Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etova mies

Vierailija
12.03.2014 |

Mieheni on vuosien varrella kerryttänyt kiloja lisää ja lisää, ja on nykyään todella lihava. Aloittaessamme seurustelun hän painoi ainakin 30 kg vähemmän ja oli muutenkin paremmassa kunnossa. Nykyään hän hengästyy helposti, kuorsaa ja hikoilee. Jos nyt tapaisimme, ei toisia treffejä varmastikaan tulisi.

Mies ei kiinnosta minua seksuaalisesti enää lainkaan. Seksiä harrastamme "säälistä" muutaman kerran kuussa. Mies haluaisi paljon useammin, minua ajatus seksistä hänen kanssaan lähinnä ällöttää. Olen alkanut ajatella eroa todella usein. En tiedä mitä tehdä. Ulkonäköä lukuunottamatta hän on aivan ihana ja rakastan häntä syvästi. Hän on huomaavaisin, älykkäin ja kiltein mies, jonka tunnen. Miten ihmeessä pääsen tämän ulkonäköasian ylitse? Vai voiko siitä ylipäätään päästä ylitse, pitäisikö vain antaa olla ja erota?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ei ne läskit hetkessä lähde ja jaksatko alkaa tsemppaamaan sitä miestä...? Te vähän niin kuin "kasvoitte erillenne" :D

Vierailija
2/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpis. Sun pitäisi hommata mies ennen kuin voit erota siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitatat sen bikinikuntoon;)

Vierailija
4/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... jos tämän olisi kirjoittanut mies otsikolla "etova vaimo" ja sisältö olisi tekstissä sama, niin raivokkaita vastauksia olisi tullut jo ryöpyittäin.

Että senkin tunteeton paskahousu, toivottavasti vaimosi laihduttaa, sitten eroaa sinusta ja löytää paremman miehen.

Vierailija
5/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Kuvottava tapaus. Ei todellakaan ole älykäs jos ei tajua kuin oksettava on

Vierailija
6/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:09"]Eroa. Ei ne läskit hetkessä lähde ja jaksatko alkaa tsemppaamaan sitä miestä...? Te vähän niin kuin "kasvoitte erillenne" :D

[/quote]

Hahaah :DDD jos mies olisi kirjoittanut tuon tänne vaimostaan, niin johan saisi paskamyrskyn niskaansa.

Vierailija
7/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt rakastunut toooooooodella ylipainoiseen mieheen. Seksikkäin mies koko maailmassa. 

Vierailija
8/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisu nyt ensin se, ja hihku sitten vasta!

Vierailija
9/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teillä ruoat tekee? Kuka käy kaupassa? Jos on diabetes.Siitä seuraa sydämen vajaatoiminta. Se taas kerää nestettä.

Ukko lääkäriin.

Vierailija
10/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se syö niin paljon, että lihoo? Etkö voi alkaa tekemään terveellisempää ruokaa hänen kanssaan? Yhteinen päämäärä ja sinä siinä mukana, tekeehän se sinullekin syödä terveellisesti.

Vierailija
11/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mua ainakaan haittaa miehen läskit, mutta toisaalta ymmärrän jos ne haittaa. Tiedän itse läskinä että miestä varmasti itseäänkin ne haittaa, ja loukkaantuu jos vaimo sanoo että ei halua enää. Jos kerran mies on muuten hyvä, ei kannata erota, mutta yhdessä alatte kuntoilla ja vaimohan yleensä ruuat laittaa, niin terveellistä ruokaa vaan, miehethän laihtuvat tosi nopeasti kun alkavat laihduttaa.

Vierailija
12/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyvää...

Vierailija
13/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:19"]

Kuka teillä ruoat tekee? Kuka käy kaupassa? Jos on diabetes.Siitä seuraa sydämen vajaatoiminta. Se taas kerää nestettä.

Ukko lääkäriin.

[/quote]

En usko, että on mitään fyysistä syytä. Ihan vaan on syönyt itsensä tuohon kuntoon vuosien varrella. Miestä voisi kuvailla työnarkomaaniksi. Hän istuu aamusta iltaan tietokoneellaan tai puhelimessa, eikä kuulemma ehdi liikkumaan. Työlounaita ja illallisia on paljon. Syö todella epäterveellisesti ja aivan liikaa. Hänellä on usein jopa omia karkkikätköjä. Jos huomautan asiasta, hän loukkaantuu ja syö entistä enemmän.

Ap

Vierailija
14/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhde toimi, jos seksi ei toimi. Eroa. Eihän teillä ole lapsia?

Vierailija
15/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on pari kappaletta ja olemme naimisissa, joten ei se lähteminen ihan yksinkertaista ole. Tuntuu jotenkin todella typerältä hajottaa perhe näin pinnallisesta syystä. Mutta vaikea mun on miehen puolesta laihduttaakaan.

Vierailija
16/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:55"]

Lapsia on pari kappaletta ja olemme naimisissa, joten ei se lähteminen ihan yksinkertaista ole. Tuntuu jotenkin todella typerältä hajottaa perhe näin pinnallisesta syystä. Mutta vaikea mun on miehen puolesta laihduttaakaan.

[/quote]

Tämä siis Ap

Vierailija
17/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusta lukiessa tuli mieleen yksityiskohtia myöten, olenko itse kirjoittanut tämän... Patoan kyllä nämä tunteet tehokkaasti sisälleni, koska ei ole toisen asia alkaa puuttumaan aikuisen ihmisen syömisiin/painoon. Tietty olen yrittänyt ohjata ruokavaliotamme paremmaksi. Eniten ärsyttää kuorsaus. Sitä olen hänelle monesti sanonut että "pari vuotta sitten et vielä kuorsannut..." (oli hoikka). Mutta ei vaan mene jakeluun.

Eipä kai mulla siis muuta, kuin että et ole, ap, ainoa :\

Vierailija
18/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että et tusko, että on mitään fyysistä syytä. Ihan vaan hän on syönyt itsensä tuohon kuntoon vuosien varrella. Ja, kuinka  miestä voisi kuvailla työnarkomaaniksi;  "Hän istuu aamusta iltaan tietokoneellaan tai puhelimessa, eikä kuulemma ehdi liikkumaan. Työlounaita ja illallisia on paljon. Syö todella epäterveellisesti ja aivan liikaa. Hänellä on usein jopa omia karkkikätköjä. Jos huomautan asiasta, hän loukkaantuu ja syö entistä enemmän".

Ehkä voisit aloittaa hienovaraisesti vihjaisemalla hänelle kertomalla, pelkäät, että kuinka kauana hän jaksaa. Ja aikooko hän vastaisuudessa omistautua vain itslleen ja kasvattaa jo nyt muita vastaan vararengasta. Reilu ylipaino ja työnarkomania ei ole terveellinen yhdistelmä Vaikuttaa sille, että sinä näit ensin vain ulkoisen ongelman ylipainon, mutta  viimeisessä viestissäsi paljastui, että on toinenkin syy, joka saa varmasti mietteliääksi tulevaisuuden suhteen, joten sinulla on ainakin kaksi syytä, miksi olla huolissaan tulevasta. Ja, jommankumman varjolla tai molempien kautta voisit lähestyä miestäsi ja kertomalla, että olet huolissasi ja, että sinusta olisi tavattoman ikävää, jos mies -jos hän jatkaa samaa rataa- pian saa sinut kokemaan itsesi ulkopuoliseksi, sellaiseksi, joka ei enää mahdu miehen elämään, tai toisin päin. Ja, mikä olisi sääli, sillä tiedät, että jossain syvällä miehessäsi asuu pohjimmaltaan todella hyvä ja arvostettava ihminen, jota kaipaat takaisin vierellesi   

Vierailija
19/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäistä tällaisessa tilanteessa on, kun meillä yritän ettei ostettais ruokakaupasta mitään paskaa, nii mies on heti että "kulta mitä sä ajattelet, ei sun tarvii laihduttaa, oot jo liian laiha!" ..no shit sherlock. Että mitenpä muuttais asenteita kun toinen ei tajua että tarviis muuttua?

Vierailija
20/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:17"]

Veemäistä tällaisessa tilanteessa on, kun meillä yritän ettei ostettais ruokakaupasta mitään paskaa, nii mies on heti että "kulta mitä sä ajattelet, ei sun tarvii laihduttaa, oot jo liian laiha!" ..no shit sherlock. Että mitenpä muuttais asenteita kun toinen ei tajua että tarviis muuttua?

[/quote]

Nimenomaan! Yritän kiertää kaikki sipsi- ja karkkiosastot kaukaa, mutta viimeistään siitä kassalta lähtee suklaapatukoita mukaan. Tuntuu niin typerältä, että pitää vahtia aikuisen ihmisen syömisiä, kun lapsetkin uskoo helpommalla! Iso osa ongelmaa ovat myös työmatkat, joita on paljon. Enhän mä silloin voi vaikuttaa sitäkään vähää siihen, mitä mies suuhunsa pistää.

Mies kyllä innostuu välillä joistain lajeista, mutta ne on aina todella epäkäytännöllisiä. Esimerkiksi golf ja laitesukellus. Kummastakaan ei ole kyllä mitään hyötyä kunnon tai laihtumisen kannalta. Joku lenkkeily tai kuntosali ei käy missään tapauksessa. Mä en todellakaan tiedä, miten taon tuohon mieheen järkeä.

Ap