Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalikysymys seksiin liittyen

Vierailija
11.03.2014 |

Olen aina ollut sitä mieltä, että ketään ei saa pettää ja että jos tekee mieli seksiä toisen kanssa, pitää erota tai sietää halunsa tekemättä mitään. Nyt olen itse pinteessä ja kaipaan apua...

Minulla ja miehelläni on takana pitkä liitto, kaksi lasta ja muutenkin se perinteinen avioliittokuvio. Toisaalta sujuu kivasti ja sovimme yhteen, rakkautta on paljon jne. mutta toisaalta...no, ongelma on vain minussa: minä kaipaan, janoan, TARVITSEN rajumpaa seksiä ja s/m-leikkejä.

Tämä puoli heräsi minussa vasta aikuisiällä, ja pahentui molempien raskauksien myötä (olivat varsinaista seksuaalisen heräämisen aikaa). En enää syttynyt tavalliselle seksille vaan halusin että minua läpsitään, kuristetaan, piiskataan, sidotaan ja pannaan väkisin. Yritin kertoa miehelleni asteittain näistä jutuista ja vaikka hän suhtautui hienotunteisesti, nyt neljä vuotta myöhemmin tilanne on edelleen se, että hän ei pysty näitä asioita toteuttamaan kuin pari kertaa vuodessa jos sitäkään (ja sekin on aika lepsua touhua). Viimeksi kun riitelimme aiheesta, mies sanoi että on pahoillaan mutta ei vaan PYSTY tekemään minulle noita asioita, vaikka TIETÄÄ että pidän niistä.

Olen vaihtanut ajatuksia muutaman miehen kanssa, joista kummatkin elävät vaimonsa kanssa samanlaisessa tilanteessa: kaikki on periaatteessa hyvin, mutta omat halut syövät elämänhalua kun niitä ei pääse toteuttamaan. Omalla kohdallani olen miettinyt jopa, voisiko riittämätön seksielämä (tietyllä alueella, siis) olla syynä toistuvaan masennukseeni ja ylensyömiseen. Jotenkin tuntuu, että nykytouhu ei voi jatkua, mutta en haluaisi rikkoa perhettäkään...

Mieheni sanoi muutama päivä sitten, että voin mennä piiskattavaksi yms. kunhan en seksiä harrasta ja kunhan hän ei saa tietää yksityiskohtia. On onneton tilanteen vuoksi, muttei kuulemma voi edelleenkään asialle mitään: kun ei pysty niin ei pysty. Mietin tässä, että mitä te muut tekisitte tilanteessani? Sietäisittekö nykytilannetta, jatkuvasti kärsien, vaiko kerrankin antaisitte haluillenne vallan ja menisitte vieraisiin?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulostaa kiimaisen ämmän selittelyltä sanoa että kärsin jatkuvasti, mutta kun se on totuus. Kuvittelisin, että tältä tuntuu esim. homoseksuaalista, joka joutuu elämään kaapissa? Kaapissa minäkin olen, tavallaan...

Vierailija
2/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee yhteistä sopimusta, ja mene piiskattavaksi niin kuin mies ehdotti? Itse hakisin sm-seksini muualta, luvan kanssa tai ilman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, kai vitkuttelen tässä koska en halua loukata miestäni. Sanoo toki, että senkun menen, mutta mieheni herkän luonteen tuntien hän murtuu jos sitten tulen kotiin raipanjäljet selässäni...:/

Vierailija
4/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:08"]Voi kuulostaa kiimaisen ämmän selittelyltä sanoa että kärsin jatkuvasti, mutta kun se on totuus. Kuvittelisin, että tältä tuntuu esim. homoseksuaalista, joka joutuu elämään kaapissa? Kaapissa minäkin olen, tavallaan...

[/quote]

Uskon tämän. Parasta olisi päästä jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen, nythän tilanne on se ettei hän pysty tarjoamaan tyydyttävää seksiä sinulle.

Otsikointi on kyllä valitettavasti sellainen, että tänne nousee kohta aikamoinen pasksmyrsky.

Vierailija
5/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, olet oikeassa (monessakin asiassa).

Miinuspeukut tulivat jo, mutta kukaan ei viitsinyt vastata tai perustella. ;)

Kiitos sinulle.

Vierailija
6/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on raiskausfantasioita, kaikki eivät vain myönnä niitä julkisesti.

Vierailija
7/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:11"]3, kai vitkuttelen tässä koska en halua loukata miestäni. Sanoo toki, että senkun menen, mutta mieheni herkän luonteen tuntien hän murtuu jos sitten tulen kotiin raipanjäljet selässäni...:/

[/quote]

Ymmärrän, mutta haluatko/voitko itse kärsiä epätyydyttävää seksielämää? Jos saisitte sovittua järjestelystä, se voisi parantaa myös yhteistä vaniljaseksielämäänne

3

Vierailija
8/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:14"]Kaikilla naisilla on raiskausfantasioita, kaikki eivät vain myönnä niitä julkisesti.

[/quote]

Enpä nyt tiedä. Ja mitä sitten? Ei kaikkia fantasioita ole pakko toteuttaa

T. Sub, jolla on juurikin noita fantasioita

Vierailija
9/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, eivät nuo ajatukseni liity pelkästään pakotettuun seksiin. Pahimmillaan touhu menee peräruiskeiden ym. hardcoren puolelle (nyt tulee taas miinusta, hyi yök jne.), sellaisia juttuja joista en ole voinut kertoa miehelleni ollenkaan.

3, onhan se totta että jos mieheni kestäisi tämän järjestelyn niin monikin asia helpottuisi. En usko, että jaksaisin nalkuttaa yhtä paljon kuin nykyään jne.

Vierailija
10/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:14"]

Kaikilla naisilla on raiskausfantasioita, kaikki eivät vain myönnä niitä julkisesti.

[/quote]

Mä voin myöntää näin julkisesti, että mulla ei ole. Mikä halu sulla on yleistää?

Vierailija
11/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne miestäsi. Mutta haluatko loukata häntä?

Miksi et eroaisi jos vaihtoehtoina on kärsiä itse tai mies kärsisi?

Vierailija
12/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se s&m seksi on miestä ja perhettä tärkeämpi niin anna mennä. Veikkaan että myöhemmin voi kaduttaa, mutta pääasiahan on että et nyt kärsi.

Ei millään pahalla, mutta jotenkin kuulostat keskenkasvuiselta. Että ihan kärsit...

Vierailija
13/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt sopimukseen, niin sen täytyy sitten pitää sisällään se, että mies hakee hempeämpää seksiseuraa muualta, jotta saa itse sellaista, mitä haluaa. Oletko valmis myös siihen?

Vierailija
14/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehesi menisisi vieraisiin? Antautuisi vaan haluilleen koska emäntä on noin "kiero" ja tahtoo ihan perusbylsimistä jonkun riippurinnan kanssa!

Miksi ollakaan enää yhdessä kumppaninsa kanssa? Maksaako se sun elämisen? Eikö sille ole nimityskin..?

Pointtini on että te olette yksilöitä, et voi päättää että toisen on tehtävä mitä itse tahdot, tämä taitaa eräille naisista olla jotenkin vaikea käsittää että miehelläkin on oikeus sanoa ei ja nainenkin voi hakata/olla julma. Erotkaa jos ei luonnistu.

Vierailija
15/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että et esimerkiksi uskalla kohdata tunteitasi, menneisyydessäsi on käsittelemistä vaativia asioita tmv. ja se ilmenee ylensyömisenä, masennuksena ja seksuaalisuudessasi. Että kaikki kolme "piirrettäsi", joissa koet tyytymättömyyttä, olisivatkin oireita jostakin...

Vierailija
16/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin optimistinen sen suhteen, että ihmiset joilla on noin erilainen maku seksin suhteen alkaisivat yhtäkkiä tykätä samanlaisesta seksistä. Sinä sanot suorastaan tarvitsevasi s&m-henkistä toimintaa, ja esim. nyt vaikka minä en kyllä mitenkään pystyisi ikinä oppimaan nauttimaan sellaisesta. Ajatuskin inhottaa, kuvottaa ja jopa itkettää.

Kiva että sinulla on mieheltäsi lupa käydä kidututtamassa itseäsi, mutta mahtaako se nyt itsessään kuitenkaan auttaa teidän seksielämäänne? Olet käynyt jossain piiskattavana ja sitten miehesi tarjoaa sinulle hellää seksiä. Oikeasti, toimisiko se muka? Kokeilla varmaan voi ja ehkä kannattaakin, mutta ei kuulosta kovin hyvältä matchilta.

Vierailija
17/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt osa viitsi edes vähän perustella.

Niin, tämän aiheen kanssa on nyt säädetty viimeiset neljä vuotta. Voi olla, että vika on vain minussa ja olen vain keskenkasvuinen. Olen koittanut kovasti unohtaa haluni, olla miettimättä näitä asioita ja olla tyytyväinen vaniljaseksiin. Mutta vaikka onnistuisin kuinka kusettamaan mieltäni, vartaloni ei tule perässä: en tule enää märäksi perinteisin keinoin, näen kaikki yöt unia rajusta törkyseksistä jne. Neljä vuotta tätä. Pakkomielle- vaiko oikea tarve..?

Mielestäni on todella väärin romuttaa muuten hyvä, pitkä liitto ja kahden lapsen elämät vain omien tarpeiden vuoksi. Mutta samaan aikaan ei ole kamalan kohtuullista sekään, että koen oloni kamalaksi ja epäonnistuneeksi? Niin kauan kun minulla on näitä erikoisempia "tarpeita", myös mieheni kärsii- ne muutamat kerrat kun on esim. sitonut ja piiskannut minut, olen pysynyt tyytyväisenä ja säyseänä päiväkausia jälkeenpäin. Olisi hienoa väittää, että tyydyttämätön seksielämä ei haittaisi, mutta kun usein koko kroppa huutaa sitä perkeleen piiskaa eikä sitä saa vaikka pyytäisi tai selittäisi tarpeensa miehelle. Ehkä vaikea käsittää, jossei itsellä ole vastaavaa tarvetta?

Vierailija
18/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä eri asia tykätä jostain, kuin kokea, että tarvitsee sitä tai on pakko saada sitä. Suosittelisin ammattiauttajalle menemistä, ihan oikeasti. Ei ne ongelmat häviä sillä, että saisit sellaista seksiä kuin haluat

Vierailija
19/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:26"]No niin, nyt osa viitsi edes vähän perustella.

Niin, tämän aiheen kanssa on nyt säädetty viimeiset neljä vuotta. Voi olla, että vika on vain minussa ja olen vain keskenkasvuinen. Olen koittanut kovasti unohtaa haluni, olla miettimättä näitä asioita ja olla tyytyväinen vaniljaseksiin. Mutta vaikka onnistuisin kuinka kusettamaan mieltäni, vartaloni ei tule perässä: en tule enää märäksi perinteisin keinoin, näen kaikki yöt unia rajusta törkyseksistä jne. Neljä vuotta tätä. Pakkomielle- vaiko oikea tarve..?

Mielestäni on todella väärin romuttaa muuten hyvä, pitkä liitto ja kahden lapsen elämät vain omien tarpeiden vuoksi. Mutta samaan aikaan ei ole kamalan kohtuullista sekään, että koen oloni kamalaksi ja epäonnistuneeksi? Niin kauan kun minulla on näitä erikoisempia "tarpeita", myös mieheni kärsii- ne muutamat kerrat kun on esim. sitonut ja piiskannut minut, olen pysynyt tyytyväisenä ja säyseänä päiväkausia jälkeenpäin. Olisi hienoa väittää, että tyydyttämätön seksielämä ei haittaisi, mutta kun usein koko kroppa huutaa sitä perkeleen piiskaa eikä sitä saa vaikka pyytäisi tai selittäisi tarpeensa miehelle. Ehkä vaikea käsittää, jossei itsellä ole vastaavaa tarvetta?

[/quote]

Luultavasti ihmiset, jotka pitävät tätä epämiellyttävänä eivät tule ikinä ymmärtämään miltä sinusta tuntuu.

3

Vierailija
20/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:18"]No, jos se s&m seksi on miestä ja perhettä tärkeämpi niin anna mennä. Veikkaan että myöhemmin voi kaduttaa, mutta pääasiahan on että et nyt kärsi.

Ei millään pahalla, mutta jotenkin kuulostat keskenkasvuiselta. Että ihan kärsit...

[/quote]

Niin, kamalan epäkypsää että joku tarvitsee seksiä.