Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuin miehen illalliselle luokseni, lopulta hän söi rahkaa purkista, sillä oli vetänyt päivällä ”kovan treenin”

Vierailija
14.11.2020 |

Olin niin poissa tolaltani asioiden kulusta sinä iltana etten tajunnut pyytää miestä heti poistumaan. Söin laittamiani ruokia yksin. Ja mies vielä selvästi yritti vihjailla olisko ”lähempi” tutustuminen sinä iltana paikallaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko kuitenkin luvatta kaapista vanukkaat?

42/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on ollut joku erityinen kehonrakennus dieetti, niin olisihan hänen pitänyt kieltäytyä illallisesta, ja sanoa, että hän syö kotona että voidaan ihan vaan nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä kerran kutsuin deittikumppanin kotiini syömään, otti hän sekä pääruokaa että jälkiruokaa, mutta ei syönyt kumpaakaan annosta kokonaan vaan loput heitti biojätteisiin. Ilmeisesti mun tekemä Ruoka oli niin pahaa, ettei kyennyt sitä syömään loppuun. 

44/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kun minä kerran kutsuin deittikumppanin kotiini syömään, otti hän sekä pääruokaa että jälkiruokaa, mutta ei syönyt kumpaakaan annosta kokonaan vaan loput heitti biojätteisiin. Ilmeisesti mun tekemä Ruoka oli niin pahaa, ettei kyennyt sitä syömään loppuun. 

^lisään vielä, että kun edelliselle deittikumppanille tein ihan samat ruuat, niin hän taasen otti vielä lisää ruokaa, että kyllä hänelle maistui 

Vierailija
45/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää salilla käymistä ja omistautumista, jota se vaatii? Rauta on paras ystäväsi, se ei valehtele. Voit valita hu*ran tai raudan, mutta et molempia. Hu*ria tulee ja hu*ria menee, mutta 200kg on aina 200kg

Tämän takia stereotypia isoista salimiehistä pysyy yllä :D

Mitä väliä sillä on? Ei ae mitään haittaa.

Vierailija
46/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän illalla syödä jos treenataan vähänkään tavoitteellisesti.

Vierailija
47/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkii söisin mieluummin rahkaa kuin kaalikääryleitä, eihän niissä oo proteiinia

Miksi pitäisi olla proteiinia? Suomalaiset syö sitä jo ihan liikaa. 

Vierailija
48/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies olisi syönyt kiltisti lautaset tyhjiksi ja vielä tiskannutkin oma-aloitteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi