Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuin miehen illalliselle luokseni, lopulta hän söi rahkaa purkista, sillä oli vetänyt päivällä ”kovan treenin”

Vierailija
14.11.2020 |

Olin niin poissa tolaltani asioiden kulusta sinä iltana etten tajunnut pyytää miestä heti poistumaan. Söin laittamiani ruokia yksin. Ja mies vielä selvästi yritti vihjailla olisko ”lähempi” tutustuminen sinä iltana paikallaan.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeni on tärkee kun harjottelee tavotteellisesti.

-Mies pyöräilytrikoissa

Vierailija
2/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vien aina omat rahkani jos pyydetään syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetko rahka-Petriä!?!

Vierailija
4/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein, että mies tuli luoksesi illalliselle, mutta laittamasi ruoan sijaan söi vaan rahkaa purkista?

Vierailija
5/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö mies vai ei vai söitkö vain itse? Kirjallinen ilmaisu aika heikkoa.

Vierailija
6/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein auennu.

Vierailija
7/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin lautaselta kaalikääryleitä (itse tehty). Mies purkista rahkaa.

Ap

Vierailija
8/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa lukea. Söin laittamiani ruokia YKSIN.

Vierailija
9/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen idiootti mies ollut. Vaikka ehkä ei pitäisikään tarjotusta ruoasta niin kohteliaisuudestakin pitää jo syödä, koska talon emäntä on nähnyt vaivaa ja tarjonnut aterian.

Ja kaalikääryleet on varsin herkkua. Ja vielä itse tehdyt, ei ihan pikkujuttu.

Aloittajan puolesta harmittaa.

Vierailija
10/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko yhteisestä illallisesta ja siitä että laitat miehellekin ruokaa sovittu yhteisesti etukäteen, vai kuvitteliko mies tulevansa vain treffeille luoksesi ja se että olit kokannut tuli täytenä yllätyksenä? 

Vierailija
11/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä pitänyt harkita niiden kaalikääryleiden sijaan jotain modernimpaa. Tulee mieleen mummon lihapyörykät ja kaalikääryleet - niin hyviä, kuin ne olivatkin. Miestä ei sitten kiinnostanut perusvarma "ruskeakastiketantta".

Vierailija
12/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkii söisin mieluummin rahkaa kuin kaalikääryleitä, eihän niissä oo proteiinia

Vierailija
13/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin tuossa tilanteessa toiminut kuten sinä, mutta koko ajan olisin kyllä tiennyt että jatkoa äijän on turha toivoa. Tuo on just sellainen miestyyppi jota yritän välttää.

Vierailija
14/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkea Porvoossa.

Vierailija
15/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikääryleet on vähän kehno valinta, jollei ole varmistanut, että vieras tykkää niistä; monille ovat todellista kammoinhokkiruokaa...

Vierailija
16/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt oikein auennu.

Ainaki rahkapurkki aukesi?

Vierailija
17/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää salilla käymistä ja omistautumista, jota se vaatii? Rauta on paras ystäväsi, se ei valehtele. Voit valita hu*ran tai raudan, mutta et molempia. Hu*ria tulee ja hu*ria menee, mutta 200kg on aina 200kg

Vierailija
18/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sapettais. Jos mies kerran tarvi extra-proteenia, niin olis kiskonut sen rahkapurkin sitten kotimatkalla.

Kiertoon vaan. Ei se tuosta ois parantunut.

Vierailija
19/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää salilla käymistä ja omistautumista, jota se vaatii? Rauta on paras ystäväsi, se ei valehtele. Voit valita hu*ran tai raudan, mutta et molempia. Hu*ria tulee ja hu*ria menee, mutta 200kg on aina 200kg

Tämän takia stereotypia isoista salimiehistä pysyy yllä :D

Vierailija
20/48 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain maanpinnan tasolla. Syvällä maan alla tai korkealla sen nostamiseen tarvittava voima vaihtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi