Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljänkympin kriisi! Niin se vain iski minuunkin...

Vierailija
11.03.2014 |

Aina olen sanonut, että mulle ei sellaista tule. Hups vaan, huomasin yks kaks, että aloin järjestää menoja ystävien kanssa, käydä ravintoloissa bilettämässä entisen rauhalllisen ravintolaillallisen sijaan...tätä on nyt jatkunut reilun vuoden. Joka kerta olen saanut huomiota muilta miehiltä ja mennyt iloisena kotiin, tekemättä sen kummempaa kuin tanssinut ja jutellut. Nyt sitten olen tavannut miehen, jonka kanssa kolahti saman tien...ollaan tapailtu, chattailtu ja tykätään toisistamme ihan älyttömästi. Olen sanonut, että seksiä en harrasta ja hän hyväksyy sen. Tykkää kuulemma minusta muutenkin ja haluaa pitää vain ystävänä, jos ei meistä muuta tule. Ajattelen miestä koko ajan, päivin öin. Itselläni kunnollinen mies, pitkä liitto ja kolme lasta. Kaikki on ok...mutta vain ok. Luulin, että se riittäisi mutta ei vissiin sitten riittänyt, kun menin ylittämään jo rajani. Nyt sitten pitäisi vaan tässä saada itsestään niskasta kiinni ja lopettaa "suhde" tähän toiseen mieheen. Mutta helpommin sanottu kuin tehty. Olen häneen ja keskusteluihin hänen kanssaan aivan koukussa...ne ovat huumetta mulle. Kuten ihanat sanat, huomio, suudelmat, haaveilut meistä...voih. Miks tämän piti tapahtua??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ihmiselämää. Nauti!

Vierailija
2/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kriisiltä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lortto.

Vierailija
4/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kriisi on mulle. Olen erittäin uskollista ja sitoutuvaa sorttia enkä olisi ikinä uskonut, että teen edes tällaista aviomiehen selän takana...ehkä olen sitten liian niuho mutta pyrin elämään siten, etten loukkaisi rakkaitani tahallisesti...

ap

Vierailija
5/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun olisi pitänyt vielä lisätä, että: Olen huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen.

Vierailija
6/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi mikään 40 kriisi ole. Toi on aivojen vajaa toimintaa.

Vierailija
7/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun ei pitäisi ravata baareissa.

Vierailija
8/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:14"]ehkä olen sitten liian niuho mutta pyrin elämään siten, etten loukkaisi rakkaitani tahallisesti...

ap

[/quote]

Onko yhtään parempi tehdä sitä tahattomasti, tai miksi sitten kutsutkaan nykyistä käyttäytymistäsi? 

Vierailija
9/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:09"]

Aina olen sanonut, että mulle ei sellaista tule. Hups vaan, huomasin yks kaks, että aloin järjestää menoja ystävien kanssa, käydä ravintoloissa bilettämässä entisen rauhalllisen ravintolaillallisen sijaan...tätä on nyt jatkunut reilun vuoden. Joka kerta olen saanut huomiota muilta miehiltä ja mennyt iloisena kotiin, tekemättä sen kummempaa kuin tanssinut ja jutellut. Nyt sitten olen tavannut miehen, jonka kanssa kolahti saman tien...ollaan tapailtu, chattailtu ja tykätään toisistamme ihan älyttömästi. Olen sanonut, että seksiä en harrasta ja hän hyväksyy sen. Tykkää kuulemma minusta muutenkin ja haluaa pitää vain ystävänä, jos ei meistä muuta tule. Ajattelen miestä koko ajan, päivin öin. Itselläni kunnollinen mies, pitkä liitto ja kolme lasta. Kaikki on ok...mutta vain ok. Luulin, että se riittäisi mutta ei vissiin sitten riittänyt, kun menin ylittämään jo rajani. Nyt sitten pitäisi vaan tässä saada itsestään niskasta kiinni ja lopettaa "suhde" tähän toiseen mieheen. Mutta helpommin sanottu kuin tehty. Olen häneen ja keskusteluihin hänen kanssaan aivan koukussa...ne ovat huumetta mulle. Kuten ihanat sanat, huomio, suudelmat, haaveilut meistä...voih. Miks tämän piti tapahtua??

[/quote]Mene loppuun asti ja kokeile miltä se vieras oikein tuntuu. Vai onko se oma ukko kulta sittenkin paras. Tee vertailevaa tutkimusta.

Vierailija
10/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on neljänkympin villityksestä, ei kriisistä.

Vierailija
11/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oot ihan vetäny rajan seksiin, oikein jaloa. Toi mitä nyt teet on tuhat kertaa loukkaavampaa kuin jos olisit käynyt kerran panemassa miehen kanssa baari-illan jälkeen.

Vierailija
12/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap.. mutta nyt järki käteen.

Ihastuminen on ihanaa, mutta pistä nyt stoppi tuolle. Ei ole sen väärti, että pilaat avioliittosi, jäät kiinni pettämisestä, lapset joutuvat kokemaan eron tai vähintään vanhempien ison parisuhdekriisin ja sitten näet lapsiasi joka toinen viikko. Mieti oikeasti mitä se kaikki tarkoittaisi käytännössä. Olisiko kiva selitellä sukulaisillekin, että menin ja petin miestäni.

Kuulostaa kylmältä, mutta viilennä nyt välisi tuohon "ystävääsi" ja mielummin katkaise välit kokonaan. Tai jos on pakko nähdä, niin nähkää vain yleisillä paikoilla (kahvilassa jne). Mieti mitä sinulla on menetettävänä.. ja alkuhuuma ja ihastus vie järjen, jos menetät nyt perheen sen vuoksi että näet tämän toisen vaan vaaleanpunaisten lasien läpi, mieti miltä tuntuu parin-kolmen vuoden päästä, kun tyypistä paljastuukin ikäviäkin puolia eikä hän olekaan sellainen kuin kuvittelit. Alkuhuuma karisee aina, kohta hänenkin kanssaan suhteenne olisi "vaan ok".. kuten nyt ilmaiset oikean parisuhteesi olevan...

Vierailija
13/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ap. Väität siis ihan pokkana, että et aio harrastaa seksiä tämän miehen kanssa ja silti kerrot, kuinka hänen suudelmansa ovat kuin huumetta sinulle. :DDD Älä viitsi! Tuohonko muka tyytyisit? Hell no, sanon minä. Ole edes rehellinen itsellesi. Jos haluat pitää liittosi kasassa, et tapaile enää tätä miestä, sillä sänkyyn te päädytte, se on sata varmaa. Jos jatkat deittailua, hyväksyt tavallaan sen, että asiat etenevät. Ja kannat tietysti vastuun. Itse en pelaisi kahdessa pöydässä, mutta en moralisoi tekemisiäsi. Tee niinkuin itse parhaaksi arvioit, mutta toi seksittömyyspuhe on ihan bullshittiä.

Vierailija
14/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kysymys, ap:

1) mitä baari-illat pitävät sisällään? Pari kaljaa vai ollaan tappiin asti? Kuinka usein tapaatte?

2) käytkö myös miehesi kanssa kahden ulkona?

3) mitä olet hakemassa tältä suhteelta?

Vierailija
15/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti tuo suhde. Se on sitä,että saat huomiota. Ei mitään tekemistä rakkauden kanssa. Mies flirttailee ja pitää sua pellenä. Mene oman miehesi kanssa kaksin vaikka kylpylään. Tulet katumaan loppuelämäsi, jos kuvittelet jotain täysin olemattomia ns suhteen myötä. Mene kotiin ja rakasta perhettäsi

Vierailija
16/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä laantuu.. Nauti tunteesta, älä ota alkoholia hänen seurassaan, niin pysyt paremmin kontrollissa.

Nimim. Been there, experienced that ;)

Vierailija
17/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin itse saman vuosi sitten sillä erotuksella, että aviomieheni ei ollut kunnollinen, kaksi lasta, jätin mieheni ja aloin seurustelemaan uuden miehen kanssa. Mielestäni tärkeintä on nyt miettiä mitä liitostasi puuttuu, vai okko kyseessä ohimenevä ikäkriisi. Itselläni kummatkin.

Vierailija
18/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt saman läpi, paitsi en juossut baareissa, mies tuli muualla vastaan. Pistin lopulta pelin poikki ennen kuin mitään vakavampaa tapahtui. Nyt tuosta on jo muutama vuosi aikaa ja olen onnellinen. Onneksi en tehnyt mitään typerää, rakastan miestäni ja olen niin onnellinen, että pääsin tuosta ihastumisesta vihdoin yli ja elämä hymyilee taas. Nyt vasta todella tiedän, että miestäni rakastan kuitenkin. Kun ihastuin toiseen, oli vaikea nähdä tätä asiaa selkeästi ja muistaa, miten omaa miestäni rakastan. 'Suhde' sokaisi minut hetkeksi, mutta todellisuudessa tunteet omaa miestäni kohtaan olivat siellä takana jossain koko ajan.

Onneksi tein ratkaisuni järjellä. Nyt tiedän, että tunteen palossa toimiminen olisi ollut typerintä ikinä.

Vierailija
19/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa..

Sori sekava teksi. Olen tosi väsynyt.

Ap:n kirjoitus voisi olla omani. Mutta ei tuollainen tule ikinä toimimaan. Ennemmin tai myöhemmin jotain särkyy.

Et tuossa tilassa varmastikaan pysty ajattelemaan kovin järkevästi. Ja kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa vaan tehdä se vaikea ja lopettaa peli. Varsinkin jos suhteesi miehesi kanssa on ollut kunnossa, eikä mitään isoja ongelmia ole ennen tätä ollut. Todennäköisesti, toivuttuasi ihastumisesta, huomaat kyllä miksi oli paras vain antaa toisen miehen mennä. Ei parisuhdetta kannata vaihtaa lennossa, varsinkaan jos mitään syytä eroon ei ole ennen ihastumista ollut.

Minäkin uskoin silloin vakaasti, että tämä toinen mies on minulle niin tärkeä etten voinut kuvitella elämää ilman häntä. Oli ihan hirveää aikaa, kun päätin kuitenkin lopettaa yhteydenpidon. Tunteeni miestäni kohtaan ovat palanneet vähitellen, vaikka aika vaikeaa on välillä ollut, niin nyt olen todella onnellinen. Pahoillani olen tietysti, että annoin itseni niin syvästi ihastua ja petin miestäni henkisesti.

Vierailija
20/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa..

Sori sekava teksi. Olen tosi väsynyt.

Ap:n kirjoitus voisi olla omani. Mutta ei tuollainen tule ikinä toimimaan. Ennemmin tai myöhemmin jotain särkyy.

Et tuossa tilassa varmastikaan pysty ajattelemaan kovin järkevästi. Ja kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa vaan tehdä se vaikea ja lopettaa peli. Varsinkin jos suhteesi miehesi kanssa on ollut kunnossa, eikä mitään isoja ongelmia ole ennen tätä ollut. Todennäköisesti, toivuttuasi ihastumisesta, huomaat kyllä miksi oli paras vain antaa toisen miehen mennä. Ei parisuhdetta kannata vaihtaa lennossa, varsinkaan jos mitään syytä eroon ei ole ennen ihastumista ollut.

Minäkin uskoin silloin vakaasti, että tämä toinen mies on minulle niin tärkeä etten voinut kuvitella elämää ilman häntä. Oli ihan hirveää aikaa, kun päätin kuitenkin lopettaa yhteydenpidon. Tunteeni miestäni kohtaan ovat palanneet vähitellen, vaikka aika vaikeaa on välillä ollut, niin nyt olen todella onnellinen. Pahoillani olen tietysti, että annoin itseni niin syvästi ihastua ja petin miestäni henkisesti.