Lasi viiniä ja rv 6
Huomenna menossa illanistujaisiin, johon kokoonnutaan työporukalla. Kukaan ei tiedä vielä raskautumisestani... Olen ollut yleensä porukan kovin viinin juoja, joten ihmetystä varmaan herättää, jos en juo edes 1 viinilasillista ruuan yhteydessä. Ruokailun jälkeen en ole jäämässä jatkoille sillä mulla on aamuvuoro. Tosin asun kyllä kävelymatkan päässä ravintolasta...
Onko liian tyhmää jouda sitä lasillista vaan siksi, ettei halua herättää epäilyksiä? Kokemuksia?
Vielä haluaisin odottaa sinne ekaan ultraan jotta voisin kertoa missä mennään...
Kommentit (23)
Otat lasin ihan normaalisti, voit hieman maistaakin samalla kuin muutkin ekaksi maistaa. Kukaan ei kiiinnitä huomiota sen jälkeen, tyhjentyykö lasisi vai ei ja missä tahdissa. Jos mahdollista, jätät sitten sopivan ajan kuluttua viinilasin jonnekin pöydällle. Älä tuo mitenkään esiin sitä, ettei alkoholi maistu tai kiinnitä huomiota juomisiisi, näin ei kukaan huomaa yhtään mitään. Ei kannata mitään antibioottikuureja nostaa esiin, vaan olet ikään kuin ennenkin. Trust me.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 07:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:54"]Sano, että olet antibiootti- tmv kuurilla, jos joku ihmettelee ääneen.
[/quote]
Muuten ihan kiva, mutta ainoat antibiootit joiden takia alkoholi on pakko jättää juomatta määrätään joihinkin sukupuolitauteihin. Että itse en ehkä tähän vetoaisi...
[/quote] No ei se nyt ihan niinkään mene. Esim Flagylin käyttö "Trichomonas-alkueläimen ja bakteerien aiheuttamien tulehdusten sekä emätintulehdusten hoito. Pitkäaikaisessa suolistotulehduksessa ja akuutissa haavaisessa ientulehduksessa. Helicobacter pylori -infektion hoidossa 400 mg tabletteja käytetään aina yhdessä jonkin muun sopivan mikrobilääkityksen ja protonipumpun inhibiittorin kanssa.", ja Flagylin kanssa ei saa TODELLAKAAN juoda. (Antabusreaktio)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:54"]Sano, että olet antibiootti- tmv kuurilla, jos joku ihmettelee ääneen.
[/quote]
Muuten ihan kiva, mutta ainoat antibiootit joiden takia alkoholi on pakko jättää juomatta määrätään joihinkin sukupuolitauteihin. Että itse en ehkä tähän vetoaisi...
[/quote]
No höpöhöpö. Ite oon ollu esimerkiks angiinan ja virtsatieinfektion takia antibioottikuurilla, ja kyllä ohjeistus molempien kanssa oli, että ei alkoholia, koska se laskee tehoa.
Muutama hörppy nyt aivan varmasti ei tuhoa aiheuta, mutta turvallisempaa tietysti oman mielenrauhan kannalta pysytellä kokonaan ilman. Vetoa siihen aamuvuoroon ja sano, että juot siksi miedompia. Ja otat vaikka sen alkoholittoman oluen.