Kutsuin miehen illalliselle luokseni, lopulta hän söi rahkaa purkista, sillä oli vetänyt päivällä ”kovan treenin”
Olin niin poissa tolaltani asioiden kulusta sinä iltana etten tajunnut pyytää miestä heti poistumaan. Söin laittamiani ruokia yksin. Ja mies vielä selvästi yritti vihjailla olisko ”lähempi” tutustuminen sinä iltana paikallaan.
Kommentit (48)
Mä ainakin vien aina omat rahkani jos pyydetään syömään.
Siis ymmärsinkö oikein, että mies tuli luoksesi illalliselle, mutta laittamasi ruoan sijaan söi vaan rahkaa purkista?
Söikö mies vai ei vai söitkö vain itse? Kirjallinen ilmaisu aika heikkoa.
Minä söin lautaselta kaalikääryleitä (itse tehty). Mies purkista rahkaa.
Ap
Etkö osaa lukea. Söin laittamiani ruokia YKSIN.
Harvinaisen idiootti mies ollut. Vaikka ehkä ei pitäisikään tarjotusta ruoasta niin kohteliaisuudestakin pitää jo syödä, koska talon emäntä on nähnyt vaivaa ja tarjonnut aterian.
Ja kaalikääryleet on varsin herkkua. Ja vielä itse tehdyt, ei ihan pikkujuttu.
Aloittajan puolesta harmittaa.
Siis oliko yhteisestä illallisesta ja siitä että laitat miehellekin ruokaa sovittu yhteisesti etukäteen, vai kuvitteliko mies tulevansa vain treffeille luoksesi ja se että olit kokannut tuli täytenä yllätyksenä?
Olisi kyllä pitänyt harkita niiden kaalikääryleiden sijaan jotain modernimpaa. Tulee mieleen mummon lihapyörykät ja kaalikääryleet - niin hyviä, kuin ne olivatkin. Miestä ei sitten kiinnostanut perusvarma "ruskeakastiketantta".
Minäkii söisin mieluummin rahkaa kuin kaalikääryleitä, eihän niissä oo proteiinia
Varmaan olisin tuossa tilanteessa toiminut kuten sinä, mutta koko ajan olisin kyllä tiennyt että jatkoa äijän on turha toivoa. Tuo on just sellainen miestyyppi jota yritän välttää.
Kaalikääryleet on vähän kehno valinta, jollei ole varmistanut, että vieras tykkää niistä; monille ovat todellista kammoinhokkiruokaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oikein auennu.
Ainaki rahkapurkki aukesi?
Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää salilla käymistä ja omistautumista, jota se vaatii? Rauta on paras ystäväsi, se ei valehtele. Voit valita hu*ran tai raudan, mutta et molempia. Hu*ria tulee ja hu*ria menee, mutta 200kg on aina 200kg
Ai että sapettais. Jos mies kerran tarvi extra-proteenia, niin olis kiskonut sen rahkapurkin sitten kotimatkalla.
Kiertoon vaan. Ei se tuosta ois parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää salilla käymistä ja omistautumista, jota se vaatii? Rauta on paras ystäväsi, se ei valehtele. Voit valita hu*ran tai raudan, mutta et molempia. Hu*ria tulee ja hu*ria menee, mutta 200kg on aina 200kg
Tämän takia stereotypia isoista salimiehistä pysyy yllä :D
Vierailija kirjoitti:
Vain maanpinnan tasolla. Syvällä maan alla tai korkealla sen nostamiseen tarvittava voima vaihtelee.
Reeni on tärkee kun harjottelee tavotteellisesti.
-Mies pyöräilytrikoissa