Törkein pettäminen mitä tiedät?
Kaikki pettäminenhän on omalla tavallaan törkeää, mutta mikä on jäänyt mieleen? oliko kokemus omasi vai juoruna kuultu jymyjuoru? Haksahditko varattuun pomoosi tai lapsesi tarhakaverin isään? Kertokaa maukkaimmat tapaukset. :)
Lähipiiristä tiedän tapauksen, jossa aviopari odotti ensimmäistä yhteistä lastaan, ja loppuvaiheessa raskautta vaimo tunnusti että ei ole varma lapsen isästä. Toinen isäehdokas oli puolison paras ystävä! Lapsi loppujen lopuksi oli kuitenkin aviomiehen, mutta erohan siinä silti tuli.
Kommentit (42)
Kaverini petti kaverinsa tyttöystävän kanssa useita vuosia, joskus tuo poikaystävä soitteli jopa oven takana ovikelloa kun samanaikaisesti kaverini paukutti sohvalla hänen muijaansa takaapäin. Tätä jatkui ainakin 3.5vuotta eli seurustelevan parin alusta lähtien, kaverini oli alkanut panemaan tätä tyttöä miltei saman illan jälkeen kun tuo toinen kaveri oli tulevan tyttöystävänsä nähnyt.
Parasta tässä on se että n. 3vuoden seurustelun jälkeen tämä muija ehdotti poikaystävälleen että alkavat tekemään lapsia, samanaikaisesti kaverini kävi kuitenkin nussimassa tätä tyttöystävää. Koska myös kaverini oli alkanut seurustelemaan toisen naisen kanssa he jopa keksivät juonen jossa tuo pettävä tyttöystävä ilmoitti menevänsä golfkurssille, vaikka samanaikaisesti meni tämän kaverini luo ja nussivat siellä koko viikonlopun. Epäilysten hälventämiseksi kaverini kävi jopa välillä baarissa tuon onnettoman poikaystävän kanssa ettei hän jaksaisi lähteä Vierumäelle kyselemään pettävää tyttöystäväänsä joka tosiasiassa oli Helsingissä nussimassa. Tämä tapahtui 2009 huhtikuussa ja tuo pariskunta sai lapsen 2010 helmikuussa (jouduttiin ilmeisesti synnytys käynnistämään kemiallisesti koska laskettu aika oli jo tammikuussa eikä meinannut lapsi tulla maailmaan). Tästä voi kaikki laskea mistä mihin se 9kk menee. Sääliksi käy tuo kaveri sillä nyt heillä on jo 3lasta ja mies on ilmeisesti saanut jotain vihiä tuosta menneestä panosuhteesta. Taitaa olla yhtä helvettiä kyseiselle miehelle. Suhteet tähän minun kaveriin joka petti hänen tyttöystävänsä kanssa on täysin poikki. Kaverini on monesti puhunut kuinka pelkää että tulee pataan jos näkevät ja onkin vaihtanut puhelinnumerot sekä auton rekkarit salaiseksi ja osoitetiedot myös. Tekisi mieleni käydä asiasta tälle miehelle kertomassa, mutta en vaan halua sekaantua koko paskaan. Itse olen etääntynyt tästä pettävästä tyypistä, jotenkin vaan etoo koko jätkä vaikka itse en ole osapuolisena koko paskaan. Mutta tässä on taas tapaus jossa ” ne naisetkin osaa...”.
Vuokrattiin mökki viikonlopuksi ja mentiin sinne miehen kanssa jo perjantaina. Ystäväpariskunta ja heidän vuoden ikäinen lapsensa tulivat sinne lauantaiaamuna. Miehet olivat mökissä vauvan kanssa, kun me menimme saunaan. Saunan lauteilla tämä nainen paljasti minulle, että oli edellisenä iltana pettänyt miestään baari-illan päätteeksi eikä ollut vielä käynyt suihkussakaan sen jälkeen. Yööök... oli ensimmäinen reaktioni.