Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etova mies

Vierailija
12.03.2014 |

Mieheni on vuosien varrella kerryttänyt kiloja lisää ja lisää, ja on nykyään todella lihava. Aloittaessamme seurustelun hän painoi ainakin 30 kg vähemmän ja oli muutenkin paremmassa kunnossa. Nykyään hän hengästyy helposti, kuorsaa ja hikoilee. Jos nyt tapaisimme, ei toisia treffejä varmastikaan tulisi.

Mies ei kiinnosta minua seksuaalisesti enää lainkaan. Seksiä harrastamme "säälistä" muutaman kerran kuussa. Mies haluaisi paljon useammin, minua ajatus seksistä hänen kanssaan lähinnä ällöttää. Olen alkanut ajatella eroa todella usein. En tiedä mitä tehdä. Ulkonäköä lukuunottamatta hän on aivan ihana ja rakastan häntä syvästi. Hän on huomaavaisin, älykkäin ja kiltein mies, jonka tunnen. Miten ihmeessä pääsen tämän ulkonäköasian ylitse? Vai voiko siitä ylipäätään päästä ylitse, pitäisikö vain antaa olla ja erota?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pikkusieluista porukkaa. Miten saitte ne lapset tehtyä jos ei oma mies kelpaa sängyssä?

Vierailija
22/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:57"]

Kyllä on pikkusieluista porukkaa. Miten saitte ne lapset tehtyä jos ei oma mies kelpaa sängyssä?

[/quote]

No ei se mies aina ole ollut lihava. Sehän tässä niin ikävää onkin. Silloin vuosia sitten (yli 10 vuotta) kun tapasimme, hän oli todella vetävä paketti. Seksielämä oli todella aktiivista ja ihanaa. Nyt onkin vähän huijattu olo. Toki olen itsekin vanhetessa vähän pulskistunut muutamia kiloja, mutta se että toinen muuttuu aivan eri näköiseksi on aika kamalaa. Ei sitä samaksi ihmiseksi enää tunnistaisi, jos ei olisi koko ajan vierestä seurannut.

Vinkkejä kyllä vastaanotetaan, miten huijata mies laihtumaan? Otan vaikka vastaan ruokareseptejä, jotka eivät vaikuta laihdutusruoalta, mutta ovat kuitenkin terveellisiä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siemen itää naapurin mullassakin;)

Vierailija
24/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:11"]Kyllä on pikkusieluista porukkaa. Miten saitte ne lapset tehtyä jos ei oma mies kelpaa sängyssä?

Kyllä siemen itää naapurin mullassakin;)

[/quote]

Ansaitsit juuri vuoden komedienne-palkinnon!

Vierailija
25/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin rakastajan. Miksi rikkoa kokonainen perhe, jos seksi on ainoa ongelma?