Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä asunnossa on vikana, ei voi olla noin halpa!!!!

Vierailija
12.03.2014 |

Jotain outoa täytyy olla. Ei voi olla noin halpa vaikka putkiremppa ja kaikki tulossa:
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8290251

Mitä sanoaa av-raati?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kammottava jo ulkopinnaltaan.

Vierailija
2/67 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita remontteja tulossa, pieni tuo on ja siitä johtuen huoneet on karseen pieniä, matalat huoneet, kallis yhtiövastike, kehärata tulee suunnileen tontin rajalle ja se vie ison osan asumisviihtyvyydestä...

Ei tuota kukaan tuolla hinnalla osta enkä itse ottaisi puolellakaan tuosta hinnasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helsingistäkin saa jo tuohon hintaan paremmassa kunnossa olevan. Varmasti saa vantaalta ja varmaan Espoostakin. Tietenkään ei jostain eliittialueelta merenrannalta varmaan Espoosta, mutta silti.. ei minusta mikään halpa tuon kuntoiseksi. Remppaan menee tonneja. Sillä rempan hinnalla tuon tönön hintaan lisättynä saisi jo suoraan ostettua PALJON paremman.

Vierailija
4/67 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh.. tuossahan syy jo tekstissäkin tulee oikeastaan.. en ihmettele kalliita yhtiövastikkeita...

Vierailija
5/67 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa Oulun läheltä saa ison omakotitalon alle 200t

http://m.asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8121691

Tuoki oli vaan yksi esimerkki monista

Vierailija
6/67 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/67 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on järkyttäviä. Esim. kylpyhuoneen laatasta kuvaa... sauna tai pesukonetilat eivät mahdu kuvaan kunnolla. Ollut kova zoomi päällä?

Vierailija
8/67 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just noi9den tulevien remonttien takia, kyllähän niihin rahaa saa uppoamaan?

Vierailija
9/67 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt arvata, että myyjäksi epäillään. Ei, en ole myyjä, olen ostamassa. Vieläkin, vaikka tosi hyviä kommentteja kerrottekin. Tuo on halpa. Alue on syrjässä, mutta lähellä kaikkea. Kauniimpi tuo asunto on kuin nuo home-kyltitetyt herralatalot. Ja samanhintainen kuin joku lähiökerrostalo radanvarrelta.

Tietäiskö joku enemmän alueesta? 

-ap

Vierailija
10/67 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/67 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 11:33"]Olisi pitänyt arvata, että myyjäksi epäillään. Ei, en ole myyjä, olen ostamassa. Vieläkin, vaikka tosi hyviä kommentteja kerrottekin. Tuo on halpa. Alue on syrjässä, mutta lähellä kaikkea. Kauniimpi tuo asunto on kuin nuo home-kyltitetyt herralatalot. Ja samanhintainen kuin joku lähiökerrostalo radanvarrelta.

-ap

[/quote]

Alue on tosi kiva ja lapsiystävällinen.

Rata kun tulee viereen, niin hinta pompsahtaa ylöspäin.

Mua mietityttäisi tuossa eniten se katto, missä kunnossa yms.

Muuten hinta on aika kohdillaan remontteihin, sijaintiin ja kuntoon nähden.

Vierailija
12/67 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä on ihan nätisti sisustettu, mutta itse talo on 60-luvun tasakattoinen siporex-talo, isossa taloyhtiössä jossa melko huikeat remontt- ja ylläpitoikustannukset. Sijaitsee metsässä moottoritien ja kehäradan välissä lentomelualueella. Palvelut ovat mutkaisten reittien ja automatkojen päässä. Kävin joskus toistakymmentä vuotta sitten alueella katsomassa jotain vastaavaa asuntoa, mutta kaarsin samantien pois. Kehärataa ei tosin silloin ollut suunnitelmissakaan. Hintapyyntö ei siis liian halpa ole.

Vierailija
13/67 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole vissiin mammat oikein kartalla pk-seudun hintojen kanssa...

Kaveripariskunta myi just asuntonsa, jonka ostivat 7v sitten. Saivat kolmiostaan 60 000€ voittoa eikä mitään ihmeellisiä remppojakaan oltu tehty.

Hinnat nousee ihan älytöntä vauhtia, viime vuoteenkin verrattuna on hintoihin tullut monien prosenttien korotus.

Kuten huomataan, niin tässäkin keskustelussa kauhistellaan hintaa ja kerrotaan miten itse on ostanut tai myynyt vuosia sitten, tämän päivän hintavertailuun ei vaan enää löydykään faktaa noille mielipiteille.

Vierailija
14/67 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:07"]Kyllä Helsingistäkin saa jo tuohon hintaan paremmassa kunnossa olevan. Varmasti saa vantaalta ja varmaan Espoostakin. Tietenkään ei jostain eliittialueelta merenrannalta varmaan Espoosta, mutta silti.. ei minusta mikään halpa tuon kuntoiseksi. Remppaan menee tonneja. Sillä rempan hinnalla tuon tönön hintaan lisättynä saisi jo suoraan ostettua PALJON paremman.

[/quote]

Ai saa vai? Linkitäpä tännekin niin uskon, muuten en.

Vierailija
15/67 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan mielenkiintoista nähdä tuo kunnossatarvepitosuunnitelma, ja muutenkin..voi olla isoja remontteja vielä tulossa? Tasakatto, uima-allas, kosteusvaurioita, 60-luvun siporex-talo, millanen pohja, olikohan salaojat...ei kuulosta kovin hyvältä mielestäni.

Vierailija
16/67 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasakatto ja vanha kuin mikä. Eihän tuo mikään halpa ole?

Vierailija
17/67 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku linkittää vertailun vuoksi edullisemman asunnon vastaavalta alueelta? En vain löydä.

Vierailija
18/67 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 11:33"]

Olisi pitänyt arvata, että myyjäksi epäillään. Ei, en ole myyjä, olen ostamassa. Vieläkin, vaikka tosi hyviä kommentteja kerrottekin. Tuo on halpa. Alue on syrjässä, mutta lähellä kaikkea. Kauniimpi tuo asunto on kuin nuo home-kyltitetyt herralatalot. Ja samanhintainen kuin joku lähiökerrostalo radanvarrelta.

-ap

[/quote]

Köh. Jos minä löytäisin omasta mielestäni uskomattoman halvan asunnon, jonka vielä haluaisin ostaakin, en tosiaankaan levittäisi tietoa asunnosta ja sen halpuudesta netissä - sehän olisi suunnilleen typerintä mitä voi tehdä!

Kannattaisi vähän miettiä, mitä pajunköyttä yrittää myyjänä syöttää. Muuten saatat helposti vaikuttaa epätoivoiselta ja saat laskea hintaa vielä nykyisestäkin huomattavasti, ennen kuin pääset rotiskostasi eroon.

Vierailija
19/67 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:11"]

Täällä ei ole vissiin mammat oikein kartalla pk-seudun hintojen kanssa...

Kaveripariskunta myi just asuntonsa, jonka ostivat 7v sitten. Saivat kolmiostaan 60 000€ voittoa eikä mitään ihmeellisiä remppojakaan oltu tehty.

Hinnat nousee ihan älytöntä vauhtia, viime vuoteenkin verrattuna on hintoihin tullut monien prosenttien korotus.

Kuten huomataan, niin tässäkin keskustelussa kauhistellaan hintaa ja kerrotaan miten itse on ostanut tai myynyt vuosia sitten, tämän päivän hintavertailuun ei vaan enää löydykään faktaa noille mielipiteille.

[/quote]

No sitä minäkin, kun en siis ole löytänyt vastaavalla hinnalla. Tämäkin meinas mennä ohi, kun olin laittanut hakuun vain kerrostalaon, ajattelin ettei meillä ole varaa noin isoon rivariin missään nimessä. Siis niin isoon kun me tarvitaan.

ap

Vierailija
20/67 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 11:33"]Olisi pitänyt arvata, että myyjäksi epäillään. Ei, en ole myyjä, olen ostamassa. Vieläkin, vaikka tosi hyviä kommentteja kerrottekin. Tuo on halpa. Alue on syrjässä, mutta lähellä kaikkea. Kauniimpi tuo asunto on kuin nuo home-kyltitetyt herralatalot. Ja samanhintainen kuin joku lähiökerrostalo radanvarrelta.

-ap

[/quote]

Alue on tosi kiva ja lapsiystävällinen.

Rata kun tulee viereen, niin hinta pompsahtaa ylöspäin.

Mua mietityttäisi tuossa eniten se katto, missä kunnossa yms.

Muuten hinta on aika kohdillaan remontteihin, sijaintiin ja kuntoon nähden.

[/quote]

Tuossa ei taida olla mitään päiväkotia lähellä? TAi siis en löytänyt ainakaan. Voisihan sitä yrittää hankkia perhepäivähoitopaikkaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi