Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäätte Hävyttömät-sarjasta?

Vierailija
09.04.2014 |

Musta toi jenkkiversio on ihan mahtava! Katsoin pari jaksoa alkuperäistä brittisarjaa ja se on tosi ankee. Ei yhtään hauska. Jenkki-Hävyttömät on melkein tämän hetken lempisarjani. Top-viitosessa ainakin. Harmi vaan kun tulee samaan aikaan kun Hyvät ja huonot uutiset.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä tuossa sarjassa on Mickeyn ja Ianin LariElias-tyyppinen suhde.

Vierailija
2/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon. Brittiversiota en ole katsonut, mutta jenkkiversio on ihan huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole katsonut amerikkalaista mutta alkuperäisestä pidin tosi paljon. Suositteleeko kukaan joka on katsonut molempia?

Vierailija
4/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:21"]

Frank vetävän näkönen? Missä huuruissa sä oot :D

[/quote]

En tiedä. Söin ehkä liikaa sämpylöitä ja vatsahapot pehmensi pään. :D Musta se näyttää ihan hyvältä tässä sarjassa, vaikkei nyt mikään luontainen komistus olekaan.

ap

Vierailija
5/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta viihdettä. :)

Vierailija
6/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti ja Jenkki molemmat loistavia.

Vierailija
7/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:21"]

Frank vetävän näkönen? Missä huuruissa sä oot :D

[/quote]

En tiedä. Söin ehkä liikaa sämpylöitä ja vatsahapot pehmensi pään. :D Musta se näyttää ihan hyvältä tässä sarjassa, vaikkei nyt mikään luontainen komistus olekaan.

ap

[/quote]

Näköjään söit joo :D huippuhyvä hahmo kuitenkin

Vierailija
8/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse katoin eka jenkki shamelessin (siis olen katsonut siihen pisteeseen, että seuraan nyt jenkkitahdissa)

ja sen jälkeen katsonut britti shamelesia ja usa-versio voittaa 6-0

Vierailija
9/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempi jutut Hävyttömistä

-Kun Fiona sai huoltajuuden koko perheelle

-Kun Sheilan tytär sai kehitysvammaisen lapsen ja joutui autokolariin itsekin ja lopulta muuttui yksinkertaiseksi ja muutti pois

-Kun Lip pääsi yliopistoon

-Ian sai juuri tietää että sillä on bipolaarinen mielialahäiriö, aivan kuten äidillään Monicalla

-Frank melkein kuoli kun maksa petti mutta elinsiirrossa sai uuden maksan

-Fiona joutui vankilaan kun oli vahingossa antanut lapselle kokaiinia, onneks pääsi vankilasta pois

Vierailija
10/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Frankissa jotain sellasta tosi likasta charmia. Silloin ku se ei makaa oksennuksessaan jossain siis. Mut en panisi :D

Tosi hyvä sarja mut miks joku meni spoilaamaan ?

Vierailija
11/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mieluummin sarjaa "Hävylliset".

t: Porkkari-Pena.

Vierailija
12/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat versiot olen tähän päivään katsonut ja kerrankin Usa versio oli parempi, paaaljon parempi.

Tykkäsin brittiversiostakin, päihittää se monet muut sarjat. Alko vaan olla liikaa kaikenlaista sekoilua, realismista kaukana toisinaan.. Toki Frankin seikkailut toisinaan hämmentää. Melkosen realistista kuitenkin. Turhankin, esim broidi ei pysty katsomaan, kun liian läheltä liippaa.

Vierailija
13/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan loistava sarja. Mun sisäinen puuma herää siitä Lipistä, se on musta jostain syystä ihan käsittämättömän kuuma.. :D 

Vierailija
14/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kanavalta jenkkiversio tulee

Vierailija
15/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu sarja!! Niiiin koukussa! Harmi kun sitä pollaria ei oo nyt kauheasti näytetty, se joka asuu naapurissa. IRL se ja Fiona on pari :)

Vierailija
16/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan Frankiä ja Monicaa, mut ne muksut on ihan hauskoja.

Vierailija
17/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sarja pitkään aikaan. Tulee vaan niin myöhään,et pakko nauhottaa. Ykskään jakso ei oo ollu vielä tylsä,ikinä tiiä mitä tapahtuu. Hyviä näyttelijöitä ja kiva kun on "uusia" kasvoja,enkä ainakaan minä osaa yhdistää suurinta osaa mihinkään muuhun sarjaan/ohjelmaan.

Vierailija
18/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää jenkkiversiosta, kun Se on kuvattu sillain hosumalla, kuvat vaan viuhtoo silmissä.

Vierailija
19/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon kattonu kaikki kaudet ja harmittaa nyt kun neloskausi loppu just ja pitää taas odottaa seuraavaa kautta joka tulee varmaan taas ensi vuonna

Vierailija
20/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut brittiversiota, mutta jenkkiversiota kylläkin. Tykkään kyllä sarjasta, mutta eilisessä jaksossa oli jo vähän liikaa seksiä, vähempikin olisi riittänyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi