Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on farmariasuinen 56v dilponi-insinööri, tennarit ja tyköistuvat paidat jne ja rehellisesti moni nainen luulee sitä alle nelikymppiseksi

Vierailija
14.11.2020 |

Hyvin löytää seuraa

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahamiehet löytää naisia

Vierailija
22/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta kyllä kuulostaa. Mutta minä oon jo liian vanha hänelle, voi miten harmittaa. Hän varmasti valitsee alta kolmekymppisen naisen, kuten kaikki muutkin miehet. 

Ovat kylillä samannäköisiä kun nainen alta kolmekymppinen mutta menee kolmevitosesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siitä?

Vierailija
24/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kuuttakymppiä käyvä enomies ja hieman hymyilyttää nämä ikipojat, no toisaalta taitaa siellä hoo-moilas- puolella olla poikamaisuus valttia. Naiset siis kulissia ( tai fantasiaa)...... aikuinen mies- pukeudu kuin mies " Siitä löytyy kirjallisuuttakin.

Vierailija
25/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies vaihtaa farmarit potkuhousuihin kun eläkkeelle pääsee. Tyköistuvat vaipat pitävät tyrän kurissa. Nokkamukiin voi lorauttaa tilkan vodkaa. 🍼

Vierailija
26/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaverisi on sinkku?

Koska se on dilponi-insinööri.

Vierailija
27/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla jatkuvasti tulee vastaa tuo ikäjuttu. Ihmiset eivät vaan tunnista tietyn ikäisiä ihmisiä. Heillä ei ole käsitystäkään, minkä ikäisenä näytetään miltäkin.

Vierailija
28/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmari se sun kaveri voi kyllä olla ja ajelee farmariautolla. Mutta ei sitä kukaan nelikymppiseksi luule.

Vierailija
29/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

poni-insinöörit vie meidän kaikki naiset :-(

Vierailija
30/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla jatkuvasti tulee vastaa tuo ikäjuttu. Ihmiset eivät vaan tunnista tietyn ikäisiä ihmisiä. Heillä ei ole käsitystäkään, minkä ikäisenä näytetään miltäkin.

mutta usko siihen että kyllä juuri MINÄ tunnistan, useimmiten syntymäkuukauden tarkkuudella jos ei nyt ihan päivän, on järkkymätön!

Vierailija
31/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tässä tarkoitetaan farmariasulla, mutta mulla lähti soimaan hälytyskellot. Farkut ok, mutta farmariasu? Yök, että takkikin samaa settiä?

N48

Vierailija
32/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihanne se nuorelta näyttäminen on? Turhamaisuutta? Vanhuuden pelkoa? Miksi ei voi näyttä vaan ikäiseltään ja olla siihen tyytyväinen. Ja olla ikäistensä seurassa. Tämä olisi aitoa miehekkyyttä.

Vierailija
33/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on farmariasu? Onks sillä lappuhaalarit? Ehkä myös denim-lippalakki Mikki-printillä. NAM.

Vierailija
34/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on farmariasu? Onks sillä lappuhaalarit? Ehkä myös denim-lippalakki Mikki-printillä. NAM.

:-DDDDDDD

Vierailija
35/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä heterojuttu vai joku muu?

Vierailija
36/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmariasu :D

Varmaankin myös ajaa farmariautolla

Ja idolina on Sukarin Topi

Vierailija
37/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, ettei oo diapami-insinööri?

Vierailija
38/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu koyhän oloisesti.

Vierailija
39/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä farmariasu-hörhö! 😂😂 Joka päivä aloituksia viisikymppisistä farmariasuisesta miehestä tennareissa ja tyköistuvassa takissa.

Yksi neuvo ap: mene hoitoon

Minä antaisin kyllä toisenkin neuvon: ei farmariasua, koskaan, ikinä, milloinkaan.

Vierailija
40/82 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellaiset pinkit, joissa on toinen olkain vain kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä