tätä minäkin pohdin. Ap

Vierailija
5/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä! En tiedä ketään.

Vierailija
6/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös pelottaa julkisen terveydenhuollon kömpelyys ja toimimattomuus. Siihen ei kannata turvautua, että sieltä saa apua.

Vierailija
7/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritän koko ajan budjettivaihtoehtoja excelissä. Tein juuri aika ison suunnanmuutoksen elämäntavoissa siksi että säästän vuodessa 438 €. Katsotaan kannattaako. Täytyy koko ajan olla askel edellä ja säästöjä ripoteltuna eri vaihtoehtoihin joista saa tarvittaessa äkkiä käyttöönkin.

Vierailija
8/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua myös pelottaa julkisen terveydenhuollon kömpelyys ja toimimattomuus. Siihen ei kannata turvautua, että sieltä saa apua.

Sääli, että yhteiskunta luisuu siihen, että rahalla saa palveluita ja terveyttä.

Vierailija
9/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aika on sellainen. Nyt olisi mahdollisuus tehdä rahaa. Tietäisipä miten.

Jos haluat tehdä tällä nykyisellä taloussekoilulla rahaa, niin osta fyysistä kultaa. Esim. Voima goldilta, onnistuu netissäkin, eikä tarvitse kerralla ostaa tietyn kokoista kultaäärää, eli kolikkoa tai harkkoa, vaan kultaa voi ostaa grammoissa. Vaikka 15 grammaa, jos haluaa. He juuri poistivat ostotoimeksiantokohtaisen palkkion, joten kulu on prosentuaalisesti aina samansuuruinen, ostitpa paljon kerralla tai vähän. Kulu on 1,99%.

Mutta kaikki kullan hointaa nostavat ajurit ovat nyt olemassa ja pahenemassa vain. Tutustu sivustoon Kultaeeva niin löydät lisää syitä sille, miksi.

Vierailija
10/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekinhan ne korona-aikana säästyneet rahat on laitettava.

Vierailija
11/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki odottaa tai pelkää romahdusta. 

Vierailija
12/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli, että yhteiskunta luisuu siihen, että rahalla saa palveluita ja terveyttä.

No mutta kun ei saa rahallakaan! Ainoastaan robotin tekemiä kutsuja, mukamashoitoa ja lopulta nappuloita:-(

Vierailija
13/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöritän koko ajan budjettivaihtoehtoja excelissä. Tein juuri aika ison suunnanmuutoksen elämäntavoissa siksi että säästän vuodessa 438 €. Katsotaan kannattaako. Täytyy koko ajan olla askel edellä ja säästöjä ripoteltuna eri vaihtoehtoihin joista saa tarvittaessa äkkiä käyttöönkin.

Minä taas teen päätöksiä mututuntumalla. Sattuma on ystäväni. Arki on kiireistä, joten en ehdi lukea edes talousuutisia.

Olen skeptinen säästämisen suhteen erilaisiin rahastoihin. Liian monta porrasta ja välikättä. Kerään itse voitot ja kärsin tappiot.

Vierailija
14/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aikana sijoittaminen osakkeisiin on helppoa. Katsoo käyriä: ne jotka ovat tippuneet koronan jälkeen, nousevat sieltä hyvällä varmuudella.

Muutenkin, se mikä menee ylös, tulee menemään alas. Mutta koronan jälkeen lähes kaikki menee ylös.

Vierailija
15/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aika auki juuri nyt. Ensi vuonna voidaan lähteä taas hitaaseen nousuun, tai sitten tämä lähtee talven aikana menemään täysin päin helvettiä.

Vierailija
16/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa ikäryhmässä (n. 30v) ei enää uskota, että yhteiskunta kykenee tarjoamaan eläkettä kohtuullisessa iässä ja summalla, jolla voisi tulla toimeen. Säästetään ja sijoitetaan siis pitkän aikavälin tähtäimellä, jotta ei tarvitse kärsiä työelämässä enää 70-vuotiaana tai selvitä pelkällä työttömyystuella viimeisillä vuosikymmenillä.

Vierailija
17/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös sijoittaa asioihin, joita kannattaa / tarvitsee henkilökohtaisessa elämässä. Sijoitin Finnairiin ilmailun takia. Minusta on yksinkertaisesti mukavaa omistaa pieni pala lentoyhtiöstä. Kun näen taivalla Finnairin lentokoneen, mietin, että minä omistan pikkiriikkisen palan tuosta.

Vierailija
18/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestakaisin heiluvassa pörssissä voi tehdä helposti paljon rahaa. Laskupörssissä shorttaamalla on varmasti moni rikastunut nyt poikkeusaikana. Mitä järkeä olisi jättää tilaisuus käyttämättä. Talouden ja sijoitustoiminnan perusasiat on kuitenkin kaikille opetettu jo peruskoulussa.

Vierailija
19/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös sijoittaa asioihin, joita kannattaa / tarvitsee henkilökohtaisessa elämässä. Sijoitin Finnairiin ilmailun takia. Minusta on yksinkertaisesti mukavaa omistaa pieni pala lentoyhtiöstä. Kun näen taivalla Finnairin lentokoneen, mietin, että minä omistan pikkiriikkisen palan tuosta.

Mieluummin kuitenkin kannattaa ostaa sellaisia mitä kannattaa ostaa.

Vierailija
20/70 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssi katsoo tulevaan. Puolen vuoden päästä koronarokotteen jakelu on käynnissä ja se näkyy kursseissa. Parhaat ostopaikat olivat loppukeväästä ja alkukesästä, mutta edelleen monissa osakkeissa on reilua aliarvostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi