Kuinka usein harrastatte seksiä?
Kommentit (60)
Riippuu tosi paljon. Yleensä 1-2 kertaa viikossa. Joskus on taukoa joku viikko ehkä mutta joskus taas monta kertaa viikossa. Suhteessa oltu 6 vuotta.
Joskus ja jouluna
Yhdessä 18 vuotta
Kyllästymiseen saakka...kerran kymmenessä vuodessa😁
Mekin oltu yhdessä 6 vuotta ja seksiä noin kerta viikkoon. Joinain aikoina enemmän ja joinain vähemmän. Normaalia parisuhteessa.
Joskus edellisessä elämässä viimeksi.
Poikuus 47
2-3krt viikossa. Joskus voi myös mennä 1-2vkoa ilmankin. Harvoin.
Keskimäärin 6 kertaa viikossa. Yhdessä 22vuotta, kaksi lasta.
Olen etäsuhteessa, joten vaihtelee aika paljon sen mukaan kuinka usein nähdään. Nyt on monta viikkoa jo edellisestä tapaamisesta, joka kesti vain 2 päivää. Niiden aikana kyllä pantiin 5 kertaa.
Keskimäärin 3-4 kertaa viikossa tosin nyt raskauden aikana vähentynyt erinäisistä kivuista johtuen joten sanotaanko minimissään 2 kertaa. Yhdessä 3 vuotta.
Ei parisuhteessa, viimeksi muutama vuosi sitten.
pari vuotta sitten viimeksi. Saas nähdä miten jouluna
Näköjään ei enää ollenkaan, miehen valinta. Ei halua hakea apua, en voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä apua?
Kerran pari viikossa keskimäärin. Yhdessä kymmenisen vuotta. Lapsia kolme. Olen aina päällä kun mies ei jaksa, loppuu touhut siihen paikkaan jos ehdotan asennon vaihtoa
2 kertaa viikossa on aika vakio. Suhteessa 10 vuotta ja ruuhkavuodet. Joskus tahti saattaa olla satunnaisesti 3-5 krt viikossa, mutta otin noin vuosi sitten ehkäisykapselin ja ovikset jääneet pois. Luulen, että se vaikuttaa tunnelmaan jollainlailla, sivuoireina myös erittäin kovia päänsärkyjä ja tiputteluvuotoja. Mun mies on jo nukahtanut lasten kanssa, mutta taas piti ollaan gramman Panadol, en siis välttele seksiä. On mieskin alkanut pyöritellä ajatusta vasektomiasta mielessään ja kelpaisi kyllä. Tuntuu kuin olisin iskenyt pääni betoniin. Pakko silti lukea av:ta....
Viimeksi huhtikuussa 2014. Yhdessä ollaan edelleen. Tässä sattunut kaikenlaisia juttuja molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
MItä apua pitäisi hakea?
Noin kerran viikossa. Itse haluaisin enemmän, mutta tällä hetkellä Fifa ja pleikkari vievät miehen ajasta 3/4...