Kaveri on farmariasuinen 56v dilponi-insinööri, tennarit ja tyköistuvat paidat jne ja rehellisesti moni nainen luulee sitä alle nelikymppiseksi
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ihanalta kyllä kuulostaa. Mutta minä oon jo liian vanha hänelle, voi miten harmittaa. Hän varmasti valitsee alta kolmekymppisen naisen, kuten kaikki muutkin miehet.
Ovat kylillä samannäköisiä kun nainen alta kolmekymppinen mutta menee kolmevitosesta
Olen itse kuuttakymppiä käyvä enomies ja hieman hymyilyttää nämä ikipojat, no toisaalta taitaa siellä hoo-moilas- puolella olla poikamaisuus valttia. Naiset siis kulissia ( tai fantasiaa)...... aikuinen mies- pukeudu kuin mies " Siitä löytyy kirjallisuuttakin.
Tosimies vaihtaa farmarit potkuhousuihin kun eläkkeelle pääsee. Tyköistuvat vaipat pitävät tyrän kurissa. Nokkamukiin voi lorauttaa tilkan vodkaa. 🍼
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaverisi on sinkku?
Koska se on dilponi-insinööri.
Tällä palstalla jatkuvasti tulee vastaa tuo ikäjuttu. Ihmiset eivät vaan tunnista tietyn ikäisiä ihmisiä. Heillä ei ole käsitystäkään, minkä ikäisenä näytetään miltäkin.
Farmari se sun kaveri voi kyllä olla ja ajelee farmariautolla. Mutta ei sitä kukaan nelikymppiseksi luule.
poni-insinöörit vie meidän kaikki naiset :-(
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla jatkuvasti tulee vastaa tuo ikäjuttu. Ihmiset eivät vaan tunnista tietyn ikäisiä ihmisiä. Heillä ei ole käsitystäkään, minkä ikäisenä näytetään miltäkin.
mutta usko siihen että kyllä juuri MINÄ tunnistan, useimmiten syntymäkuukauden tarkkuudella jos ei nyt ihan päivän, on järkkymätön!
En tiedä mitä tässä tarkoitetaan farmariasulla, mutta mulla lähti soimaan hälytyskellot. Farkut ok, mutta farmariasu? Yök, että takkikin samaa settiä?
N48
Mikäs ihanne se nuorelta näyttäminen on? Turhamaisuutta? Vanhuuden pelkoa? Miksi ei voi näyttä vaan ikäiseltään ja olla siihen tyytyväinen. Ja olla ikäistensä seurassa. Tämä olisi aitoa miehekkyyttä.
Mikä on farmariasu? Onks sillä lappuhaalarit? Ehkä myös denim-lippalakki Mikki-printillä. NAM.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu? Onks sillä lappuhaalarit? Ehkä myös denim-lippalakki Mikki-printillä. NAM.
:-DDDDDDD
Onko tämä heterojuttu vai joku muu?
Farmariasu :D
Varmaankin myös ajaa farmariautolla
Ja idolina on Sukarin Topi
Ootko varma, ettei oo diapami-insinööri?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä farmariasu-hörhö! 😂😂 Joka päivä aloituksia viisikymppisistä farmariasuisesta miehestä tennareissa ja tyköistuvassa takissa.
Yksi neuvo ap: mene hoitoon
Minä antaisin kyllä toisenkin neuvon: ei farmariasua, koskaan, ikinä, milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
sellaiset pinkit, joissa on toinen olkain vain kiinni.
Rahamiehet löytää naisia