Kutsuin miehen illalliselle luokseni, lopulta hän söi rahkaa purkista, sillä oli vetänyt päivällä ”kovan treenin”
Olin niin poissa tolaltani asioiden kulusta sinä iltana etten tajunnut pyytää miestä heti poistumaan. Söin laittamiani ruokia yksin. Ja mies vielä selvästi yritti vihjailla olisko ”lähempi” tutustuminen sinä iltana paikallaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea. Söin laittamiani ruokia YKSIN.
Ilmaisusi ja kirjoituksesi oli epäselvä. Ei ollut kyse tuon henkilön lukutaidosta.
Olisin syönyt sen rahkan jo matkalla, ja kohteliaasti syönyt edes yhden kaalikääryleen, vaikka inhoankin niitä...
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko yhteisestä illallisesta ja siitä että laitat miehellekin ruokaa sovittu yhteisesti etukäteen, vai kuvitteliko mies tulevansa vain treffeille luoksesi ja se että olit kokannut tuli täytenä yllätyksenä?
Kenelle tulee yllätyksenä että vieraalle tarjotaan vierailun aikana jotain?
Jos pitäisi valita, itse söisin kovan treenin jälkeen kaalikääryleitä mieluummin kuin rahkaa - ja paljon!
Olisi jäänyt syömättä munkin mieheltä. Vihaa kaaliruokia. Teen aina vain itselleni niitä ja hän syö silloin mitä syö. Muuten syömme aika samoja ruokia.
Mä oisin syöny rahkat ja kääryleet. Kohteliaana tuonu muijallekin purkin rahkaa. Amatööri äijä. Unohda se!
T: kovaa treenaava N 170cm/75kg
tuohan on täysin tavallista; olet täsmännyt murkina"illallisesi" väärään päivään.
+ tonnikalaa
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä pitänyt harkita niiden kaalikääryleiden sijaan jotain modernimpaa. Tulee mieleen mummon lihapyörykät ja kaalikääryleet - niin hyviä, kuin ne olivatkin. Miestä ei sitten kiinnostanut perusvarma "ruskeakastiketantta".
LUE!
Tantta kiinnosti, muttei kastike.
Mut onhan kaalikääryleet herkkua, mutta ei kyllä kaikken herkkua.
Voi olla ollut syy tuo treenirahka...ei halunnut sanoa,että äiti ei pliis kaalikääryleitä! Kaalia! Ei.
Ei halunnut loukata, mutt puihin meni.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin lautaselta kaalikääryleitä (itse tehty). Mies purkista rahkaa.
Ap
Kaalikääryleet maistuvat pahalle, en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oikein auennu.
Aika selkeästi AP asian ilmaisi.
AP kutsui miehen illalliselle, miehelle ei ruoka kelvannut, popsi vain rahkaa.
-sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä söin lautaselta kaalikääryleitä (itse tehty). Mies purkista rahkaa.
Ap
Kaalikääryleet maistuvat pahalle, en ihmettele.
Oletko kuullut sanan "kohteliaisuus"?
Vierailija kirjoitti:
Söikö mies vai ei vai söitkö vain itse? Kirjallinen ilmaisu aika heikkoa.
Tämä.
Epäilen aloitusta provoksi, koska jokainen aikuinen tietää, että kaalikääryleet eivät ole mikään varma valinta romanttisen illallisen menyyksi.
Moni pitää kaalikääryleitä herkkuna, mutta moni myös inhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää salilla käymistä ja omistautumista, jota se vaatii? Rauta on paras ystäväsi, se ei valehtele. Voit valita hu*ran tai raudan, mutta et molempia. Hu*ria tulee ja hu*ria menee, mutta 200kg on aina 200kg
Naurahdin tahtomattani.
Vierailija kirjoitti:
Kaalikääryleet on vähän kehno valinta, jollei ole varmistanut, että vieras tykkää niistä; monille ovat todellista kammoinhokkiruokaa...
Jos menisin jonkun luo vierailulle ja olisi tehty varta vasten ruokaa niin söisin ainakin vähän puhtaasta kohteliaisuudesta, vaikka olisi miten inhokkiruokaani.
Samaa mieltä, en olisi kyllä pystynyt mitään kaalikääryleitä syömään ja en ole mikään nirso ruoan suhteen. Vika oli nyt ehkä tarjoilun miettimisessä kuin siinä että mies veti rahkaa.