Näin minä tekisin, jos nyt voittaisin lotossa....
Palkkaisin kotiimme kotihengettären. Sillä välin kun olisimme töissä ja lapset hoidossa, hän siivoaisi päivittäin paikkoja ja laittaisi maittavaa ja terveellistä kotiruokaa. Hän hakisi lapset ajoissa hoidosta, ja kun minä ja mieheni palaamme töistä puoli viiden maissa meitä odottaisi siisti koti, pestyt pyykit, valmis ateria ja iloiset, hyväntuuliset lapset. Illalla ei tarvitsisi vaivata päätään kotitöillä ja voisi viettää laatuaikaa lasten ja miehen kanssa....
Kommentit (6)
maksaisin lainat pois, uusisin kaikkien vaatekaappien sisällöt, ostaisin miehelle hänen haluamansa urheiluauton ja harley davidsonin, matkustelisimme perheen kanssa ja minä ostaisin kotiimme design-huonekaluja ja valaisimia :D niin ja lapsille kivoja leluja.
Tuollainen kotihengetär toisi kyllä elämään paljon helpotusta.
etsisimme sen jälkeen ison,ihanan asunnon. Voi,mitä kaikkea sitten voisikaan tehdä,lasten kanssa ja muutenkin..
Maksaisin Kaikki laskut pois yhdellä kertaa.
Matkustaisin tyttären kanssa ulkomaille lomalle.
Sijoittaisin osan rahoista.
yms. kaikkea kivaa =)
Ei ole monta päivää sitten, kun viimeksi suunnittelin vakavissani lottovoittoa ja pähkäilin, että mistäs niitä kotihengettäriä voi tilata...ois se vaan ihanaa!!
Jos summa olisi aivan kamala, aivan ehdottomasti miettisin jonkun hyväntekeväisyyskohteen, jota haluaisin tukea. Myös meidän ja lähisukulaisteni lainat maksettaisiin jne.
ja viettäisin yhden vuoden sapattivapaata, jotta voisin olla lasten kanssa viellä... ennen kuin heidän koulut alkavat, ja sitten ei niin pääsiskään mihinkään ekstemporee