Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein pettäminen mitä tiedät?

Vierailija
11.03.2014 |

Kaikki pettäminenhän on omalla tavallaan törkeää, mutta mikä on jäänyt mieleen? oliko kokemus omasi vai juoruna kuultu jymyjuoru? Haksahditko varattuun pomoosi tai lapsesi tarhakaverin isään? Kertokaa maukkaimmat tapaukset. :)

Lähipiiristä tiedän tapauksen, jossa aviopari odotti ensimmäistä yhteistä lastaan, ja loppuvaiheessa raskautta vaimo tunnusti että ei ole varma lapsen isästä. Toinen isäehdokas oli puolison paras ystävä! Lapsi loppujen lopuksi oli kuitenkin aviomiehen, mutta erohan siinä silti tuli.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuup

Vierailija
22/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tutulla pariskunnalla on 2 vuotias lapsi ja heillä on pian häätkin tulossa. Mies ei vain tiedä, että tuleva vaimo on käynyt kerran tai kaksi baarissa ja päätynyt eksän kanssa sänkyyn. Kun sain kuulla tuttuni olevan raskaana, tuli heti mieleen kummankohan lapsi on? Nainen kävi siis pettämässä ennen lapsen syntymää.  Paha katsoa vierestä, mutta olen päättänyt olla puuttumatta kenenkään asioihin! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/42 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:32"]

Vuokrattiin mökki viikonlopuksi ja mentiin sinne miehen kanssa jo perjantaina. Ystäväpariskunta ja heidän vuoden ikäinen lapsensa tulivat sinne lauantaiaamuna. Miehet olivat mökissä vauvan kanssa, kun me menimme saunaan. Saunan lauteilla tämä nainen paljasti minulle, että oli edellisenä iltana pettänyt miestään baari-illan päätteeksi eikä ollut vielä käynyt suihkussakaan sen jälkeen. Yööök... oli ensimmäinen reaktioni.

[/quote]
Kiinnostaisi tietää, mikä oli tämän avautumisen "tavoite". :) Tai kuulostaa melkein jo rehvastelulta... Jos siis kukaan viitsii rehvastella sillä, ettei ole vieraan panon jälkeen käynyt pesulla. Onko jotakin "tavoitellun naisen" egoa, vai mikä. 

Yhtä kaikki todella vastenmielistä. 

Vierailija
25/42 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuollaista ole tapahtunutkaan. Että olisi ollut ennen mökkireissua just baarissa yöllä, mies yksin kotona 1v kanssa ja jätttänyt pesemättä ja sitten vielä kehdannut kertoa? Kyllä mammoja nyt kusetetaan rankasti.

Vierailija
26/42 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko luetella pettämiseksi, koska en tiedä päätyivätkö koskaan ihan "loppuun asti" ... Mutta antaa mennä nyt silti: 

Tuttavani seurusteli naisen kanssa, joka aina humalapäissään sai jonkun... öh, saalistusvietin? Hän siis ryhtyi yrittämään vähän miestä kuin miestä - noloin kuulemani tarina oli, että oli toiminut näin bileissä, jossa lähes kaikki miehet jollakin tasolla tunsivat tämän naisen miesystävän ja tiesivät kyllä aika hyvin tämän naisenkin. Toki tarina aina sitten muovautui vähän toisin, kun sai miesystävä tästä kuulla: tietenkin kaikki olivat kilvan yrittäneet ahdistella tätä naista. Että kyllä siinä itse kukin vähän katsoi, että viestintuojat ammutaan. 

Saimme seurata tätä kuviota aika läheltä, ja kerran tuli tilaisuus sanoa tälle naiselle eräässä illanvietossa että minun mielestäni hän olisi voinut toimia _vähän_ toisin. Eihän hän tietenkään muistanut yhtään mitään, kun oli niin juovuksissa... :)

Vierailija
27/42 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:13"]

No ei kai tuollaista ole tapahtunutkaan. Että olisi ollut ennen mökkireissua just baarissa yöllä, mies yksin kotona 1v kanssa ja jätttänyt pesemättä ja sitten vielä kehdannut kertoa? Kyllä mammoja nyt kusetetaan rankasti.

[/quote]
Ihan oikein, hyvä hyvä! 
Pidetään naiset itsemme valppaina, ettei vahingossakaan trolli tule ja vedä höplästä. Se olisi aika noloa se! :P 
Salapoliisitoimisto pystyyn, Herlokki Solmunen!

Vierailija
28/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen synnyttyä laukesi sairaalakierre, jossa minä isänä olin sen sairaan lapsen kaa poissa kotoa=siis sairaalassa. Lapsen henki oli heikoilla ja minä valvoin lapsen vierellä yötä päivää.

Jälkeen päin kävi ilmi, että myös lasten äiti oli ”valvonut”. Paneskeli toisen miehen kanssa i-hanan romanttisesti kynttilänvalossa, sillä aikaa kun minä olin koko ajan lapsen kaa.

Petos tässä se, että äiti ei ole sitoutunut sylivauvaansa… Niin onko siinä tilanteessa äidillä oikeus siis ”paeta” vastuuta äitinä?

Onhan näillä naisilla 40-kympin kriisinsä, mutta pitääkö sitä ”omaa onnea” just silloin lähteä ”etsimään”, kun on pieni sairaalloinen vauva, joka tarvitsisi hellyyttä ja hoivaa? Hellyyttä kyllä riitti, sille miehelle, mutta ei koskaan vauvalle.

Lapsi on nyt eskarissa ja sama äidin vastuunpakoilu jatkuu aina vaan…

Vierailija
29/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä elukoita ihmiset on.

Vierailija
30/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja myös ihmiset, jotka tuomitsevat toiset ja tekevät saman itse.

Eräs avioliitto kariutui, kun mies oli pettänyt vaimoaan työkaverinsa kanssa pitkään.

Suhteen selvittyä pari asui vielä jonkin aikaan yhdessä. Vaimo aloitti suhteen varattuun mieheen, joka kesti jopa jonkun vuoden.

Itse olin tuolloin vielä lapsi ja tämä järjestely tuntui lapsen mielellä niin ihmeelliseltä, että kysyin tästä rva raukalta. Sain osakseni kauhean huudon ja asia oli kuulemma aivan eri. Eli se että hänen mies petti oli tosi törkeää,mutta se että jonkun toisen miehen vaimo tuli petetyksi onkin ihan ok.

Vierailija
31/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:02"]

Eräs avioliitto kariutui, kun mies oli pettänyt vaimoaan työkaverinsa kanssa pitkään.

Suhteen selvittyä pari asui vielä jonkin aikaan yhdessä. Vaimo aloitti suhteen varattuun mieheen, joka kesti jopa jonkun vuoden.

Itse olin tuolloin vielä lapsi ja tämä järjestely tuntui lapsen mielellä niin ihmeelliseltä, että kysyin tästä rva raukalta. Sain osakseni kauhean huudon ja asia oli kuulemma aivan eri. Eli se että hänen mies petti oli tosi törkeää,mutta se että jonkun toisen miehen vaimo tuli petetyksi onkin ihan ok.

[/quote]

Tuo on järkyttävän yleistä että "laitetaan vahinko kiertämään". Katkerat yh:t laittelee viestejä varatuille miehille ja näille sitten naureksellaan työpaikan kahvipöydässä. Yök.

Vierailija
32/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eksä petti useamman kerran miestäni.

Eivät koskaan asuneet yhdessä, joten yöpyminen vieraan miehen luona oli helppoa.

Erään baari-illan päätteeksi mieheni eksä oli jälleen mennyt yökylään vieraan miehen luokse, ja jostain syystä lainannut tämän samettihousuja. (Joo en oikein tiedä millaisen narun kanssa ollut, nainen on kuitenkin hoikka) Samana iltana tullut mieheni luokse ja siitä yhteisiin juhliin. Mieheni oli ottanut eksänsä syliin ja kehunut uusia samettihousuja.

Kun koko kuvio paljastui miehelleni oli järkytys ollut hirveä. Kertoi että tuli aivan fyysisesti oksettava olo kun tiesi koskettaneensa vieraan miehen housuja.

Ymärrän tuon täysin, en haluaisi itsekään lähelleni mitään vieraan naisen esineitä, jos kumppanini pettäisi!

Mieheni on niin ihana tapaus ettei toista ole ollut! On rakastava ja hellä, arvostaa ja kunnioittaa lähimmäisiään. Muistaa pienetkin merkkipäivät, ja osaa antaa lahjaksi aina jotain mitä olet toivonut. En voi käsittää miksi eksänsä ei osannut arvostaa miestä, vaan piti loukata niin törkeällä tavalla.

Vierailija
33/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihmisiä en tosiaan ymmärrä jotka ovat itse pilanneet oman avioliittonsa ja jääneet pienten lasten kanssa yksin ja sitten alkavat piirittää varattuja, joilla pienet lapset. Yksikin eronnut työkaveri teki vajaata työviikkoa muka hoitaakseen lapsia/opiskellakseen mutta lapset oli pk:ssa samalla kun kutsui eri työpaikan varattuja miehiä luokseen päiväkahville "vapaapäivinään". V....u mikä lehmä!

Vierailija
34/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:41"]

Yksikin eronnut työkaveri teki vajaata työviikkoa muka hoitaakseen lapsia/opiskellakseen mutta lapset oli pk:ssa samalla kun kutsui eri työpaikan varattuja miehiä luokseen päiväkahville "vapaapäivinään". V....u mikä lehmä!

[/quote]

Ja nämä kutsutut menivät?? V...u mitä sikoja!

Vierailija
35/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:43"]

Yksikin eronnut työkaveri teki vajaata työviikkoa muka hoitaakseen lapsia/opiskellakseen mutta lapset oli pk:ssa samalla kun kutsui eri työpaikan varattuja miehiä luokseen päiväkahville "vapaapäivinään". V....u mikä lehmä!

[/quote]

[/quote]

Kyllä kaikki tekivät väärin, tietysti. Mutta eniten ärsyttää tuollainen "samaa paskaa muillekkin" asenne mikä tolla teoistaan kahvihuoneessa kehuskelevalla lehmällä  oli/on.

Vierailija
36/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle tapahtui:

Oli silloisen tyttöystävänsä kanssa tyttöystävän luona romanttista iltaa ja tuttu meni sitten hieman aikaisemmin nukkumaan mutta heräsi keskellä yötä ähinään ja huomasi että tyttöystävä ei olekaan yksin olohuoneessa vaan oli täydessä touhussa toisen miehenkanssa.

Vierailija
37/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikallani (pieni IT-alan yritys) kaikki tietää pomon käyvän töiden jälkeen rakastajattarensa luona ja vasta sitten menevän kotiinsa :/ Tuo nainen vierailee usein myös työpaikalla ja suutelevat ja kuhertelevat ihan avoimesti täällä. Surettaa miehen vähän yksinkertaisen oloinen vaimo, joka suri minulle joskus sitä ylitöiden määrää joka työpaikallamme on. En tietenkään kertonut että kaikki tiedämme missä "ylitöissä" hänen miehensä oikeasti viipyy viikottain. Perheessä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Harmittaa kun en uskalla kertoa totuutta vaimolle siinä pelossa että menetän välit kollegaan, joka on esimiesasemassa minuun. 

Vierailija
38/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 11:33"]

Vittu mitä elukoita ihmiset on.

[/quote]

Joo ja vittu mitä kynäilijöitä AV:lla on :D Ota huomioon sekin että osa tarinoista voi tulla suoraan pöytälaatikkokirjailijoiden mielikuvituksesta.

Vierailija
39/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:43"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä kaikki tekivät väärin, tietysti. Mutta eniten ärsyttää tuollainen "samaa paskaa muillekkin" asenne mikä tolla teoistaan kahvihuoneessa kehuskelevalla lehmällä  oli/on.

[/quote]

Ketju on törkeistä pettämisestä, yllä eronnut nainen käyttäytyy törkeästi (juu, lehmä on) ja rikkoo törkeästi työnantajaansa kohtaan kun käyttää lyhennettyä työaikaa väärin mutta ei petä.  Jutun varatut  miehet pettävät varsin tavanomaisesti,  tyhmät menevät lankaan kun  kuka tahansa vaginan omaava osoittaa kiinnostuksensa. Eli törkeää pettämistä en havaitse.

Vierailija
40/42 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:02"]

[/quote]

Tuo on järkyttävän yleistä että "laitetaan vahinko kiertämään". Katkerat yh:t laittelee viestejä varatuille miehille ja näille sitten naureksellaan työpaikan kahvipöydässä. Yök.

[/quote]

Mutta varatun vikahan se on, jos lähtee tuollaiseen touhuun mukaan. En kuitenkaan väitä, etteikö ehottelijan touhu olisi moraalitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän